Co jakiś czas szarpnie.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
Co jakiś czas szarpnie.
Witam,
jest taka sprawa ze mój golfik co jakiś czas szarpnie, a dzieje sie to co np 500 km a czasem nawet co 2000km, sprawa wyglada nastpępująco:
jade sobie i przyśpieszam i mam jakieś 4 tys obrotów, juz praktycznie zmieniam bieg a tu nagle golfik szarpnie(tak jakby jeden zapłon wypadł,chwilowe szarpniecie), tak jakbym przychamował, i jest wlasnie taka sprawa ze podczas tego szarpniecia obroty spadają gwałtownie do jakiś 2 tys, chociaz predkość samochodu w rzeczywistości tak nie spada jak obroty, tzn ze jakby obrotomierz umierał na chwile, na vagu bez błedów.
jest taka sprawa ze mój golfik co jakiś czas szarpnie, a dzieje sie to co np 500 km a czasem nawet co 2000km, sprawa wyglada nastpępująco:
jade sobie i przyśpieszam i mam jakieś 4 tys obrotów, juz praktycznie zmieniam bieg a tu nagle golfik szarpnie(tak jakby jeden zapłon wypadł,chwilowe szarpniecie), tak jakbym przychamował, i jest wlasnie taka sprawa ze podczas tego szarpniecia obroty spadają gwałtownie do jakiś 2 tys, chociaz predkość samochodu w rzeczywistości tak nie spada jak obroty, tzn ze jakby obrotomierz umierał na chwile, na vagu bez błedów.
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 20:47 przez lukjar7, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wygląda że w tym momencie gubi się gdzieś sygnał z czujnika halla, wskazuje na to zachowanie wskazówki obrotka. A czy winny jest sam hall, czy tylko jego przewody licho wie. obejrzyj kable do halla, wyjmij obejrzyj wtyczkę czy nie brudna w środku. Kiedyś cię to pewnie w końcu zaskoczy na drodze i autko stanie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
kolego dokładnie też myśle ze to jest wina czujnika halla, zapytałem bo chciałem sie upewnić, sprawdze wszystkie styki i przewody.Paweł Marek pisze:wygląda że w tym momencie gubi się gdzieś sygnał z czujnika halla, wskazuje na to zachowanie wskazówki obrotka. A czy winny jest sam hall, czy tylko jego przewody licho wie. obejrzyj kable do halla, wyjmij obejrzyj wtyczkę czy nie brudna w środku. Kiedyś cię to pewnie w końcu zaskoczy na drodze i autko stanie.
pozdrawiam,
o własnie sprawdziłem i nie ma czujnika halla w Etce dla tych silników, moze ten moduł jest gdzieś zintegrowany? prosze o rady gdzie szukać tego czujnika
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Na lewo od kopułki z której ida kable zapłnowe, widać od góry łatwo. Hall raczej niema własnego numeru vw, szukaj w katalogach boscha, lub pod aparatami zapłonowymi tylko nie wiem czy w twoim silniku był Boschowsi aparat. Przeglądnij allegro
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
na czujniku a dokładnie obok wtyczki powinieneś znaleźć 10 cyfrowy numer Boschowski. Albo 9 cyfr i litera. Wg tego potem przeszukasz katalog Bosha i allegro, warto wiedzieć wcześniej na wypadek draki. W niektórych golfach były aparaty sagema zdaje się, wtedy samego halla nie dostanie się do takiego.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości