Co to za czujnik? Występuje w KE-Jetronic.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co to za czujnik? Występuje w KE-Jetronic.
Mógłby mi ktoś przybliżyć funkcję tego czujnika?
Albo chociaż podać jego nr vw?
To ten pod spodem z niebieską wtyczką,a w niej dwa przewody: niebieski z białym paskiem oraz brązowy z czarnym paskiem (chyba czarnym).
Albo chociaż podać jego nr vw?
To ten pod spodem z niebieską wtyczką,a w niej dwa przewody: niebieski z białym paskiem oraz brązowy z czarnym paskiem (chyba czarnym).
O! Kolega tez ma GX'a Ale niestety-czujnik temperatury do wskaźnika jest dokładnie nad tym czujnikiem- od góry-ten z jednym przewodem.Sprawdzałem,odłączasz: nie pokazuje temperatury silnika...
Na pewno ten czujnik reguluje ilość benzyny w zależności od temperatury.Na zimnym mam ok , jak sie rozgrzewa spadają obroty, ąż gdy jest gorący pierdzi ma obroty od 500 do 1200.Na gorącym gdy silnik pierdzi i zacznę wkładać i wyjmować tę wtyczkę ok 2x/s od tegoż czujnika- silnik pracuje równiutko...
Już nie pytam o działanie...jaki to ma nr vw?? U mnie dookoła jest goły-żadnych napisów...
Na pewno ten czujnik reguluje ilość benzyny w zależności od temperatury.Na zimnym mam ok , jak sie rozgrzewa spadają obroty, ąż gdy jest gorący pierdzi ma obroty od 500 do 1200.Na gorącym gdy silnik pierdzi i zacznę wkładać i wyjmować tę wtyczkę ok 2x/s od tegoż czujnika- silnik pracuje równiutko...
Już nie pytam o działanie...jaki to ma nr vw?? U mnie dookoła jest goły-żadnych napisów...
Napisałem to co znalazłem w Etce. Dodam printa z Etki może, złą pozycje podałem. Wydaje mi sie, że to ten czujnik nr 9 zaznaczony na rysunku, obok masz opis części, może chodzi o to z podpisem "sensor temperatury, kolektor ssący" bo to jest od GX, obok jest są num VW, może znajdziesz to o co Ci chodzi.
pzdr
pzdr
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0
Tak by wyglądał, i krociec taki sam i ma 2 styki...Co oznaczają "biały" albo "niebieski" w tych opisach? Kolor gniazdka?
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 13:03 przez callahan, łącznie zmieniany 1 raz.
Ano. Albo biały do wody, niebieski do oleju....
I jeszcze dodam to dla innych : http://www.pkaudi.nsdev.net/printview.p ... 138fc59d01
[ Dodano: 31 Gru 2007 18:36 ]
Zmieniłem.Koszt 21zł.Widocznej poprawy nie widzę.Zostaje tylko pompa...
[ Dodano: 04 Maj 2008 10:42 ]
Okazało się,że generalną przyczyną pierdzenia i braku kopyta na benzynie była uszczelka pompki paliwa w zbiorniku-a w zasadzie jej brak spowodowany wymyciem jej przez benzynę.
Pompkę wymieniano w Niemczech 10 lat temu i zastosowano gumowa uszczelkę. Jej los był już pewny...
Pompka sprawna, ale dmuchała benzynę do góry i z powrotem do baku...
Po naprawię uszczelki silnik odzyskał wigor na benzynie i wreszcie jedzie i przyspiesza bez zamułu na wysokich obrotach.
A do opisywanego przeze mnie czujnika nie mającego opisu fabrycznego oprócz Bosch 893 - zdaje się - podłączyłem szeregowo cewkę o R~3.2k. Pomysł wpadł mi gdy zmierzyłem R tegoż czujnika na zimnym silniku, gdy ten chodził równo-było ok.1.8k. Na ciepłym było 900Ohm i silnik pierdział.
Wiem,że to raczej świadczy o uszkodzeniu czujnika albo elektrohydraulicznego regulatora ciśnienia i teraz silnik pracuje w trybie rozgrzewania silnika, ale mi to odpowiada bardziej niż tamto sranie z rury i trzęsiawka silnikiem.
Wszystko działa. Silnik nie pierdzi.
Teraz już mogę go zostawić na benzynie aż się rozgrzeje-nie muszę pilnować obrotów.
Pozdrawiam posiadaczy GX'a-niedługo przesiadam się A100 C4 AAH Quattro
I jeszcze dodam to dla innych : http://www.pkaudi.nsdev.net/printview.p ... 138fc59d01
[ Dodano: 31 Gru 2007 18:36 ]
Zmieniłem.Koszt 21zł.Widocznej poprawy nie widzę.Zostaje tylko pompa...
[ Dodano: 04 Maj 2008 10:42 ]
Okazało się,że generalną przyczyną pierdzenia i braku kopyta na benzynie była uszczelka pompki paliwa w zbiorniku-a w zasadzie jej brak spowodowany wymyciem jej przez benzynę.
Pompkę wymieniano w Niemczech 10 lat temu i zastosowano gumowa uszczelkę. Jej los był już pewny...
Pompka sprawna, ale dmuchała benzynę do góry i z powrotem do baku...
Po naprawię uszczelki silnik odzyskał wigor na benzynie i wreszcie jedzie i przyspiesza bez zamułu na wysokich obrotach.
A do opisywanego przeze mnie czujnika nie mającego opisu fabrycznego oprócz Bosch 893 - zdaje się - podłączyłem szeregowo cewkę o R~3.2k. Pomysł wpadł mi gdy zmierzyłem R tegoż czujnika na zimnym silniku, gdy ten chodził równo-było ok.1.8k. Na ciepłym było 900Ohm i silnik pierdział.
Wiem,że to raczej świadczy o uszkodzeniu czujnika albo elektrohydraulicznego regulatora ciśnienia i teraz silnik pracuje w trybie rozgrzewania silnika, ale mi to odpowiada bardziej niż tamto sranie z rury i trzęsiawka silnikiem.
Wszystko działa. Silnik nie pierdzi.
Teraz już mogę go zostawić na benzynie aż się rozgrzeje-nie muszę pilnować obrotów.
Pozdrawiam posiadaczy GX'a-niedługo przesiadam się A100 C4 AAH Quattro
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 16:36 przez callahan, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 105
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 19:22
- Lokalizacja: kutno
- Kontakt:
witam koledzy mam wielka Prosbe kto mi wysle dokladne fotki calego wtrysku mech i wszystkich czujnikow bo u mnie ktos na macil zanim kupilem autko a jezeli chodzi o wolne obroty to ja juz ponad rok jezdze na samym gazie i nie mam z tym problemu i w zime tez swietnie pali nawet w duze mrozy i powiem ze BUTA ma 100 to jest moment z gory dzieki za fotki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 290 gości