[MK3] ABS padl czy hamulce?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

[MK3] ABS padl czy hamulce?

Post autor: Gitner » śr cze 29, 2005 08:04

Witam
Otoz wczoraj auto mnie zaskoczylo. Odpalam, wsio gra dojezdzam do skrzyzowania wciskam hamulec a tu zaczelo mi cos terkotac i pedal hamulca zaczal odbijac (pomimo silnego wciskania i tak odbijal) i slysze jakby jakas zebatka grala czy cos w tym rodzaju i tak ze trzy skrzyzowania, potem sie uspokoilo.. Lampka ABS nie palila sie ale zdarza sie ze zapala sie rano itd.. Co jest nie tak?

Pozdro
Gitner



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » śr cze 29, 2005 11:11

ABS ma tyle podzespołów ze ciężko określić Powinno się zrobić diagnostykę komputerową


MORE POWER

Qwerty.tarnow

Post autor: Qwerty.tarnow » czw cze 30, 2005 18:28

Mam to samo (bicie pedału i włączanie się ABS przy wolnej jeździe). Prawdopodobnie czujniki w kołach: brudne lub popsute. Ale nie jest to problem pierwszej potrzeby, więc poczeka z naprawą na swoją kolej. :wink:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw cze 30, 2005 18:58

jesli którys z podzspołów absu padnie to po prostu cały system sie odłącza.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt lip 29, 2005 14:15

Bylem wlasnie na VAGu. Padl czujnik w prawym kole. Zaraz wybieram sie szukac nowego.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » sob lip 30, 2005 09:40

Hoho :helm:
Ja akurat jestem po wymianie czujnika ABS (tylne lewe koło).
Zaczeło sie ze zapalala sie lampka i gasła, czasmi zapala sie od razu po piwrwszym uruchominiu auto (np rano) czasami w trakcie jazdy.
Na komputerze wykryto USTERKA tylne lewe kolo. Wymienilem czujnik (z kablem podpinany pod siedzenie).
Jakos znowu 3 tygodnie po wymianie zapalila sie kontrolka ABS o jezuuuuuu , komputer wykazał ze USTERKA pompa ABS. heheee to juz wogule padłem (malo sie zdarza zeby pompa padla).
Jezdze juz 3 mce i nic sie nie zapalilo (tą pompe olałem).

A co do tego jak gwałtownie sie hamuje i pedał odskakuje czy wibruje to sa tarcze nierówne,wypukle itp.

A jescze polecam zrobic tak, na zapalonej kontrolce ABS (no i jescze by sie przydala mokra nawiezchnia) rozpedzic sie do 80-100km/h i gwaltownie zachamowac, jak wyzrzuci ,to jakies kolo nie równo hamuje (jest opoźnione). ABS nie pracuje poprawnie. :hehe:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob lip 30, 2005 20:25

Czujnik wymieniony. Kupilem Siemensa za 52zl. Wymiana 30zl + komputer przed i po 20zl. Koszt do przyjecia. Po wymianie czujnika kontrolka momentalnie zgasla. ABS gra.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości