Stukanie z przodu samochodu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Stukanie z przodu samochodu
Powoli chyba dochodzę do tego co stuka, ale chciałbym się Was coś poradzić.
Mianowicie po wymianie łożysk z przodu zrobiłem ustawienie kątów i kierownica "sama" przekręciła się w lewo... więc odkręciłem ją i ustawiłem na wprost... Po tym zabiegu stwierdziłem że opony z tyłu są w lepszym stanie niż te z przodu i zamieniłem przód z tyłem.
Po tym zabiegu kierownica skręciła się sama w prawo o tyle samo stopni co wcześniej w lewo...
No i teraz chciałem się zapytać co jest tego przyczyną ? - Bardziej opony czy felgi ?
P.S.
Ciśnienie w normie, zbieżność ok.
Pozdrawiam.
Mianowicie po wymianie łożysk z przodu zrobiłem ustawienie kątów i kierownica "sama" przekręciła się w lewo... więc odkręciłem ją i ustawiłem na wprost... Po tym zabiegu stwierdziłem że opony z tyłu są w lepszym stanie niż te z przodu i zamieniłem przód z tyłem.
Po tym zabiegu kierownica skręciła się sama w prawo o tyle samo stopni co wcześniej w lewo...
No i teraz chciałem się zapytać co jest tego przyczyną ? - Bardziej opony czy felgi ?
P.S.
Ciśnienie w normie, zbieżność ok.
Pozdrawiam.
mpendzik pisze:Mianowicie po wymianie łożysk z przodu zrobiłem ustawienie kątów i kierownica "sama" przekręciła się w lewo... więc odkręciłem ją i ustawiłem na wprost... Po tym zabiegu stwierdziłem że opony z tyłu są w lepszym stanie niż te z przodu i zamieniłem przód z tyłem.
Po tym zabiegu kierownica skręciła się sama w prawo o tyle samo stopni co wcześniej w lewo...
czyli jakbys nie przekresil kiery w prawo, to po zmianie opon kiera bylaby prosto ? dobrze zrozumialem?
Tak dokładnie - gdybym nie przekręcał kiery to by teraz była prosto.
no dobra, wiec jak przelozyles kola z oponami i jest kiera prosto, to wina, wg mnie, lezala w oponach. Po ustawieniu katow, byc moze przestaly byc scinane, ale jednak ich uszkodzenie powodowalo przesuniecie kiery, teraz masz dobre opony i kiera wrocila na swoje miejsce.
Obserwuj kola przednie teraz czy sie nie scinaja i kiere czy sie nei przekreca.
To, ze jak ruszasz kiera i troszke cos tam puka, nie przejmuj sie tym za mocno, bo to moze byc krzyzak na kolumnie kierowniczej, badz ma taki urok maglownica. Moja robi to samo, jak poruszam kiera w lewo i prawo to sa regularne, ciche pukniecia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 274 gości