Jak zamontować czujnik temperatury wody w TD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pudel_łdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 980
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Jak zamontować czujnik temperatury wody w TD

Post autor: pudel_łdz » wt sty 08, 2008 19:22

Witam mam pytanko.Chce podłączyć u siebie wskaźnik temp wody i nie wiem gdzie zamontować czujnik.Niektórzy mówią by zamontować w zbiorniczku płynu wyrównawczego inni że to zły pomysł.Wkaźnik będzie montowany w golfie 2 1.6TD SB IC.Pozdrawiam i czekam na jakąś podpowiedź

golfy są jak wino im starsze tym lepsze :):)
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 22:58 przez pudel_łdz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt sty 08, 2008 19:26

jedyne dobre rozwiązanie to kupic dodatkowy trójnik , orginalny na czójnik temperatury , przeciąć orginalny wąz do płynu i zrobić wstawke na opaskach , wtedy masz ok



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt sty 08, 2008 19:27

napewno nie w zbiorniczku po tam płyn jest chłodniejszy



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt sty 08, 2008 19:27

w zbiorniczku nic nie kombinuj bo zaczną Ci sie problemy z ciśnieniem układu oraz temperaturą



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt sty 08, 2008 20:32

Można też dorwać oryginalny trójmik, który przykręcany jest do głowicy silnika - tam jest przecież miejsce na czujniik temperatury - z resztą przecież były diesle, które go miały i właśnie tam był montowany.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr sty 09, 2008 00:20

pudel_łdz, kurde banał sprawa,
Lipek81, ma racje, ja u siebie zamontowalem trójnik w głowicy metalowy, taki jak od 1,6 D i tam jest miejsce na dwa czujniki do temp i swiec , oczywiscie mam tez org w plastikowym ale myslalem o MFA i .................... :grin:
zrob jak mowie, pozatym te czujniki sa o niebo tansze niz te w plastik :)
pozdrawiam


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 485 gości