Wasz golfik też słabnie przy wysokich obrotach powyżej 4500

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TomiTT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: czw lip 12, 2007 19:13
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: TomiTT » pn gru 17, 2007 14:33

Dokładnie ;) Dlatego lubie mój silniczek:)



TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » czw gru 27, 2007 16:43

wolfzan pisze:Ja na trasie schodzę poniże 6l/100 km. W mieście przy niezbyt ciężkiej nodze 7-8.
To ja na tracie mam 8l \ 100 a w mieście 10l...

Co może być nie tak, że mój aż tyle pali?


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
TomiTT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: czw lip 12, 2007 19:13
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: TomiTT » czw gru 27, 2007 17:21

Sonda lambda ok? Nie skaczą obroty? i jaka ciężka noga ?:D
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 17:22 przez TomiTT, łącznie zmieniany 1 raz.



TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » czw gru 27, 2007 19:24

Byłem ostatnio na warsztacie i podpięli autko pod kompa i wszytko jest ok. Właśnie ostatnio skaczą obroty, ale to jest spowodowane przebiciem na kablach - przepustnica nie umie się dobrze zaprogramować i po nowym roku będą to robić, ale wcześniej palił tyle samo, a wszystko chodziło ok. Noga jak to noga ciężka, ale generalnie robie maks do 2,5 tys. obrot. i zmieniam bieg.
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 19:25 przez TOMMy_VW, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
MarioVWGTI
------TDI-------
------TDI-------
Posty: 128
Rejestracja: czw lut 22, 2007 21:45
Lokalizacja: Bielsko -Biała
Auto: Golf Mk7 variant
Kontakt:

Post autor: MarioVWGTI » czw gru 27, 2007 19:55

ja mam takie pytanie ...niekiedy jak odpalam swojeo nie chce zalapac a jak ''zalapie'' to tak chodzi chwilke jak maluch na jednym cylindrze ale po chwili wejdzie na obroty i wszystko jest OK ....mam takie przypuszczenia co do filtra paliwa ,moze ktos mial podobmy przypadek ??


nick z forum MarioGTI---www.vagrox.beljos.pl

rafal79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 27, 2007 20:26
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: rafal79 » czw gru 27, 2007 21:44

Ja od miesiąca mam MK3 1.6 ABU i stwierdziłem, że przy jeździe w trybie miejskim czyli mniej wiecej 1,2,3 i luz albo hamulec to trzymam go maksymalnie do 3 może 3.2 tys obrotów i zmiana biegu. Tyle mu spokojnie starczy i w przedziale od ok 2.5 do 3 tys obr ma optymalne przyspieszenie, wiecej nie ma sensu wyciskać.



Awatar użytkownika
TomiTT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: czw lip 12, 2007 19:13
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: TomiTT » czw gru 27, 2007 23:25

Tommy trudno mi powiedzieć co może być nie tak... może już wcześniej były problemy z przepustnicą....jazda do 2500 obr mi pali koło 6l....



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » pt gru 28, 2007 16:45

rafal79 pisze:przy jeździe w trybie miejskim czyli mniej wiecej 1,2,3 i luz
J

Jazda na luzie jest bardziej "kosztowna" od jazdy na biegu i hamowania silnikiem... Temat był poruszany wiele razy. Sam sprawdziłem to u siebie i uwierz, że to prawda.



rafal79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 27, 2007 20:26
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: rafal79 » pt gru 28, 2007 20:53

Już wiem, znajomi też mnie wyprostowali.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości