MK3 za wysokie za niksie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

MK3 za wysokie za niksie obroty

Post autor: ćwikła » śr lip 27, 2005 21:28

Wsio było cacy do wczoraj...chciałem wymienic uszczleke pod pokrywa zaworów bo juz lekko mi sie pociła...odłaczyłem kleme od akumulatora zdjałem pokrywe wyjałem stara uszczelke izałozyłem nowa...wycysciłem takze pokrywe oraz platsik pod pokrywa z odmy...złozyłem tak jak miało byc podłaczyłem kleme i zapalilem samochód......pierwsze zapalenie jakos dziwnie zakopcił(dlaczego czy to normalne).....ale oki chodził na 1100 obrotów nagle nie wiadomo dlaczego spadł na 800 przy temp silnika mniejszej niz 70 stopni bo nawet skala sie jeszcze nie ruszyła...wczesniej miałem tak ze obrotomierz spadał z obrotów powoli w mire wzrostu temp i przy 90 stopniach miałem 800...teraz zas przy 90 stopniach nieraz mam 800 a nieraz 1000....dlaczego????



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lip 27, 2005 22:11

A nie odłączyłeś niechcący jakiegoś przewodu od odmy i dostaje obce powietrze?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw lip 28, 2005 07:26

odłaczyłem przy zdejmowaniu pokrywy zaworów ale przy zakłądaniu podłaczyłem tak jak ma byc i nawet dałem nową opaske...wiec popwietrza raczej nie łapie jakiegos lewego


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » czw lip 28, 2005 23:05

moze komp zeswirowal po odlaczeniu klemy , ktora kleme odlaczyles ? gdzies czytalem ze powinno sie pierwsze odlaczac kleme " minus" potem " plus"


Zyj kolorowo :)

piotrr00

Re: MK3 za wysokie za niksie obroty

Post autor: piotrr00 » czw lip 28, 2005 23:16

ćwikła pisze: oki chodził na 1100 obrotów nagle nie wiadomo dlaczego spadł na 800 przy temp silnika mniejszej niz 70 stopni bo nawet skala sie jeszcze nie ruszyła...wczesniej miałem tak ze obrotomierz spadał z obrotów powoli w mire wzrostu temp i przy 90 stopniach miałem 800...teraz zas przy 90 stopniach nieraz mam 800 a nieraz 1000....dlaczego????
Tak miałem dokładnie jak mi silnik krokowy kiedyś padł.
A co VAG pokazuje?

pozdrawiam
Piotr



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pt lip 29, 2005 08:24

nie byłem na vagu.....kompa restartowałęm...kurna ale słuchajcje jak silnik jest na chodzi i zdejme kostke od czujnika temp to wsio jest oki..moze to w nim tkwi problem??


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt lip 29, 2005 10:05

moze byc i w nim problem , sprawdz opornosc czujnika , na zimnym 2000 - 3000 ohm a na cieplym 200 - 300 ohm


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » pt lip 29, 2005 11:01

rzodkiew pisze:moze byc i w nim problem , sprawdz opornosc czujnika , na zimnym 2000 - 3000 ohm a na cieplym 200 - 300 ohm
Taa dokładnie najlepiej przemierzyć go , z tym że koniecznie na zimnym i ciepłym bo czasem tylko na zimnym pokazuje zwarcie lub odwrotnie :hmm:



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pt lip 29, 2005 14:23

to powiedzcie mi jak tro zmierzyc i które breac kableki.....bo mam kostke na 4 kable do czujnika


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt lip 29, 2005 21:50

styki 1 i 3


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » ndz lip 31, 2005 19:27

Kurcze 2 dni było ok..bylem na vw mani autko paliło oki obrty nieraz miał za wysokie lub za niksie ale ogólnie było oki....dzis po południu(silnik zimny)chciałem zapalic autko a tu zonk...nie chce zapalic...odpaliło z bólem..miało wysokie obroty(prawie 2tys)...ale wpadłem na pomysł i odłaczyłem czujnik temp i aytko spadło z obrotów i zaczeło chodzic równo.....podłaczyłem ponownie czujnik i chciawłem zapalic...zapaliło ale tez z problemem zas z odłaczonym czujnikiem przy ciepłym silniku pali oki oborty ma idealne i chodzi rowno...dla mnie to na 100% ten czujnik a co wy na to....kurvczen ie chce niepotrzebnie wydawac kasy......wogóle powiedzcie jaki czujnik najlepiej kupic jakiej firmy..ceny to od 30-80zł u mnie w miescie


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 250 gości