Konserwacja

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Klamek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 03, 2005 17:10
Lokalizacja: Dąbrowa
Kontakt:

Konserwacja

Post autor: Klamek » śr sie 03, 2005 18:03

Witam wszystkich. Tak jak w temacie, chodzi mi o konserwacje.

Jak, gdzie, czym, w jakich miejscach, w jaki sposób, za ile konserwujesz swoje autko.

Temat jest dość obszerny, więc licze na spore zainteresowanie. Może akurat nie w tym momencie, ale jak konserwacja to na pewno przed zimą. Będe wdzięczny za zwierzenia i porady.

przedemną konserwacja GofraII - dodam że jeszcze nigdy nie był konserwowany....... (jedynie fabrycznie), a nie chciałbym go stracić na wiosne. z tego co wiem to na wiosne bez konserwacji moge szukać nowej (drugiej) budy



Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » śr sie 03, 2005 19:13

podwozie: zdzierasz stara konserwacje na ile sie da, potem cisnieniowo myjesz podwozie, potem pistoletem nakladasz konserwacje np: Bitex. konserwujesz cale podwozie razem z nadkolami. to tak na szybko to wyglada :) za podwozie w Fiescie mojej laski mechanik wzial 100zl za taka robote ale nie zrobil tego jak sie nalezalo niestety :)

konserwacja budy?? a co ty chcesz konserwowac?? mi lakiernik tylko powiedzial ze moge sobie zakonserwowac korytka, ktorymi woda odplywa w klapie i tyle.


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr sie 03, 2005 19:19

taaa, za 100 zł... Chyba tylko czernidło nałożył na to co było, a nie zabezpieczenie antykorozyjne... Czarna pasta do butów wyniosła go może z 10 zł na całe auto. :helm:
Ja póki co tylko uzupełniam fabryczne zabezpieczenie (auto z 1991 r.)



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » śr sie 03, 2005 19:38

W lato jest najlepiej zabezpieczyc spod bitexem, bo jest cieplo i wszystko sie ladnie wypelni i zwiaze.


Pozdrawiam,
Piotrek

Klamek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 03, 2005 17:10
Lokalizacja: Dąbrowa
Kontakt:

Post autor: Klamek » śr sie 03, 2005 21:30

no tak właśnnie sobie knuje, że konserwacje rzuce w lecie jescze. z podwoziem jest troche zabawy ale dam se rade (cza zdjąć tunel nad wydechem, nadkola nakładki), ale wiem że konserwują też karoserie, tyko trzeba wiedzieć gdzie trysnąć, w które otworki.... w karoserii :bajer:



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » czw sie 04, 2005 02:35

najcześciej to tryska się w progi ,dźwi,tam gdzie są otworki za pomocą spręzarki z wężykami (żeby to dokładnie zrobić).DO konserwacji podwozia najlepiej zdjąć nadkola nakładki



mirunho

Post autor: mirunho » czw sie 04, 2005 06:28

jeżeli masz czas i niewiele kasy to sam zrób konserwację,kup biteks w puszce i możesz pędzlem dość grubo smarować 1-pucha 11zł{oczywiście na jednej puszce się nie skończy}a w te miejsca gdzie nie sięgniesz pędzlem to załatwisz sprawę biteksem w spreju-15zł no i po kłopocie.Sam wykonuję sobie w moim aucie konserwację i wszystko O.k>



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw sie 04, 2005 08:24

I bitex kładziony pędzlem lepiej się trzyma od natryskiwanego pistoletem. Przynajmniej nie odłazi płatami.



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » czw sie 04, 2005 08:45

Podwozie tak jak koledzy mowili najlepiej bitex, pedzlem, jak podniesiesz wysoko auto i kupisz pedzel z dluga raczka to dojdziesz prawie wszedzie. Ja dodatkowo zdjalem plastikowe oslonki nadkoli i od wewnatrz posmarowalem je dosyc grubo smarem konserwujacym, kosztowal mnie chyba 8 zl za puszke ( 1 litr ) i facet w sklepie bardzo zachwalal, ze woda tak latwo tego nie wymyje. Jesli chodzi o progi i drzwi polecam Nowol, Fluidol, Dinitrol z czego ten pierwszy jest najlepszy, a w dodatku ma rurke chyba z 50 cm z ciekawa koncowka, ze preparat rozpryskuje sie w kazda strone wiec prog od srodka zakonserwowany jest caly, tym sposobem nie potrzebujesz zadnego specjalisty z pistoletem :)



Klamek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 03, 2005 17:10
Lokalizacja: Dąbrowa
Kontakt:

Post autor: Klamek » czw sie 04, 2005 11:44

jak przedmówca powiedzial, troche czasu i mało kasy. bede walczyl sam, i chyba tak bedzie najlepiej. dzieki za info. pozdro



Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » czw sie 04, 2005 18:56

czyś pisze:taaa, za 100 zł... Chyba tylko czernidło nałożył na to co było, a nie zabezpieczenie antykorozyjne... Czarna pasta do butów wyniosła go może z 10 zł na całe auto. :helm:
Ja póki co tylko uzupełniam fabryczne zabezpieczenie (auto z 1991 r.)
hehe nie przesadzaj. bitex sam mu dalem i potem ogladalem jego robote wiec wiem co zrobil. po prostu stara konserwacja byla jeszcze w dobrym stanie to nie bylo sensu jej zdzierac. polozyl warstwe i tyle. zeszlo mu pol 3 litrowej puszki bitexu.


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » czw sie 04, 2005 19:27

mozesz jeszcze to zobaczyc http://www.rustcheck.automat.pl/rustcheck/
podobno niezle i troche nowoczesniejsze od bitexu



Klamek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 03, 2005 17:10
Lokalizacja: Dąbrowa
Kontakt:

Post autor: Klamek » pt sie 05, 2005 13:00

no tak, bardzo ciekawe i może być przydatne. :pub: dzieki



Awatar użytkownika
Obzik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr gru 15, 2004 16:35
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Obzik » pt sie 05, 2005 14:13

Powiem tylko tyle konserwacje to ty sam zrobisz najlepiej niz jakich zakład
Dobrze odłuścic podłoge i nad kola (zero syfu) sprężara kup se jeszcze taki środek w profile zamknięte tłusty i juz mozna dac barenek najpierw w nadkola i pod progami tam gdzie sie woda zbiera a po tem auto smarem dodaj ciut benzyny bo bedzie zadsze i ładnie zwiarze sie ze starą konserwacją (jesli posiadasz :) )



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 410 gości