zbyt wysokie obroty biegu jałowego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zbyt wysokie obroty biegu jałowego
Witam! mam jettke 1.3 na wielopunkcie od dłuższego czasu mam zbyt wysokie obroty wahają sie od 1000 nawet do 1800.Nie zależnie od jego temperatury.Przeważnie jest kolo 1600,próbowałem zmniejszyć regulacją przy przepustnicy lecz bardziej już sie nie da.Myślałem o tym niebieskim czujniku ssania lub moze lambda niemam juz pojęcia prosze pomocy
Pooozdro!!!!
Pooozdro!!!!
może łapie gdzies lewe powietrze, zazwyczaj objaw lewego powietrza to wyższe obroty u mnie dziurka była na wężu do serwa hamulca, a za drudim razem dziura w podstawce monowtrysku, wiem że masz inny silnik ale warto to posprawdzać:)
O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Najpierw odłącz sobie klemy na kilka minut
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Na nagrzanym silniku zdejmij wtyczkę od niebieskiego czujnika. Obroty powinny wzrosnąć, jeśli nie, to możliwe, że czujnik jest uwalony. Jeśli będzie do wymiany to kup raczej coś porządnego. Niefirmowe mogą mieć przeklamania, i może auto sporo palić.Paweł 23 pisze:a może jakoś łatwo da się go sprawdzić dzięki bardzo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zacznij od sprawdzenia tego regulatora, jeśli nie dostaje napięcie albo jest uszkodzony to się nie zamyka po rozgrzaniu i puszcza za dużo dodatkowego powietrza.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dziękuje wszystkim forumowiczom za wskazówki jutro postaram sie posprawdzać wszystko i dam znać co i jak poszło
WESOłYCH śWIąT
[ Dodano: 30 Gru 2007 00:06 ]
[quote="plazma"]może łapie gdzies lewe powietrze,
nie stety przejrzałem wszystko co mozna by było spradzic z tymi rurkami od powietrza i wygląda całkiem normalnie
[ Dodano: 30 Gru 2007 00:10 ]
[quote="kwadrat"]Najpierw odłącz sobie klemy na kilka minut
próbowałem z tymi klemami odłączyłem je może na około 3h niedawno się przejechałem i dalej to samo pewnie coś innego
[ Dodano: 30 Gru 2007 00:17 ]
Próbowałem też ze zdjęciem na rozgrzanym silniku przewodu od niebieskiego czujnika ssania ale wcale nie nabrał wyższych obrotów. Myślałem o sprawdzeniu tego czujnika omomierzem na zimnym i gorącym silniku powinna być różnica w oporze. Jak sądzicie?
[ Dodano: 30 Gru 2007 00:18 ]
Dodano: 30 Gru 2007 00:06 ]
[quote="plazma"]może łapie gdzies lewe powietrze,
nie stety przejrzałem wszystko co mozna by było spradzic z tymi rurkami od powietrza i wygląda całkiem normalnie
WESOłYCH śWIąT
[ Dodano: 30 Gru 2007 00:06 ]
[quote="plazma"]może łapie gdzies lewe powietrze,
nie stety przejrzałem wszystko co mozna by było spradzic z tymi rurkami od powietrza i wygląda całkiem normalnie
[ Dodano: 30 Gru 2007 00:10 ]
[quote="kwadrat"]Najpierw odłącz sobie klemy na kilka minut
próbowałem z tymi klemami odłączyłem je może na około 3h niedawno się przejechałem i dalej to samo pewnie coś innego
[ Dodano: 30 Gru 2007 00:17 ]
Próbowałem też ze zdjęciem na rozgrzanym silniku przewodu od niebieskiego czujnika ssania ale wcale nie nabrał wyższych obrotów. Myślałem o sprawdzeniu tego czujnika omomierzem na zimnym i gorącym silniku powinna być różnica w oporze. Jak sądzicie?
[ Dodano: 30 Gru 2007 00:18 ]
Dodano: 30 Gru 2007 00:06 ]
[quote="plazma"]może łapie gdzies lewe powietrze,
nie stety przejrzałem wszystko co mozna by było spradzic z tymi rurkami od powietrza i wygląda całkiem normalnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 178 gości