Brak iskry w 1.8 8V

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vw_Sebka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 23, 2007 23:31
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Brak iskry w 1.8 8V

Post autor: vw_Sebka » sob gru 29, 2007 13:52

Więc jak w temacie pojawił się brak iskry cewka zapłonowa jest dobra bo już ją sprawdziłem i świece są tez nówki co może być więc przyczyną :otepienie:
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2007 23:18 przez vw_Sebka, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob gru 29, 2007 13:57

kopułka do sprawdzenia przewod zapłonowy cewka - kopułka i sam palec
a na aparacie zapłonowym jest cos takiego jak czujnik halla



vw_Sebka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 23, 2007 23:31
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: vw_Sebka » sob gru 29, 2007 15:34

Kopułka Przewód i cały aparat sprawny problem jest w tym że prąd do Cewki zapłonowej nie dochodzi raz jest a raz nie ma


[img]http://img408.imageshack.us/img408/4918/9506yr4.gif[/img]

MaximusResetus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lis 20, 2006 19:14
Lokalizacja: NS

Post autor: MaximusResetus » sob gru 29, 2007 15:51

Może przewód który idzie do cewki gdzieś sie przedarł i raz robi zwarcie raz nie.



vw_Sebka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 23, 2007 23:31
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: vw_Sebka » sob gru 29, 2007 16:05

sprawdzę to


[img]http://img408.imageshack.us/img408/4918/9506yr4.gif[/img]

Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » sob gru 29, 2007 17:03

Jeśli do cewki nie dochodzi prąd to masz do sprawdzenia moduł. Znajduje się on na podszybiu, obok wlotu powietrza do kabiny. Po otwarciu maski zdejmij tą plastikową osłonę podszybia i on tam jest przykręcony. :hmm: Sprawdź jego wtyk, umasowanie, a najlepiej podmień w jego miejsce drugi i zobacz czy iskra będzie. :bajer:



vw_Sebka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 23, 2007 23:31
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: vw_Sebka » ndz gru 30, 2007 14:30

MA Ktoś Moduł Na Sprzedaż


[img]http://img408.imageshack.us/img408/4918/9506yr4.gif[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 30, 2007 14:42

cewka wmk2 nie jest zasilana z modułu tylko z plusa po zapłonie, więc sprawdź na kablu czarnym zacisk 15 czy po przekreceniu kluczyka jest napięcie. Potem sprawdź mocowanie zmasowanie cewki do nadwozia. Potem zobacz miernikiem czy na kablu zielonym sygnałowym do cewki pojawiają się skoki napięcie klika volt przy kręceniu rozrusznikiem. Jeśli nie - możliwe że to moduł lub czujnik halla.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz gru 30, 2007 14:58

Witam :D
Napisze krótko.
Cewka , moduł i czujnik hqalla w 2jeczkach rzadko padają.
Ja obstawiam albo na wypdaniety wtyk albo przetarcie któregos przewodu idacego na cewkę.
Na cewke idą 4 przewody w tym masa z modułu.
Posprawdzaj miernikiem czy jest na nich napiecie i masa.
Ale szczerze watpie zeby cos sie tam, przetarło.
Prędzej cos pod kopułką , np. palec albo nawet sama kopulka ma juz dosć.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

vw_Sebka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 23, 2007 23:31
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: vw_Sebka » ndz gru 30, 2007 15:26

Tylko że palec i kopułka nówka ten silnik ma dużo nowych divajsów tylko jest problem z prądem



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pn gru 31, 2007 01:29

u kolegi gumiś pojawił się podobny problem ale wtedy tez nie pompa nie podawała paliwa-co my się naszukali, a tam kostka się z kompa wysunęła i dodatkowo pojawiały się problemy z umasowieniem tej czarnej ramki na której zamocowany jest moduł i komputer


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

vw_Sebka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 23, 2007 23:31
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: vw_Sebka » pn gru 31, 2007 17:22

heh akurat kostka u mnie jest dobrze wsunięta bo sprawdzałem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: TDonaldmor i 352 gości