Mk3 1.8 GT tylko 5000 RPM na 6 :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn sie 01, 2005 00:58

golofs pisze:Widzę że się znasz ! :) ABS Tak jest.
A czy można jesz te 13 km wiecej ?
I dałbym sobie już spokój hehe...
jak podciagniesz moc max przy 6800 to sie da i wiecej


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » wt sie 02, 2005 13:01

Borys pisze:
golofs pisze:Widzę że się znasz ! :) ABS Tak jest.
A czy można jesz te 13 km wiecej ?
I dałbym sobie już spokój hehe...
jak podciagniesz moc max przy 6800 to sie da i wiecej
tak tylko jak to zrobić ? :otepienie:
Jakaś przeróbka ?
...



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sie 02, 2005 13:44

golofs pisze:
Borys pisze:
golofs pisze:Widzę że się znasz ! :) ABS Tak jest.
A czy można jesz te 13 km wiecej ?
I dałbym sobie już spokój hehe...
jak podciagniesz moc max przy 6800 to sie da i wiecej
tak tylko jak to zrobić ? :otepienie:
Jakaś przeróbka ?
...
cos by sie dało, moc wyrzej przeniesc, nowy program dac z limiterem obrotow wyzej, moze by cos dało, i NXa dla pewności


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » wt sie 02, 2005 21:54

Borys pisze:
golofs pisze:
Borys pisze: jak podciagniesz moc max przy 6800 to sie da i wiecej
tak tylko jak to zrobić ? :otepienie:
Jakaś przeróbka ?
...
cos by sie dało, moc wyrzej przeniesc, nowy program dac z limiterem obrotow wyzej, moze by cos dało, i NXa dla pewności
NX to moze przesada ale np. słyszałem o filtrze powietrza stozkowym - sportowym.
Czy jest to prawda czy jedna wielka bajka ?

[ Dodano: Wto Sie 02, 2005 21:55 ]
Borys pisze:
golofs pisze:
Borys pisze: jak podciagniesz moc max przy 6800 to sie da i wiecej
tak tylko jak to zrobić ? :otepienie:
Jakaś przeróbka ?
...
cos by sie dało, moc wyrzej przeniesc, nowy program dac z limiterem obrotow wyzej, moze by cos dało, i NXa dla pewności
NX to moze przesada :) :jezor: ale np. słyszałem o filtrze powietrza stożkowym - sportowym.
Czy jest to prawda czy jedna wielka bajka ?

[ Dodano: Wto Sie 02, 2005 22:01 ]
Chodzi mi o to czy to nie jest bajka z tym filtrem powietrzz,że podnosi moc !
A co do DAC'a z limiterem to trochę więcej jakby można było to thx:
Bo zima z tego jestem :(.
Ile, czy proste w montazy itp ?



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » śr sie 03, 2005 00:16

O filtrach sportowych było już sporo na forum. W skrócie wygląda to tak, że samo założenie stożka nic Ci nie da. Może nawet wręcz pogorszyć osiągi gdy będzie zasysał ciepłe powietrze. Będzie tylko buczało, co na początku może wydawać się fajne i "rasowe", ale z czasem zaczyna przeszkadzać. Zeby stożek miał sens trzeba zmodyfikować cały dolot. Wyliczyć wszystko trzeba dla konkretnego silnika no i przerobić. Do tego najlepiej jeszcze wydech "udrożnić" i wtedy faktycznie może to coś dać. Ja zrezygnowałem z tych zabaw i założyłem sportowy wkład K&N. Podobno dodaje około 1KM ale wiadomo, że tego się nie odczuje. Zysk jest taki, że filtr kupujesz raz na całe życie samochodu (gwarancja na 1 600 000km). Jeśli więcej chcesz poczytać o stożkach i filtrach to poszukaj na forum bo bardzo dużo już tego było.



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » śr sie 03, 2005 06:46

Lepiej wchodzi na obroty ?
Lecisz szybciej na 5 biegu ?
Gdzie to kupiłęś i ile to kosztuje ?
Pozdro,siema :D



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sie 03, 2005 15:12

Daje mniejsze opory powietrza - szczególnie w wyższych prędkościach obrotowych, co może skutkowac wzrostem mocy i V-max. Nie bedą moze oszałamiajace, ale na pewno da to więcej niz samo załozenie stożka. Co ciekawe Chojnacki zakładając sportową wkładkę w naszym KJSowym seju założył ją na odwrót, bo tak podobno jest lepiej. Akurat jemu wierze ;)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » śr sie 03, 2005 18:37

A czy to ma sens jak mam zagazowanego komara ?



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » czw sie 04, 2005 00:14

Kupiłem w sklepie internetowym www.sklepmoto.pl .Kosztował mnie 250PLN ale jak pisałem kupujesz raz i używasz ile wlezie. Do tego olejki czyszczące i koniec. Ja mam właśnie 1.8 GT 90KM na LPG i chodzi jak żyleta. Faktycznie różnicę widać przy większych prędkościach obrotowych. poza tym mniejsze opory przepływu powietrza oznaczają większą moc. Mimo to nie licz na żadne spektakularne efekty. Mimo to sama świadomość, że w puszcze siedzi sportowy filtr K&N może czynić cuda :-). A tak poważnie to ja kupiłem go z czysto ekonomicznych względów. Po kilku wymianach się zwróci. Chyba, że będziesz kupował Filtrony to po kilkunastu. No i może troszeczkę liczyłem na jakiś mały wzrost mocy :-). A co do tego wkładania tego filtra odwrotnie to czy nie ma to żadnych ujemnych skutków? Przecież projektanci takiego filtra na pewno sprawdzili czy w obie strony powietrze puszcza tak samo i tak samo filtruje. Skoro stwierdzili, że ma być założony tak a nie inaczej to chyba czymś się kierowali? W sporcie żywotność silnika nie jest aż tak ważna bo i tak się je często wymienia. Dla mnie jednak ma kluczowe znaczenie.



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » czw sie 04, 2005 09:27

Rozumie że to nie jest rewelacja i że nie zamykasz budzika przez filter :), ale jest jakaś różnica przy większych obrotach bo to oczywiste.
Jak kupię ,może w Niemcach taniej dostane to opiszę tutaj w tym wątku co się zmieniło.
Jakie będzie vmax i przyspieszenie, rozsądnie nie fantazyjnie że mam filtr K&N.
thx za info :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości