Jak miernikiem sprawdzić czujnik Halla?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krojc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lip 07, 2005 13:13
Kontakt:

Post autor: krojc » wt sie 02, 2005 19:59

no u mnie na złomie aparat stoi 80 zł



macgregor1970

Post autor: macgregor1970 » wt sie 02, 2005 20:01

nie każdy aparat jest taki sam w środku-czasem czujnik może nie pasować.80zł to i tak lepiej niż nowy czujnik



Awatar użytkownika
neo25-pk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 01:46
Lokalizacja: LESZNO...WLKP
Kontakt:

Post autor: neo25-pk » śr sie 03, 2005 00:01

Witam
Może coś pomogę podsyłająć ten link jako ciekawa lekturkę: http://elektroda.pl/rtvforum/viewtopic. ... jnik+halla

Taki czujnik sprawdza się banalnie, ale musi być zamontowany w aparacie zapłonowym (aparat może być wymontowany a auta, możesz go sobie sprawdzić w domu na stole).

Aparat ma 3 wyjścia + 0 -
pod + podpinacz =12v
pod - masę (czyli biegun ujemny zasialania)
0 - to wyjsie impulsów.

Czyli pod + podłączasz 12v, pod - masę (- baterii), pomiedzy + a 0 podpinasz woltomierz (na zakres pomiarowy obejmujący 12v).
teraz powoli kręcisz osią aparatu i miernik pokazuje Ci napięcie zasilania lub brak napięcia naprzemian - cyli daje impulsy masy. Kumplowi padł taki HALL w VW Corrado i właśnie w ten sposób stwierdziłem brak impulsów. W serwisie Boscha zapłacił za płytkę z Hallem koło 70zł ale to było jakieś 3 lata temu.

Pozdrawiam


Pilnie kupię osłone rozrządu (górną boczna pokrywę, plastik) !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości