Jakie zegary kupowac na podmiane?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » śr lut 14, 2007 14:18

rydzu pisze:golab napisał/a:
mam 1,4 z 93r
więc zapewne aex.
a raczej ABD


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr lut 14, 2007 14:28

Fakt, AEX był po 95r.

[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 1:30 pm ]
mlody87, do twojego samochodu pasuje 1H6 919 033 E



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lut 14, 2007 15:24

PinkFloyd pisze:przy 120km/h pokazywały tak samo jak w drugim aucie w czasie równoległej jazdy.
Predkosc ok, moze byla i taka sama, ale jak tez rydzu pisze przebieg bedzie liczyc inaczej. Dla roznych silnikow sa rozne wartosci Distance Pulse Number, a szafa musi "wiedziec" po ilu impulsach ma nabic 1km. Stad wartosc zapisana w zegarach. Inna wartosc inna dlugosc kilometra wg szafy... Jesli DPN sie wiele nie rozni to przeklamanie nie beda mocno zauwazalne, ale w przypaku silnika np z najmniejsza wartosci zastosujemy zegary z najwieksza wartoscia, to przeklamanie nie bedzie takie male...



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr lut 14, 2007 15:27

Wiem coś o tym, właśnie mam zegary, które jeden z naszych forumowiczów kupił jako do TD.

Okazało się, że z TD jest tylko szafa i na dodatwk numer jest z licznika z zegarkiem.
DPN jest 4151 więc od razu widać że jest z benzynowych.

Niby działa w TDI, ale DPN powinien być dla TDI 3819 jak wsadziłem 4151 to widzę że jednak kłamie na odległościach i przebiegu :-)



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lut 14, 2007 15:37

rydzu pisze:Niby działa w TDI, ale DPN powinien być dla TDI 3819 jak wsadziłem 4151 to widzę że jednak kłamie na odległościach i przebiegu
Jak sie nie walnalem w obliczeniach, to w tym przypadku szafa nabija 1km po przejechaniu 1,087km. To juz sporoo.



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr lut 14, 2007 15:43

Dlatego licznik idzie do tuningu i dalej na Alegro, ale z informacją o prawdziwym przenaczeniu. Szkoda, bo ma komplet kontrolek :-( łącznie z rezerwą i tarcze alu.



golab
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lip 04, 2006 09:04
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: golab » śr lut 14, 2007 16:39

preker20 pisze:golab napisał/a:
mam 1,4 z 93r
więc zapewne aex.

a raczej ABD
Panowie, no to w końcu jakie te zegary bo teraz to już całkiem zgłupiałem



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » czw lut 15, 2007 08:38

Masz silnik ABD więc do twojego auta 1H6 919 033 E



memory5pit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 21:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: memory5pit » czw gru 27, 2007 17:52

raczej z koncowka A, a nie E

sprawdzalem w ETKA, mam ten sam silnik z tego samego roku. Do naszych samochodzikow jest z koncowka A
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 17:54 przez memory5pit, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » czw gru 27, 2007 21:29

memory5pit, ETOS i ETKA podają różne końcówki, obie jednak pasują.

[ Dodano: Czw Gru 27, 2007 8:30 pm ]
BTW: memory5pit wykopałeś temat z lutego :-)



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » pt gru 28, 2007 00:58

Mam 2 ptanka:

1)Czy w benzynie obroty są zawsze poprawnie pokazywane w każdym silniku, bez względu na wyskalowanie obrotka?

2)Gdzie na zegarach znaleźc DPN? Ja na swoich mam tylko: SW: 5.1, Layout 1.0, Index: 28.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

memory5pit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 21:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: memory5pit » pt gru 28, 2007 08:21

wiem ze wykopalem temat z lutego ale jestem nowicjuszem i jeszcze sie gubie.

kiedys sie zarejestrowalem na forum ale wcale nie kozystalem

staram sie nadrobic straty :D



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt gru 28, 2007 15:15

sHpAaKu, wchodząć w tryb serwisowy licznika, na pierwszej pozycji masz podany DPN.



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » pt gru 28, 2007 18:53

No jasne, dzięki :)


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 351 gości