Tragedia po wymianie paska rozrządu.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pioneer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sty 26, 2007 22:40
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Pioneer » śr gru 26, 2007 21:12

Ma ktoś jakieś schematy to golfa 1,8 benzyny rocznik 91 mkII



Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » śr gru 26, 2007 22:44

Schematy? Jakie? Elektryczne - są na stronie głównej forum odpowiednie linki.



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » czw gru 27, 2007 12:25

flanel pisze:Kurcze ale jak może sie o 5 zębów nie zgadzac rozrzad wogóle tego nie rozumiem jak sie ustawia to sie robi znaki lakierem lub flamastrem i jest oki. Z kad sie ci wszyscy ludzie biora to ja nie wiem.
Też mnie to dziwi ,bo jest to prosty rozrząd ,gdzie mając podstawową wiedzę można bez znaków ustawić go ,po prostu mechanik :ass: ,a niestety jest takich coraz więcej



Pioneer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sty 26, 2007 22:40
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Pioneer » czw gru 27, 2007 14:35

Ja mam ustawione na znakach na wale na 12 i na wałku rorządu na 12 tak jak zanki pokazuja wiec problem tkwi w tym że moj golf teraz ciagnie 130 i nie pojdzie wiecej wiec w czym moze problem tkwic pomocy



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » czw gru 27, 2007 15:58

Pioneer pisze:Ja mam ustawione na znakach na wale na 12 i na wałku rorządu na 12 tak jak zanki pokazuja wiec problem tkwi w tym że moj golf teraz ciagnie 130 i nie pojdzie wiecej wiec w czym moze problem tkwic pomocy
Masz chyba źle ustawione znaki ,pamiętam że znak od wałka rozrządu jest na kole rozrzaduod tyłu i zgrywa się go z krawędzią głowicy



Pioneer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sty 26, 2007 22:40
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Pioneer » czw gru 27, 2007 18:33

Mówili żeby na znaki ustawić wiec ustawiłem na plastikach są narysowane strzałki więc tak ustawiłem koło rozrządu co nanim jest taka kropka i wału nie wiem czego jest to przyczyna bo założyłem między czasie gaz w samochodzie ,czy to jest wina paska czy nie dostaje mieszanki zbytnio ci co mi zakladali gaz to koles dobierał wartość mieszanki na komputerze problem się zaczyna że dojdzie do 4 tys tak na biegu 3 i 4 jest problem nie chce się krecić dalej obrotomierz predkość dochodzi bardzo powoli do 130 i dziękuje



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » czw gru 27, 2007 23:35

Widocznie ten mechanik nie robił nigdy wymiany paska w takim silniku. Miałem taki przypadek że mechanik stwierdził iż koło na wałku rozrządu jest nie orginalne i znak jest przesunięty o 7 ząbków. Ustawiali rozrząd kilka razy zanim silnik odpalił. Nie chodził jednak jak należy i auto trafiło przypadkowo do mnie. Rozebrałem rozrząd przy właścicielu, założyłem na orginalny znak i fura śmiga jak należy. Jak sie okazało wcześniejszy mechanik ustawiał wałek na znak, który jest po zewnętrznej stronie kółka a w tym silniku jest też znak po wewnętrznej stronie i to na niego sie ustawia. Przesunięcie między tymi znakami jest chyba 6 ząbków.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 393 gości