DRZENIE KIEROWNICY W MK3 1.4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ralf9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt kwie 22, 2005 17:40
Lokalizacja: zabrze

DRZENIE KIEROWNICY W MK3 1.4

Post autor: ralf9 » sob lip 30, 2005 09:55

BARDZO PROSZĘ O PORADE CO JEST PRZYCZYNĄ DRZENIA KIEROWNICY PRZY PRĘDKOŚCI POWYŻEJ 80KM/GODZ. DODAM ŻE KIEROWNICA JEST MNIEJSZA NIŻ STANDAR. A OPONY SĄ 195/50/15
ZAUWAŻYŁEM ŻE IM PREDKOŚĆ JEST WIEKSZA TYM BICIE NA KIEROWNICY JEST WIĘKSZE -O CO CHODZI-HELP!!!

POZDRO
RALF



weletek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 18, 2005 17:54
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: weletek » sob lip 30, 2005 10:04

źle wyważone koła, lub wybite drążki układu kierowniczego.



ralf9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt kwie 22, 2005 17:40
Lokalizacja: zabrze

Post autor: ralf9 » sob lip 30, 2005 10:12

JAK MAM SPRAWDZIĆ TE DRĄZKI KIER.



Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » sob lip 30, 2005 10:25

ralf9 pisze:JAK MAM SPRAWDZIĆ TE DRĄZKI KIER.

Lepiej sprawdż koła przed tymi drążkami.



weletek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 18, 2005 17:54
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: weletek » sob lip 30, 2005 10:34

koła --> u wulkanizatora, drążki --> za darmo na dowolnej stacji diagnostycznej, robisz przed przegląd muszą ci zrobić za darmo, lub mechanik za co już płacisz, ale na 90% w twoim przypadku są to źle wyważone koła przednie, koszt nie wielki szacuję tak na 20zł ;] pozdrawiam



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » sob lip 30, 2005 10:34

wyważ kpła i po sprawie



Awatar użytkownika
bryszard
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: bryszard » sob lip 30, 2005 11:21

Tylko koła drążki tu nie mają nic do znaczenia.Źle wyważone koła i po sprawie



ralf9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt kwie 22, 2005 17:40
Lokalizacja: zabrze

Post autor: ralf9 » sob lip 30, 2005 11:36

panowie z góry dzieki - o 15 jade sprawdzić
pozdro
ralf



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

A ja mam też pulsowanie kierownicy przy ponad 80km/h i .....

Post autor: Razal » sob lip 30, 2005 22:37

to nie prawda, że koła są źle wyważone - byłem sprawdziłem i jeśli chodzi o wyważenie to jest git. Natomiast opony posiadają tzw. schodki (powstałe podczas jeżdżenia na zużytych amorach) takie już kupiłem bo amory mam b.dobre też sprawdzałem (kupie x4 nowe oponki i nigdy więcej używanych), ponadto słyszałem że kierownica lubi drgać gdy poducha pod silnikiem jest walnięta, ale to już mi się wydaje mniej prawdopodobne :hmm:

Mam nadzieję że jak kupię oponki to będzie OK :bigok: a jak nie to zerkne na poduche pod silnikiem jeszcze.


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
VrooBell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw cze 16, 2005 17:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: VrooBell » ndz lip 31, 2005 09:04

że się tak wtrącę. nie znam się na golfach ale mam podobny problem przy swoim i miałem w fieście. mechanik uznał że końcówki drążków walnięte i jeszcze coś z gumami pod wahaczem ? (ja tylko umiem jeździć i słuchać mechanika :) )...w fieście zaś drgania powodowała rozwalona przekładnia kierownicza, potem drążki a w ostatnich dniach przed pozbycie się go rozwalony przegub krzyżakowy w przekładni kierowniczej. z tego co widzę w instrukcji obsługi golfika 3 powinny być 2 przeguby krzyżakowe ?? czyli ew. 2 problemy :) oczywiście to tylko domysły...jak napisałem na początku mam ten sam problem i w tym tygodniu mechanik ma się tym zająć....


pozdrawiam
VrooBell

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Jak będziesz wiedział co to za schorzenie daj znać

Post autor: Razal » ndz lip 31, 2005 09:38

przekładnia kierownicza to raczej wolał bym żeby była ok - bo ze wspomaganiem to chyba troche kosztuje :(, a przeguby to by raczej chyba trykały najpierw na skręconych kołach hmm, ale kto wie


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » ndz lip 31, 2005 11:26

u mnie powodem drzenia ale i sciagania w jedna strone kierownicy byly opony- jakies nalewki czy cos odklejal sie bieznik i pekaly po bokach :chytry: - po wymianie na nowe - 0 problemow :)


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
VrooBell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw cze 16, 2005 17:26
Lokalizacja: Gdańsk

po mechaniku

Post autor: VrooBell » ndz sie 07, 2005 13:38

no i po mechaniku. nie miałem jeszcze okazji sprawdzić za miastem, ale wydaje się że już wszystko w porządku. głównym powodem drgań były zniszczone gumy pod wahaczami. coś jeszcze mechanior dokręcał przy przekładni kierowniczej chyba.znaczy chyba przy dolnym przegubie krzyżakowym (nie właziłem z nim pod samochód a on nie jest jakiś gaduła :) ). końcówki drążków niby dobre mam.fakt że nie sprawdzałem kół czy wyważone itd. zobaczymy na trasie to się ostatecznie przekonam czy wszystko ok...


pozdrawiam
VrooBell

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 244 gości