wymiana progow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

del_toro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 11:52
Lokalizacja: Chorzów

wymiana progow

Post autor: del_toro » pn gru 31, 2007 18:08

witam chcialem spytac o wymiane progow w mojej jedyneczce, nowe progi idzie dospawac do starych czy musze stare wyciac? aha i jeszcze jedno to idzie tylko spawac migomakiem?



Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » pn gru 31, 2007 22:07

Odradzam zaklejanie starych nowymi, gnije później expresowo. Stare wyciąć, nowe wspawać porządnie migomatem oczywiście.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt sty 01, 2008 15:12

Jozef, Czy na spawy polecałbyś po oczyszczeniu cortanin F , tak dla spokoju sumienia?



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » wt sty 01, 2008 18:45

Jedyne wyjśnie to wyciąć wspawać i potem zabezpieczyć wewnątrz, bo w miejscach obróbki termicznej inaczej bardzo szybko pojawi się rdza.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
Voder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: pt sty 21, 2005 20:07
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Voder » wt sty 01, 2008 19:30

Nie tak dawno przeprowadzałem tą operacje w mk1 i tylko wycięcie i wspawanie nowych. Zgrzewy jest dobrze rozwiercić i ile trzeba odciąć progu. Zawsze zostaw sobie zapas metalu bo łatwiej potem obciąć niż dosztukować :grin: . Porządny migomat, co by nie "smarkał". Obowiązkowo zabezpieczyć miejsca zgrzewania i zakonserwować próg od wewnątrz. Ja sobie dodatkowo wzmocniłem miejsca pod lewarek co by nie było niespodzianek.



Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » wt sty 01, 2008 22:56

Cortanin jak najbardziej wskazany na wszystkie rude miejsca widoczne po odcięciu progów. Gdzie to możliwe, to rdzę wydrapać do żywego metalu i minią zabezpieczyć. Po zakończonej wymianie konserwacja wnętrza progu i z zewnątrz obowiązkowa.



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » wt sty 01, 2008 23:17

Ja w poprzednim aucie po zdjęciu progu zastałem taką dewastacje że podproże mi wymieniali, więc za wczasu warto zabezpieczyć bo wtedy koszty rosną.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt sty 01, 2008 23:23

Jozef pisze:konserwacja wnętrza progu
A czym najlepiej? Jakieś woski? Pianki?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 431 gości