Witam serdecznie.
Od tygodnia jestem posiadaczem golfa i mam pytanie do Was.
Otóż dzisiaj jadąc do domu zabrakło mi paliwa (byłem zapewniany że golfik przy spokojnej jeździe mniej pali )
Ale do rzeczy.. Brakło mi paliwa jednak na moje szczęście stacja była niedaleko. Dopchałem mojego kochanego golfika i nalałem mu do brzuszka..
Po zatankowaniu zapewne przewody paliwowe były opróżnione i golf nie mógł zapalić i tak go kilka razy próbowałem odpalić jednocześnie pompując pedałem gazu myśląć że "dopompuje silnik" paliwe. Pewien Pan mi pomógł i powiedział że trzeba go najlepiej na pych, bieg 2 i powinien załapać. Tak też się stało.
Jednak podczas jazdy poczułem że golf jest słabszy niż dotychczas.
Rozumiem że może tak być na początku.
Przejechałem około 15 km..
Powiedzcie mi proszę mogło się coś stać przez to moje odpalanie?
CZym spowodowany jest spadek mocy?
Moze poprostu przejdzie samo po dluzszej trasie?
Z góry dziękuję i proszęo wyrozumiaość bo jestem nowy.
Dziękuję
Spadek mocy po pewnej sytuacji
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Gaźnik czy wtrysk, dopisz sobie to w profilu, najlepiej literowy oznaczenie silnika.
Jeśli masz wielkiego pecha to przeskoczył pasek rozrządu jeśli przy pachaniu gwałtownie puściłeś sprzęgło. Ale byłby to pierwszy chyba przypadek na tym forum że tak się stało. Chyba że nie dbałeś o pasek i był zbyt luźny.
Jeśli masz wielkiego pecha to przeskoczył pasek rozrządu jeśli przy pachaniu gwałtownie puściłeś sprzęgło. Ale byłby to pierwszy chyba przypadek na tym forum że tak się stało. Chyba że nie dbałeś o pasek i był zbyt luźny.
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 18:58 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moim zdaniem to coś z pompą paliwa. Też miałem takie objawy przed wymianą pompy. Ja swojego golfa często na popych odpalałem jak miałem problem z aku i nic mu nie jest. Może to być wina paliwa, co to była za stacja ? Tankowałeś na niej już kiedyś ? Niedawno (ok miesiąca ) dostałem cynk, że jest tanie paliwo za 4,10 zalałem do pełna i co sie okazało ? Strata mocy oraz gaśnięcie na światłach, nietrzymanie obrotów. Paliwo sprzedałem koledze a sam tankuje na sprawdzonych stacjach (niekoniecznie firmowych). Spróbuj wyjeździć to paliwo i zalej inne. Jeżeli nie pomoże to ja obstawiam pompe ale niech inni sie wypowiedzą.
Pasek raczej odpada.. Poza spadkiem mocy nic niepokojącego nie zauważyłem.Paweł Marek pisze:Jeśli masz wielkiego pecha to przeskoczył pasek rozrządu jeśli przy pachaniu gwałtownie puściłeś sprzęgło.
Pasek jest odpowiednio napięty (Bosch).
No włąśnie pierwsze co mi przyszło do głowy to właśnie to. Nigdy tam jeszcze nie tankowałem. Ale stacja to Shell więc powinno być ok.marcin664 pisze:Może to być wina paliwa, co to była za stacja ? Tankowałeś na niej już kiedyś ?
Chociaż z pewną stacją BP już miałem niemiłe doświadczenia. Od tamtej pory tankowałem na JET-cie i było idealnie.
Do dzisiejszej sytuacji było bardzo dobrze. Mogłem przez to odpalanie pompie ukrucić zdrowia ?:(marcin664 pisze:Też miałem takie objawy przed wymianą pompy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przeskoczenie paska o 1-2 ząbki właśnie powoduje spadek mocy. W każdym razie jest to bardziej prawdopodobne niż to że na porządnej stacji wlaleś złe paliwo.Bakamura pisze:Pasek raczej odpada.. Poza spadkiem mocy nic niepokojącego nie zauważyłem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek,
Wiesz może jak mogę to sprawdzić czy przeskoczyło?
Do tej pory myślałem, że jakby pasek przeskoczył to by silnik uszkodziło poważnie a nie tylko spadek mocy.
Jak duży byłby to spadek mocy przy przeskoczeniu o 1-2 ząbki?
Silnik 1,3 gaźnik, oznaczenie 2G
dodam jeszcze(choć nie jestem pewien), że ja mam chyba łąńcuszek rozrządu.
Nie wiem czym to się różni, taki mi znajomy powiedział który miałten silnik.
Pomocy
[ Dodano: 15 Sty 2010 17:20 ]
Obawy okazały się zbędne tylko takie wrażenie miałem
Dodaję ten post aby temat został zakończony a inni mogli może czegoś się dowiedzieć..
Wiesz może jak mogę to sprawdzić czy przeskoczyło?
Do tej pory myślałem, że jakby pasek przeskoczył to by silnik uszkodziło poważnie a nie tylko spadek mocy.
Jak duży byłby to spadek mocy przy przeskoczeniu o 1-2 ząbki?
Silnik 1,3 gaźnik, oznaczenie 2G
dodam jeszcze(choć nie jestem pewien), że ja mam chyba łąńcuszek rozrządu.
Nie wiem czym to się różni, taki mi znajomy powiedział który miałten silnik.
Pomocy
[ Dodano: 15 Sty 2010 17:20 ]
Obawy okazały się zbędne tylko takie wrażenie miałem
Dodaję ten post aby temat został zakończony a inni mogli może czegoś się dowiedzieć..
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 19:44 przez Bakamura, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 366 gości