Kierunki nie swieca
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				boro_10in1
 - Nowicjusz

 - Posty: 41
 - Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Kierunki nie swieca
Witam.Pierwsze:Co mogło mi się stać z kierunkami.Lewy przedni i boczny nie świecą,a tylni szybko miga.Wygląda jakby żarówka sie spaliła,ale żarówki są ok.Oprawki tez,bo wogóle je odpiełem i przyłozyłem kable do samej zarówki i też nic.Bezpiecznik też ok.Co to moze być?Co sprawdzić?
Pytanie 2:gdzie zanajduje się czujnik ciśnienia oleju.Czy to te dwa na gorze pokrywy zaworow?I co sie stanie jesli w ogole je odlacze?
			
													Pytanie 2:gdzie zanajduje się czujnik ciśnienia oleju.Czy to te dwa na gorze pokrywy zaworow?I co sie stanie jesli w ogole je odlacze?
					Ostatnio zmieniony pn gru 31, 2007 21:26 przez boro_10in1, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
- 
				boro_10in1
 - Nowicjusz

 - Posty: 41
 - Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- 
				boro_10in1
 - Nowicjusz

 - Posty: 41
 - Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- majster heniek
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2156
 - Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
 - Lokalizacja: Głuchołazy
 - Auto: Jest
 - Silnik: też
 
- 
				boro_10in1
 - Nowicjusz

 - Posty: 41
 - Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- 
				krzysztof w
 - Ma gadane

 - Posty: 207
 - Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
 - Lokalizacja: na odludziu
 - Kontakt:
 
Zanim wybebeszysz auto i aku to weż jeszcze raz tą żarówke przyłóż kabel napewno jest czarno-zielony do lutu na żarówce i oprawke żarówki dotknij do masy(do pewnej masy). Najprawdopodobniej jest to tylko słaba lub brak masy w przewodzie masowym. Na pisz czy sie myliłem to bedziemy myśleli dalej.
			
									
									Św. Krzysztof jeździ z nami tylko do prędkości 120 km/h, po czym swoje miejsce odstępuje św. Piotrowi.
						- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
boro_10in1, nie musisz wszystkiego wybebeszać - na poczatek  sprawdza się tylko newralgiczne punkty w instalacji - czyli wszystkie połączenia, miejsca, gdzie było coś żeźbione - jeżeli kabel idzie w oryginalnej izolacji, to raczej nic mu nie będzie, więc nie musisz jej rozcinać. Jak masz podłączone boczne kierunki? Bo oryginalne, to żadkość, najczęściej ludzie sami sobie je dorabiają - sprawdź, czy są podłaczone do specjalnych wtyczek przeznaczonych do tego celu (pod zbiorniczkiem wyrównawczym cieczy chlodzącej) i przy okazji sprawdź, czy tam jest napięcie, jak włączasz kierunki. Jak tam też nic nie będzie, to zdejmij półke nad nogami kierowcy, wyciągnij panel z bezpiecznikami i tam od tyłu masz wtyczki - sprawdź, czy są dobrze powciskane, odszukaj kabelek o odpowiednim kolorze (tak, jak miś fazi, napisał o kolorach) - i sprawdź, czy jest przejście do kierunku przedniego. Jest jeszcze jedna złączka, której nie ma na schematach - u mnie jest ona jakby za zderzakiem, w miejscu, gdzie są śruby trzymające przedni zderzak - tam jest taki plastikowy uchwyt, w ktorym jest złączka - jest ona narażona na dość sporą dawkę syfu z ulicy, więc tam też sprawdź. Mój golf to rok modelowy 91', ale o ile dobrze wiem, to we wcześniejszych golfach była taka złączka od wewnętrznej strony reflektora.
No i oczywiście sprawdź, czy jest wszędzie masa - sprawqdź przejście od przewodu masowego do klemy "-" akumulatora.
			
													No i oczywiście sprawdź, czy jest wszędzie masa - sprawqdź przejście od przewodu masowego do klemy "-" akumulatora.
					Ostatnio zmieniony wt sty 01, 2008 16:36 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- 
				boro_10in1
 - Nowicjusz

 - Posty: 41
 - Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Awaria usunięta.Problm tkwił w tym,ze jeden z przewodów dochodzących do tej kostki od której przewody rozchodzą się do kierunku z boku auta i do tego w zderzaku nie łączył.Jak włączyłem kierunek i zacząłem ruszać przewodami to nagle załaczyło.Zrobiłem to tak,że w ogóle obciąłem ta kostke i połączyłem przewody na krótko i zaizolowałem porzadnie i jest ok.Kostki wywaliłem,bo były w srodku całe zaśniedziałe i strasznie luźno się ze sobą łaczyły,ze wystarczyło lekko je poruszyć i sie rozłaczały.Teraz juz jest wszystko ok.Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości





