Temperatura cieczy max 70C. Wszystko juz wymienione..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

RAFIK-XX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 07, 2006 19:01
Lokalizacja: BIAŁYSTOK/PIASTA
Kontakt:

Temperatura cieczy max 70C. Wszystko juz wymienione..

Post autor: RAFIK-XX » pt sty 04, 2008 13:51

No już mnie szlak bierze że tak powiem :grrr:
Chodzi mi o temp.cieczy chłodzacej,a mianowicie powymieniałem juz wszystko co sie dało,czyli termostat Wahlera,czujnik temp.i czujnik załanczania wiatraka i temperatura non stop 70*C.Ale dałem sobie z tym spokój bo winny moze być czujnik temp.który podaje fałszywe dane bądz same zegary.Ale teraz jest jeszcze gorzej bo nawet nie ma 70*C,a tak sie stało po wczorajszej wymianie chłodnicy.
Bardzo proszę o jakieś sugestje na ten temat za co z góry bardzo dziękuję!!!
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 13:53 przez RAFIK-XX, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt sty 04, 2008 13:56

no czujników jest kilka rodzajów, kiedyś kupiłem tańszy i wskazywał mi 100-120 stopni, kupiłem droższy i wskazuje poprawnie, jest kilka kolorów obwódki czujnika, żółty, chyba niebieski, zielony i czarny - każdy ma inne parametry


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pt sty 04, 2008 14:01

zgadzam sie jest kilka czujników: zółty, niebieski, zielony i czarny

jak maszgdzieś w domu stary orginalny czujnik to bedzie na nim 9 cyferek i na ich podstawie dobierzesz dobry czujnik to swojego silnika



RAFIK-XX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 07, 2006 19:01
Lokalizacja: BIAŁYSTOK/PIASTA
Kontakt:

Post autor: RAFIK-XX » pt sty 04, 2008 14:05

Czujnik mam z żółta obwódką taki jaki jest przeznaczony do mojego typu silnika.Kupowany oczywiście oryginalny w serwisie i to już drugi czujnik który tak samo wskazuje jak ten pierwszy.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt sty 04, 2008 14:10

z tego co na forum mozna poczytac to i wahlery tez sie zdarzaja wadliwe, termostat jako jedyny poza pompa ma wplyw na utrzymywanie temperatury w silniku


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

RAFIK-XX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 07, 2006 19:01
Lokalizacja: BIAŁYSTOK/PIASTA
Kontakt:

Post autor: RAFIK-XX » pt sty 04, 2008 14:14

No i termostat równiez mam drugi,a ten pierwszy sprawdzałem w garnku z wodą wrzacą,czy poprawnie sie otwiera i przy jakiej temp.Z tych moich pomiarów wyszło,ze wszystko jest oki.
Więc nadal czekam na jakies konkretne rozwiazania!!!
Acha a dlaczego po wymianie chłodnicy temp.spadła jeszcze nizej???Powiem,ze to napewno nie wina odpowietrzenia bo to zostało precyzyjnie dokonane.

[ Dodano: 04 Sty 2008 13:15 ]
No i termostat równiez mam drugi,a ten pierwszy sprawdzałem w garnku z wodą wrzacą,czy poprawnie sie otwiera i przy jakiej temp.Z tych moich pomiarów wyszło,ze wszystko jest oki.
Więc nadal czekam na jakies konkretne rozwiazania!!!
Acha a dlaczego po wymianie chłodnicy temp.spadła jeszcze nizej???Powiem,ze to napewno nie wina odpowietrzenia bo to zostało precyzyjnie przeprowadzone.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt sty 04, 2008 14:15

T.O.B.I. pisze:wahlery tez sie zdarzaja wadliwe
no ja mam werneta i temperatura silnika latem jak i zimą utrzymuje się na poziomie 80-85 stopni, także jak wytrzyma do wiosny to wymieniam na wahlera, ponieważ podobno zawsze trzymają 90 stopni


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pt sty 04, 2008 14:17

no to wszystko wskazuje na to ze zegary przekłamuja jezeli termostat jest sprawny i dobry i jezeli czyjnik też. Ja bym przełożył od kumpla na moment zegary i sprawdził jak bedzie pokazywac na innych. jak bedzie trzymał 90 C to problem rozwiazanu. Napisz jak się zachwuja weże od chłodzenia jak jest silnik nagrzanu - czy sa gorące ze ich dotknąc nie można???



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt sty 04, 2008 14:17

RAFIK-XX pisze:dlaczego po wymianie chłodnicy temp.spadła jeszcze nizej???Powiem,ze to napewno nie wina odpowietrzenia bo to zostało precyzyjnie dokonane.
bo ta chłodnica w 100 % spełnia swoją rolę i dobrze chłodzi


Obrazek
Obrazek

rafalczarny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob lis 03, 2007 00:22
Lokalizacja: Namysłów woj. opolskie
Kontakt:

Post autor: rafalczarny » pt sty 04, 2008 15:17

witam! w moim mk3 1,6ABU 94r jakis miesiąc temu tez miałem podobny problem bo silnik nie łapał mi temperatury, ledwie wychylała sie wskazówka z tych białych kresek.wymieniłem termostat na jakiejś francuskiej firmy dokładnie teraz nie pamietam ,ale tempeatura otwarcia termostatu to 84stopnie i tak mniejwiecej mi pokazuje to znaczy powyzej 70 na wskazniku. w czwartek stałem w korku we wrocławiu i nawet nie doszedł do połowy wskwznika jak usłyszałem ze sie włączył wiatrak na chłodnicy.



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pt sty 04, 2008 15:23

rafalczarny pisze:witam! w moim mk3 1,6ABU 94r jakis miesiąc temu tez miałem podobny problem bo silnik nie łapał mi temperatury, ledwie wychylała sie wskazówka z tych białych kresek.wymieniłem termostat na jakiejś francuskiej firmy dokładnie teraz nie pamietam ,ale tempeatura otwarcia termostatu to 84stopnie i tak mniejwiecej mi pokazuje to znaczy powyzej 70 na wskazniku. w czwartek stałem w korku we wrocławiu i nawet nie doszedł do połowy wskwznika jak usłyszałem ze sie włączył wiatrak na chłodnicy.
czujnik temp. do wymiany sa 4 rodzaje



RAFIK-XX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 07, 2006 19:01
Lokalizacja: BIAŁYSTOK/PIASTA
Kontakt:

Post autor: RAFIK-XX » pt sty 04, 2008 15:38

Kurcze tak się zastanawiam,czy termostat z temp. otwarcia 84*C a 87*C ma wpływ na temperaturę cieczy chłodzacej.Bo do mojego typu silnika niby zalecany jest 84*C ,a ja mam wstawiony 87*C.Moze to jest przyczyna złego wskazywania temp. na liczniku???



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt sty 04, 2008 15:43

nie ma takiego wplywu, ten na 87*C otwiera sie troszke pozniej niz ten na 84*C, u mnie rok wytrzymal wahler pokazywal na poczatku 90 rowno teraz spada powoli i juz 80*C pokazuje


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
bary_24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lip 02, 2007 22:51
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: bary_24 » wt sty 29, 2008 09:55

Mam identyczny problem opisany przez autora tego tematu:
wymieniłem również wszystko. Chłodnicę, termostat (WAHLER) i czujnik. Części są z tej nienajtańszej półki więc powinny działać prawidłowo, zresztą po sprawdzeniu przeze mnie tych zmienionych części działają one prawidłowo.
Ja obstawiam nieprawidłwowe wskazania wskaźnika na tablicy. Tylko tego elementu nie wymieniałem jeszcze u siebie. Gdyby termostat otwierał się za wcześnie lub zacinał wówczas dolny wąż przy chłodnicy byłby przynajmniej lekko ciepły co świadczyłoby o otwarciu pełnego układu chłodzenia. U mnie wąż ten jest zimny, temperatura bardzo wolno się podnosi i po około 10 minutach jazdy osiąga max około 75 stopni. Jednak ciepłe powietrze z nawiewu leci już niedługo po rozpoczęciu jazdy nawet przy wskazaniach temperatury ZERO.
He, może to głupi pomysł ale przyjąłem sobie że moje wskazania na zegarze wynoszą +20 stopni nie nie grzebie już w tym temacie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości