problemy z jazdom na benzynie a na gazie normalka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » śr sty 02, 2008 23:12

guti pisze:odpiac szeroka wtyczke od ECU
odłączasz wcześniej aku?


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr sty 02, 2008 23:38

sle pisze:odłączasz wcześniej aku?
nie, wylaczam zapłon i na podpietym aku odpinam wtyczke, nic sie nie dzieje zlego :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » śr sty 02, 2008 23:42

dzięki za info.... przynajmniej się radyjko nie będzie resetować, jak coś :grin:


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
Rek1n82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: śr lut 28, 2007 23:34
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: Rek1n82 » czw sty 03, 2008 00:40

panowie nie czepiajcie sie szczegolow ja nie jestem elektrykiem a on mi tak resetowal kompa z reszta radze uzyc opcji SZUKAJ bo juz to bylo milion razy na forum (tak na przyszlosc) niektorzy maja tyle postow a zachowuja sie jak dzieci :goof:


[img]http://images47.fotosik.pl/671/0a8b08cabcb7436b.jpg[/img]
gg 1022231 tel 792286224

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw sty 03, 2008 10:03

Rek1n82, nie bardo lape Twoja wypowiedz. Za duzo w niej tzw. 'Flow' :)
Nie wydało Ci sie dziwne, ze elektryk wlaczyl zapłon na odpietym aku ? ZMIEN ELEKTRYKA ! Bo sie z Ciebie nabija, albo sam nie wie co robi.
Pozdro.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » czw sty 03, 2008 14:57

Rek1n82 pisze:z reszta radze uzyc opcji SZUKAJ bo juz to bylo milion razy na forum (tak na przyszlosc)
ooo moderator nam rośnie :grin:
Rek1n82 pisze:niektorzy maja tyle postow a zachowuja sie jak dzieci
to chyba nie do mnie :chytry: bo u mnie jeszcze mało postów, czyli do... :grin:

No a teraz... z tego co zauważyłem to wszyscy mówią przy tematach związanych z resetem kompa o odłączeniu aku i tyle. Jakoś ciężko spotkać wątek, w którym mówi się o metodzie, że włącza się zapłon, a później dopiero wyłącza aku.

Dobra, nie bijmy piany bo się prawdziwy wątek zgubił :crazy:


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw sty 03, 2008 17:30

sle pisze:to chyba nie do mnie :chytry: bo u mnie jeszcze mało postów, czyli do... :grin:
pewnie do mnie :P
sle pisze:ciężko spotkać wątek, w którym mówi się o metodzie, że włącza się zapłon, a później dopiero wyłącza aku.
nie nie, mylisz pojecia :D najpierw aku a pozniej zapłon włączyc :D jak nie ma napiecia w ukladzie :D wtedy jeszcze mozna wycieraczki wlaczyc, ale tylko na 4,5 sekundy, nastepnie długimi swiatłami ( bez aku podpietego) zaswiecic 5 razy. Noo i w sumie to by było na tyle.

Sposoby sa dwa:
1 odpiac Aku
2 wyciagnac wtyczke bez zapłonu z ECu

Ospobiscie szybciej mi idzie z wtyczka :) 30 sekund i nie musze miec kluczy , no ale jak kto woli :)Pozdro


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » czw sty 03, 2008 18:15

guti pisze:sle napisał/a:
ciężko spotkać wątek, w którym mówi się o metodzie, że włącza się zapłon, a później dopiero wyłącza aku.


nie nie, mylisz pojecia :D najpierw aku a pozniej zapłon włączyc :D jak nie ma napiecia w ukladzie :D wtedy jeszcze mozna wycieraczki wlaczyc, ale tylko na 4,5 sekundy, nastepnie długimi swiatłami ( bez aku podpietego) zaswiecic 5 razy. Noo i w sumie to by było na tyle.
moja wina.. już się całkiem zamieszałem i na śmierć zapomniałem o tej wycieraczce i światłach :grin: Teraz już będę pamiętać. Mam tylko nadzieję, że to bez znaczenia czy włączę przednie czy tylne wycieraczki :grin:


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw sty 03, 2008 18:25

sle, no no, bo inaczej spalisz okladziny w prawym kole , albo Ci sie płyn we wposmaganiu zabąbelkuje :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

a ja uważam

Post autor: 2RaZ » czw sty 03, 2008 21:47

ja muślę, że możesz mieć problem z pompa paliwa. Zawsze jak jeżdzi się na LPG to trzeba mieć min 1/4-1/3 paliwa w baku bo pompa cały czas pracuje. Jeżeli masz mało paliwa to możliwe że pompa juz njie jest w pełni sprawna...
Pozdrawiam!
:smoke: :smoke: :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 371 gości