strasznie spala olej;/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PedrO_Lubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt paź 23, 2007 08:54
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

strasznie spala olej;/

Post autor: PedrO_Lubin » pn sty 07, 2008 15:50

witam :bigok: mam pytanko. moje autko to mk3 variant z 96roku. 1.8 90KM ma (niby) przejechane 165000. problem tkwi w tym ze wcina okolo 1loleju na 800km. teraz mam pytanko.mozliwe ze to tylko uszczelniacze zaworow czy pierscienie?? mierzylem cisnienie silnika i wyszlo 12 12 14 14 ale po chwili pracysilnika z tych 12 podchodzilo pod 14 .jak to pierscienie to jaki bylby mniejwiecej koszt wymiany? z gory dziekuje za odpowiedz :pub:



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pn sty 07, 2008 16:37

pierwsza najprostrza rzecz to wyciek ,
jesli jestes pewien ze nie ma :
nie kapie z silnika i osprzętu ,
to tak na 90% uszczelniacze zaworowe , temat był wielokrotnie poruszany poszukaj.

u mnie brał tyle samo ,
po zmianie zrobiłem już 1000 km i wzioł może 1 mm na bagnecie ( ! ... ! )
Okazało się że stare uszczelniacze wyrobiły się i miały około 1mm większą średnicę
z tym ze mam już spore luzy na prowadnicach
- co zresztą jest normą w VW ... już nawet nowych po 30tyś !!
(pokazywał mi kolega w nówce golfie dieslu jak robił uszczelkę)
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2008 16:44 przez zoso8894, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
PedrO_Lubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt paź 23, 2007 08:54
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: PedrO_Lubin » pn sty 07, 2008 16:41

dzieki za odpowiedz :pub: . mechanik mnie nastraszyl ze naprawa moze byc dosc kosztowna wiec wolalem sie upewnic co i jak. jaki byl koszt wymiany tych uszczelniaczy??



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pn sty 07, 2008 16:47

uszczelniacze są po pare zł
wymiana .... mówią że od 150 do 300 zł
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2008 16:48 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Post autor: borys1966 » pn sty 07, 2008 20:43

zoso8894 pisze:pierwsza najprostrza rzecz to wyciek ,
jesli jestes pewien ze nie ma :
nie kapie z silnika i osprzętu ,
to tak na 90% uszczelniacze zaworowe , temat był wielokrotnie poruszany poszukaj.
u mnie jest to samo jakieś około 0,37l na 500 km już rozważam wymianę pierścieni byłem u mechanika chciałem sprawdzić ciśnienie w cylindrach ale jak usłyszał że mi bierze olej to nawet nie chciał sie za to brać tylko stwierdził ze to na 100 % pierścienie . Już nie wspomnę jak skrytykował nasze wspaniałe golfiki!
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2008 21:29 przez borys1966, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pn sty 07, 2008 20:49

PedrO_Lubin, a z mierzeniem kompresji byla robiona proba olejowa???? poszukaj na forum, bylo o tym naprawde duzo,
co do kosztow wymiany uszczelniaczy to rzecz sie tyczy czy uda Ci sie znalezc mechanika ktory podejmie sie i bedzie umial wymienic je bez sciagania glowicy, jezeli uda Ci sie to mysle ze 100-150 wymiana, jesli ze zdejmoiwaniem glowicy to dochodzi jeszcze koszt uszczelki pod glowica, planowanie glowicy, uszczelki pod kolektorem, itd....


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
PedrO_Lubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt paź 23, 2007 08:54
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: PedrO_Lubin » pn sty 07, 2008 22:00

proba olejowa nie byla robiona;/ i w sumie dalej niewiem czy to same uszczelniacze czy pierscienie;/ swiece sa czyste . jeszcze na dodatek strasznie kopci i na zimnym i na cieplym silniku a jak sie odpala rano to puszcza taka chmure ze w lusterku nic nie widac:P oby to byly tylko uszczelniacze :food:



Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » wt sty 08, 2008 00:14

Jeśli po pracy silnika ciśnienie rośnie to wydaje mi się, że mogą to być pierścionki. Góra tłoka napełnia się olejem i daje to efekt uszczelnienia, ale życze Ci bym był w błędzie :bigok:



Awatar użytkownika
Maro_GT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 23:59
Lokalizacja: Gdańsk / Orneta / NLI
Kontakt:

Post autor: Maro_GT » wt sty 08, 2008 00:37

PedrO_Lubin pisze:oby to byly tylko uszczelniacze
PedrO_Lubin, ja bym na to nie liczył jeśli bierze litr na 800 km. Ja ostatnio w swoim wymieniłem uszczelniacze i pierścienie. Brał jakieś 0,5 litra na 1000. Rano po odpaleniu też miałem chmurę za samochodem. Po wymianie jest elegancko. :grin:
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 00:43 przez Maro_GT, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
PedrO_Lubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt paź 23, 2007 08:54
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: PedrO_Lubin » wt sty 08, 2008 20:06

no to trzeba robic wszystko;/
Maro_GT ile kosztowaly cie pierscienie??



Awatar użytkownika
Maro_GT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 23:59
Lokalizacja: Gdańsk / Orneta / NLI
Kontakt:

Post autor: Maro_GT » wt sty 08, 2008 20:25

PedrO_Lubin pisze:Maro_GT ile kosztowaly cie pierscienie??
Coś około 200 plnów.

[ Dodano: 08 Sty 2008 19:28 ]
PedrO_Lubin, tu masz link do mojego tematu o braniu oleju i dymieniu :bigok:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138750
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 20:29 przez Maro_GT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Votek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw gru 23, 2004 23:05
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Votek » wt sty 08, 2008 20:58

a u mnie po wymianie uszczelniaczy na nowe brał 1L na 200 km, głowica poszła do roboty, czyli wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy i po tym zabiegu bierze mi od 0,5 do 1L na 10 tyś km, przy przebiegu 310 tyś km


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165851&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=167][b]>>>>>Moje MK3<<<<<[/b][/size][/url]

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt sty 08, 2008 21:14

Votek pisze:a u mnie po wymianie uszczelniaczy na nowe brał 1L na 200 km, głowica poszła do roboty, czyli wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy i po tym zabiegu bierze mi od 0,5 do 1L na 10 tyś km, przy przebiegu 310 tyś km
Ile Cie to kosztowalo? U mnie bierze teraz okolo 1l na 300km :/


www.SportCom.PL

ralfi33
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 12, 2007 08:55
Lokalizacja: SILESIA

Post autor: ralfi33 » wt sty 08, 2008 21:24

miałem podobny problem myślałem że silnik jest do kapy ale okazało się ze miałem słabo dokręcony filtr oleju ponadto mechanior polecił mi zmienić olej na 20W50 gęściejszy nie ma aktualnie żadnych oznak brania oleju chyba się sam doszczelnił



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości