Mk3 Spręzyny progresywne czy linearne pomocy!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Mk3 Spręzyny progresywne czy linearne pomocy!!

Post autor: Krystek » sob lip 23, 2005 18:34

mam zamierz zmienic spręzyny w swoim Mk3 teraz mam 60/60 na zwykłym amorku i jest zle za nisko mam na oku chyba linearne spręzyny -30 rózno porozkładane zwoje czym róznia sie spręzyny linearne od progresywnych?? czy spręzyny z golfa Gti obniża troche mojego Mk3 1,8 GL?? prosze o pomoc



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » sob lip 23, 2005 18:39

z GTI mogą nie obniżyć przodu bo silnik 2.0 jest chyba cięższy od 1.8 ;)

progresywne mają kilka zwoi mocniej ściśniętych i właśnie te zwoje po pouszczeniu auta z lewarka odrazu się ściskają powodując obniżenie, pozostałe zwoje pracują w czasie jazdy....tak to mniej więcej wygląda.....;)

jak linearną sprężyne obciążysz 100kg to siądzie o 2cm, jak ją obciążysz następnymi 100kg to siądzie o kolejne 2cm.....a progresywna po obciążeniu 100kg siądzie 2cm, a już następne 100kg nie siądzie znowu 2cm tylko już mniej ;) oczywiście to tylko wymyślone przykładowe wartości podałem ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » sob lip 23, 2005 20:39

micab pisze:z GTI mogą nie obniżyć przodu bo silnik 2.0 jest chyba cięższy od 1.8 ;)

progresywne mają kilka zwoi mocniej ściśniętych i właśnie te zwoje po pouszczeniu auta z lewarka odrazu się ściskają powodując obniżenie, pozostałe zwoje pracują w czasie jazdy....tak to mniej więcej wygląda.....;)

jak linearną sprężyne obciążysz 100kg to siądzie o 2cm, jak ją obciążysz następnymi 100kg to siądzie o kolejne 2cm.....a progresywna po obciążeniu 100kg siądzie 2cm, a już następne 100kg nie siądzie znowu 2cm tylko już mniej ;) oczywiście to tylko wymyślone przykładowe wartości podałem ;)
Bardo ładnie wyjaśnione :pub:



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » ndz lip 24, 2005 21:07

Jak chcesz kupić progresywne to zainwestuj w sprężyny dobrej firmy. Sprężyny "firmy krzak" lubią szybko się rozsypać i tyle radości będziesz z nich miał. Te dobrej firmy są z kolei drogie. Wybór należy do Ciebie.



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » ndz lip 24, 2005 22:22

miałem już różne zawieszenia.....i powiem szczerze że np. sprężyny jednej z najtańszych firm czyli SUPERSPORT sprawowały się dość dobrze....jeździłem na nich trochę i nie miałem powodów do narzekań ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » sob lip 30, 2005 13:00

Słuchaj ja zalozylem do golfa 1.8 progresje Eibacha chyba-4cm na zwykle amorki (chyba sa kajaby ale nie pamietam) i golfik siadl ladnie no i co najwazniejsze drogi sie trzyma elegancko ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości