płym od chłodnicy ... czy to normalne ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » sob gru 29, 2007 17:43

robertto84 pisze:Myślałem, że może uszczelka pod głowicą jest do wymiany bo zauważyłem że biały osad pojawia się na korku (poziom oleju się nie podnosi!).
a temeprature cieczy jaką masz? jak temperature pokazuje wiekszą niż wskazówka w pionie (z 2mm dalej)... płynu często ubywa i oleju też... to uszczela na bank... ja teraz mam tak u siebie...



Awatar użytkownika
Jotka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 24, 2007 13:53
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: Golf 4 Variant

Post autor: Jotka » sob gru 29, 2007 20:25

Szosownik pisze:
ale chyba nie wiesz że wszelkie uszczelniacze potrafią tak zapierniczyć układ że możesz nie mieć ogrzewania i w gruncie rzeczy taki zabieg kończy sie wymianą nagrzewnicy
ja bym się tym nikomu nie chwalił bo to żaden wyczyn tylko głupota i niewiedza
przez taki uszczelniacz który zastosował poprzedni właściciel mojego Golfa miałem problemy z układem chłodzenia a mianowicie ogrzewania prawie wogóle nie było i chłodnicę tak zawaliło że musiałem ją wymienić
teraz pytanie czy naprawdę warto stosować takie gów...
Właśnie dlatego wkleiłem link, aby nie stosować, jak się wyraziłeś, gów..., ponieważ w poprzednim samochodzie zastosowałem na walniętą chłodnicę proszek i tym rzeczywiście sobie pomogłem tylko doraźnie, ale problem wrócił. Ten płyn, o którym pisałem, uszczelnił wszystko i nie zamulił niczego, wszystko działa i to dobrze. Wskaźniki działają, ogrzewanie też. Zresztą zanim zastosowałem Super-X, konsultowałem z mechanikiem, który polecił mi właśnie ten płyn, jako jedyny odpowiedni. Sprawdzałem kilkakrotnie płyn w naczynku, jest czysty, nie tak jak po proszku, po którym można było znaleźć galaretowatą substancję zamulającą węższe przejścia i pozostającą na sitku. Teraz jest wszystko szczelne i czyste.
Napisałeś coś o głupocie i niewiedzy, cóż, gdybym wcześniej tego tematu nie konsultował z nikim, kto się na tym zna, mógłbym się czuć urażony, ale uważam, że to mnie nie dotyczy, ponieważ właśnie skorzystałem z wiedzy znawców przedmiotu.
Napisałeś również:
przez taki uszczelniacz,
ale czy ten sam uszczelniacz?
Jeszcze raz potwierdzam, że płyn ten (a właściwie zawiesina) spełnił oczekiwania i nie żałuję zastosowania właśnie jego. Przejechałem już z tym sporo kilometrów i nadal mam spokój z płynem chłodniczym, a przecież o to chodziło.
Jeżeli o tym piszę, to nie po to, żeby komuś zaszkodzić, tylko po to żeby pomóc w sprawdzony, również przeze mnie, sposób.

Pozdrawiam


Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu.

Awatar użytkownika
robertto84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: robertto84 » ndz gru 30, 2007 16:42

Cosar 33GT pisze:
robertto84 pisze:Myślałem, że może uszczelka pod głowicą jest do wymiany bo zauważyłem że biały osad pojawia się na korku (poziom oleju się nie podnosi!).
a temeprature cieczy jaką masz? jak temperature pokazuje wiekszą niż wskazówka w pionie (z 2mm dalej)... płynu często ubywa i oleju też... to uszczela na bank... ja teraz mam tak u siebie...
No właśnie, że idealnie w pionie cały czas. Temperaturka ok.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 510 gości