Jak zrobic auto niskie i miekkie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak zrobic auto niskie i miekkie
Mam pytanko.Od paru miesiecy jezdze na sporcie.tzn.Krotkie sportowe sprezyny,z przodu i z tylu amortyzatory bilstein.Na te nasze drogi samochod jest jednak za niski i za twardy,miske zdazylem juz nie raz przyrysowac.No i stad pytanko...Chcialbym zeby samochod byl wyzszy i jednak nieco miekszy...zmieniac amortyzatory i sprezyny czy wystarczy zmienic tylko sprezyny???
Ostatnio zmieniony pn kwie 02, 2007 10:32 przez Splash, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzieki za odpowiedz.
Nie chcialbym wracac na standardowa wyskosc ,lecz minimalnie nizej i do tego miekko.Czyli wynika z tego,ze sprezyny od GTI spasuja mi po zalozeniu normalnych amortyzatorow bedzie juz dosyc miekko???Pytam tak dokladnie bo u mnie w samochodzie pojecie miekkosci w ogole nie istnieje:D
Dzieki za odpowiedz
Nie chcialbym wracac na standardowa wyskosc ,lecz minimalnie nizej i do tego miekko.Czyli wynika z tego,ze sprezyny od GTI spasuja mi po zalozeniu normalnych amortyzatorow bedzie juz dosyc miekko???Pytam tak dokladnie bo u mnie w samochodzie pojecie miekkosci w ogole nie istnieje:D
Dzieki za odpowiedz
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Tak, na zawiasie od GTI jest komfortowo, nie ma co porównywać, z H&R, czy Koni....
Jeśli chodzi o twardośc, dużo też tu znaczą opony, nie wiem jakie masz w tej chwili, ale na profilu 45, czy mniejszym, strasznie trzęsie, nawet na standardowym zawieszeniu.
Jeśli chodzi o twardośc, dużo też tu znaczą opony, nie wiem jakie masz w tej chwili, ale na profilu 45, czy mniejszym, strasznie trzęsie, nawet na standardowym zawieszeniu.
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Dzieki za rade.No problem z tymi opnkami bo profil mam dokladnie jaki opisales...alenarazie zajme sie tylko zawieszniemi zobaczymy jaki bedzie efekt.
A mam jesczejedno pytanko.Poniewaz czesto jestem w niemczech to mam okazje kupic baaaardzo tanio sprezyny z takiego samego golfa jak ja lub z Gti.Sa to uzywki jede golf przejechal 65 000 a drugi 85 000 na tych sprezynkach.Czy to w ogole ma sens???Czy sprezyny sie niszcza?Jezeli juz to mysle ze na polskich drogach ich zywotnosc jest o wiele mniejsza niz na niemieckich.
A mam jesczejedno pytanko.Poniewaz czesto jestem w niemczech to mam okazje kupic baaaardzo tanio sprezyny z takiego samego golfa jak ja lub z Gti.Sa to uzywki jede golf przejechal 65 000 a drugi 85 000 na tych sprezynkach.Czy to w ogole ma sens???Czy sprezyny sie niszcza?Jezeli juz to mysle ze na polskich drogach ich zywotnosc jest o wiele mniejsza niz na niemieckich.
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
do krótkich sportowych amorów nie ma sensu zakładac zwykłych standardowych sprężyn bo spreżyna i tak bedzie tak zgnieciona że to nic nie da.Ja miałem krótki z przodu na -60 i chciałem wymienić springi na standard a tu kapa.
Moim zdaniem albo standard albo sport wszelkie inne kombinacje są do pupy.
Moim zdaniem albo standard albo sport wszelkie inne kombinacje są do pupy.
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Ja mam kolego teraz taki sam problem kupiłem zawieche miala byc 40/40 okazało sie ze jest jakies 80/40 z tym ze nie jest az tak twardy ze usiedziec nie mozna dlatego mysle o opcji na przód standard amory i sprezyny obnizające o jakies 35-40mm ponoc mozna taka konfiguracje stosowac nie wiem jak sie na tym jeździ ale spewnoscia dam ci nie długo znac popatrz na alegro jest troche tego
witam mam do was takie pytanie troche nie na temat ale widze że są tu osoby które sieznają na zawieszeniu a ja szukam pilnej porady i jakiejkolwiek pomocy możecie mi powiedzieć co myslicie o tym zawieszeniu i czy sie opłaca http://www.allegro.pl/item178802100_zaw ... f_ii_.html
bede wdzięczny za pomoc
pozdro dla wszystkich
bede wdzięczny za pomoc
pozdro dla wszystkich
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/148/4d351acf34a1aa6a.jpg[/img][/url]
DEX9985 pisze:witam mam do was takie pytanie troche nie na temat ale widze że są tu osoby które sieznają na zawieszeniu a ja szukam pilnej porady i jakiejkolwiek pomocy możecie mi powiedzieć co myslicie o tym zawieszeniu i czy sie opłaca http://www.allegro.pl/item178802100_zaw ... f_ii_.html
bede wdzięczny za pomoc
pozdro dla wszystkich
Cena nie jest zła chociaz ze 50 zl mógł bys targowac ale ja ci osobiscie odradzam przejechałem juz ze 4000tys km na tak niskim zawieszeniu i mówiąc szczerze boje sie ze wkoncu zajade ten mój przód auta na każdy krawęznik musisz uważać i zero wygody wracajac do zawieszenia z aukcji amorki tych firm sa napewno twarde a nie srednio utwardzane to tyle ci moge napisac dowiedz sie jeszcze ile obnizaja bierz 40/40mm nizej nie ma sensu no chyba ze w polsce nie mieszkasz a mówiac szczerze to za 500zł kupisz nowe sprezyny obnizajace o 30mm H&R do zwykłych amorków i bedziesz bardziej zadowolony z jazdy oczywiscie jeszcze jest kwestja wyglau jaka gleba taki wygląd pozdrawiam
tu masz linka jak moje auto wyglada przy obnizeniu 40 na 40 miałem wczesniej 60/40 i posłuchaj sie mnie nie bierz takiego
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/843 ... a320b.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości