Jaki powod pekniecia tloku w 1.8?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

BIS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 10, 2008 00:10
Lokalizacja: OSTRZESZOW

Jaki powod pekniecia tloku w 1.8?

Post autor: BIS » czw sty 10, 2008 10:32

czy zla wymiana paska rozrzadu jes temu winna?
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 16:00 przez BIS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » czw sty 10, 2008 11:04

BIS pisze:czy zla wymiana paska rozrzadu jes temu winna?
czy tłok uderzył w zawory?



BIS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 10, 2008 00:10
Lokalizacja: OSTRZESZOW

Post autor: BIS » czw sty 10, 2008 11:23

tego nie wiem alepo wymianie wszystkich paskow byl slabszy i potem po ok 100 km zaczelo stukac



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 10, 2008 11:27

to prawdopodobnie nie tylko że był żle załozony ale tak samo żle naciągnięty



Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » czw sty 10, 2008 11:27

BIS pisze:tego nie wiem alepo wymianie wszystkich paskow byl slabszy i potem po ok 100 km zaczelo stukac
skoro tak, to wg mnie wchodzi w gre źle założony rozrząd



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 10, 2008 11:31

ale to mozna teraz sprawdzić , niby musztarda po obiedzie , ale zawsze dobrze jest znać przyczyne



BIS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 10, 2008 00:10
Lokalizacja: OSTRZESZOW

Post autor: BIS » czw sty 10, 2008 11:33

aczy jest jeszcze jakas mozliwosc pekniecia ? olej byl wymieniony wszystkie paski i teraz nie wiem czy to moja wina czy mechanika? moze ja go za bardzo zyluje?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 10, 2008 11:36

ale skąd wiesz że tłok jest pęknięty ? rozebrałeś silnik ?



Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » czw sty 10, 2008 11:38

BIS pisze:aczy jest jeszcze jakas mozliwosc pekniecia ?
zawsze może być zmęczenie materiału, jednak piszesz, że po wymianie rozrządu nie miał mocy i zaczęło stukać, więc wygląda na to, że rozrząd nie był właściwie ustawiony (przesunięcie o 1 czy 2 ząbki) albo poprostu pasek to był szajs i przeskoczył na kole.



BIS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sty 10, 2008 00:10
Lokalizacja: OSTRZESZOW

Post autor: BIS » czw sty 10, 2008 11:40

tak rozsypal sie ,bo wlasnie mam go u mechanika i wkladam inny silnik

[ Dodano: 10 Sty 2008 10:55 ]
tlok sie rozsypal i zostala tylko gorna czesc . a zawory byly wzgledne ale cale



Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » czw sty 10, 2008 11:40

ale z drugiej strony nie słyszałem o pęknięciu tłoka po uderzeniu w zawór, oczywiście ulegały zniszczeniu ale nie pękały. On pękł w pół? Czy zawory są całe?



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » czw sty 10, 2008 15:07

BIS pisze:tego nie wiem alepo wymianie wszystkich paskow byl slabszy i potem po ok 100 km zaczelo stukac
przeciez to jasne - zle założony pasek , było od razu reklamować , bezzwłocznie !



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 209 gości