problem z zimnym silnikem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z zimnym silnikem
Witam wszystkich na forum. Mam golfa II 1.3 40kW (oznaczenie silnika - MH) z gażnikiem Pierburg 28-30 2E3 z czerwca 86'. Problem polega na tym, że gdy rano próbuje odpalic samochód to w zasadzie odpala ale ma strasznie nierówne i niskie obroty i gaśnie, dopiero po 3-4 przekreceniu kluczyka i podeptaniu na pedał gazu zaskakuje i trzyma obroty a przeciez oszczednosc i dbanie o samochod i o silnik nie polaga na deptaniu na gaz na zimnym silniku. Czy na to moze miec wpływ zdjecie zbiorniczka wyrównawczego cisnienia paliwa przed gażnikiem, zdjąłem go bo rozszczelnił sie i mi przeciekał.
Prosze o pomoc i z góry dziękuje.
Marcin
Prosze o pomoc i z góry dziękuje.
Marcin
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 23:17 przez Martini79, łącznie zmieniany 1 raz.
na to ma wpływ proces skraplania sie wody w baku, juz kilku uzytkowniko to zauwazylo, nie tylko VW, dolej sobir troche denaturatu do benzyny tak ok na 10l , 150 ml denata, on wytraca wode z paliwa, a w takiej ilosci nie jest szkodliwy dla silnika, wielu uzytkownikow samochodow stosuje ta metode i sobie chwala, np w seicento, golf 2 na mono wtrysku, peugeot 106 itp starsze silniki:)
Ja mam tak samo u siebie. Przekręć kluczyk na zapłon, machnij ze dwa razy gazem i dopiero odpalaj. Winę za ten stan żeczy ponosi najprawdopodobniej automatyczne ssanie, które jest powiązane z układem chłodzenia, a mianowicie nieprawidłowe ciśnienie w układzie chłodzenia powoduje nieprawidłową pracę automatycznego ssania - ale mogę się mylić.
są 2 czujniki króćcu węża co idzie od chłodnicy do głowicy. Jak otworzysz klapę to na wężu od chłodnicy na górze koło akumulatora powinny być dwa - czarny i niebieski.
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
szczerze to wszystko z kaprysem silnka wlacznieCypis876 pisze:witam koledzy. Mam Golfa II z 84 z silnikiem 1.6 GL . Niekiedy rano kiedy próbóje go odpalić to nie chce zapalić co może byc przyczyną
Cypis876, musisz napisac znacznie wiecej, co sie dzieje, kiedy, co zrobiles, jaki masz ten gaznik 2ee czy 2e2... bez tego nikt Ci nic nie moze napisac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 312 gości