Problem z zawieszeniem MKIII

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

strusiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob sie 06, 2005 17:14
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Problem z zawieszeniem MKIII

Post autor: strusiek » sob sie 06, 2005 17:52

Mam maly problem. Minowicie kupilem niedawno golfaIII z zawieszeniem zmienionym. Niestety jest on dla mnie za twardy i chcialbym sie zapytac czy do wymiany mam tylko sprezyny czy tez amortyzatory?
Przesylam zdjecia i prosze o pomoc:D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » sob sie 06, 2005 19:28

wymień spręzyny napewno te nie są standart a z amorkami to niewiem w jakim są stanie.Masz auto obniżone ?? jak tak to amorki do wymiany



strusiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob sie 06, 2005 17:14
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: strusiek » sob sie 06, 2005 19:52

obnizone jest, i telepie w nim strasznie nie da sie jechcac jak dla mnie:d



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » ndz sie 07, 2005 00:05

sprężyny napewno do wymiany bo te co masz są sportowe.....nie wiadomo jednak jak z amorami.....na zdjęciach nie widać dokładnie czy są seryjne czy sportowe.....jeżeli są sportowe to też musisz wymienić......bo te wyglądają na niebieskie.....czyli byc może powertech.....z drugiej strony nie widzę żeby z tyłu była regulacja wysokości.....a przy sportowych amorach bardzo często jest taki bajer.....:/


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: Problem z zawieszeniem MKIII

Post autor: briano » ndz sie 07, 2005 18:33

strusiek pisze:Mam maly problem. Minowicie kupilem niedawno golfaIII z zawieszeniem zmienionym. Niestety jest on dla mnie za twardy i chcialbym sie zapytac czy do wymiany mam tylko sprezyny czy tez amortyzatory?
Przesylam zdjecia i prosze o pomoc:D
Jest to cały kit sportowy obniżający czyli sprężyny i amory. Jak chcesz mieć w miare komfortowo i wyżej to całość jest do wymiany bo amory tez są sportowe i bedzie za twardo.



jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » ndz sie 07, 2005 19:19

Generalnie raczej wszystko do wymiany,trochę już ta zwiecha chyba przeszła.Tak jak wyżej pisze kolega to chyba cały kit.Nowa zwiecha inna jazda :cool: tylko nie idz na taniochę kup coś w miarę dobrego.pozdrawiam



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » pn sie 08, 2005 00:32

Z tego co widzę na zdjęciach masz cały kit power tech'a. Też takie miałem w swoim golfie jak go z Niemiec sprowadziłem. Do wymiany masz całość - amortyzatory i sprężyny. Ja za praktycznie nowy komplet do GT w Niemczech zapłaciłem 150 euro. Ale na tym power techu nieźle się trzyma drogi co??? Strasznie mi było szkoda zmieniać na standard ale ciągle gdzieś zawadzałem. Ja miałem obniżenie 60/60



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pn sie 08, 2005 00:57

Ja nie wiem jak tak mozna jedni tylko mysla by wywalic standard i wsadzic glebe a 60/60 to jeszcze nie jest tak zle mozan latac ja ta lala ... a reszta zostala juz powiedziana wyzej :bigok:



Awatar użytkownika
SulecK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 22:16
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

Post autor: SulecK » pn sie 08, 2005 02:52

Krembul pisze:Z tego co widzę na zdjęciach masz cały kit power tech'a. Też takie miałem w swoim golfie jak go z Niemiec sprowadziłem. Do wymiany masz całość - amortyzatory i sprężyny. Ja za praktycznie nowy komplet do GT w Niemczech zapłaciłem 150 euro. Ale na tym power techu nieźle się trzyma drogi co??? Strasznie mi było szkoda zmieniać na standard ale ciągle gdzieś zawadzałem. Ja miałem obniżenie 60/60
Dlaczego wymieniles na serie, tego samego powodu co kolega ?



strusiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob sie 06, 2005 17:14
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: strusiek » pn sie 08, 2005 09:56

Krembul pisze:Z tego co widzę na zdjęciach masz cały kit power tech'a. Też takie miałem w swoim golfie jak go z Niemiec sprowadziłem. Do wymiany masz całość - amortyzatory i sprężyny. Ja za praktycznie nowy komplet do GT w Niemczech zapłaciłem 150 euro. Ale na tym power techu nieźle się trzyma drogi co??? Strasznie mi było szkoda zmieniać na standard ale ciągle gdzieś zawadzałem. Ja miałem obniżenie 60/60
Niom, drogi to on sie trzyma swietnie, tez mi szkoda ale mieszkam na poludnie od lublina i niestety na drogach w moich okolicach nie da sie na takim zawieszdzeniu jedzic:D



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » pn sie 08, 2005 11:17

Wymieniłem bo komfortu jazdy nie było żadnego. Gdybym samochodem głównie jeździł po mieście i na krótkich trasach to pewnie bym nie wymienił ale najczęściej pokonuje trasy po 300km. Mniej więcej 2 takie w tygodniu. Jazda z takim zawieszeniem jest bardzo męcząca. Cały czas trzeba uważać, żeby nie wjechać w jakąś większą dziurę albo w głębsze koleiny bo podwozie od razu by było przytarte. Po przejechaniu 300km wychodziłem z samochodu tak zmęczony jakbym przejechał przynajmniej 1000 na normalnym zawieszeniu. Nie wspomnę o tym, że w mieście nie można podjechać pod średniej wysokości krawężnik tudzież przez "śpiącego policjanta". O jeździe w 3 - 4 osoby już nie wspomnę. Mam założone pierścienie dystansujące H&R więc na większych górkach i dołkach z kimś na tylnej kanapie koła przycierały o ranty błotników. Zawieszenie wymieniłem i jestem zadowolony. Wiadomo, że nie trzyma się drogi tak jak na sportowym, nie wygląda tak jak na sportowym ale za to jest komfortowy a i nie odczuwam, żeby standard od GT był jakoś specjalnie miękki. Kwestia stylu jazdy. Mi wystarcza. Tak na marginesie to mam do sprzedania właśnie komplet Power tech'a do rocznika 96 w znacznie lepszym stanie niż ten na zdjęciach. Jeśli ktoś jest zainteresowany to prześlę zdjęcia albo wrzucę na forum. Cena wywoławcza to 600PLN ale można się potargować :-).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 278 gości