Jak rozpoznac czy walek rozrządu jest wyeksploatowany??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tak czy inaczej ciśnienie nie jest najgorsze a pewnie sie poprawi jeszcze po dotarciu. Tak drastyczny spadek mocy nie może wystąpić przy takim ciśnieniu. Z kolei wałki w VW to nie wiem słyszał ktoś żeby się starły? To nie opel.
Napisałeś że rozrząd na bank dobrze ustawiony, a ja na twoim miejscu sprawdziłbym to jeszcze raz, a następnie sprawdził i ew. wyregulował kąt wyprzedzenia zapłonu.
[ Dodano: Wto Gru 25, 2007 8:38 pm ]
A jeszcze jak tam katalizator? Nie zatkany?
Napisałeś że rozrząd na bank dobrze ustawiony, a ja na twoim miejscu sprawdziłbym to jeszcze raz, a następnie sprawdził i ew. wyregulował kąt wyprzedzenia zapłonu.
[ Dodano: Wto Gru 25, 2007 8:38 pm ]
A jeszcze jak tam katalizator? Nie zatkany?
Ostatnio zmieniony wt gru 25, 2007 21:38 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wymienione sa same pierscienie.
Pierscienie są na pierwszy szlif i byly spilowane tak zeby szczelina na zamkach miala ok 0,4 mm.
Zamiana walka jest wątpliwa bo nie przypominam sobie zeby auto kiedykolwiek stało na innym warsztacie niz moim.
Zasadniczo on od początku nie powalal osiagami ale drastrycznie zaczął chodzic ok pól roku temu.Tak jakby jakas czesc siadala az przestala dzialac i teraz jest totalnie slaby.
Katalizator wycięty(bo w nim wszystko latało) i wstawiona rura o tej samej srednicy co uklad wydechowy.
Czy na tym walku pisze gdzies nr czesci??
[ Dodano: Wto Sty 01, 2008 8:15 pm ]
Zagadka rozwiazana.
Na silniku prawdopodobnie jest załozone inne kolo na wałku rozrządu tzn.znak jest w innym miejscu.Bylo to widac dopiero przy sciągnietej pokrywie zaworow,na cylindrze na którym powinien byc zaplon zawór jeszcze nie do konca sie zamknąl co powodowalo utrate kompresji.
Z tego wniosek ze rozrząd był przestawiony o 3 zęby na wałku rozrzadu.
Teraz silnik ma 13 bar kompresji na kazdym cylindrze i chodzi prawie tak jak ABS powinien.
Pisze powinien dlatego ze prawdopodobnie pompa paliwa nie daje odpowiedniego cisnienia.
Jesli ktos ma mozliwosc to prosze o sprawdzenie ile powinno go byc.Chyba ze ktos wie.
Pierscienie są na pierwszy szlif i byly spilowane tak zeby szczelina na zamkach miala ok 0,4 mm.
Zamiana walka jest wątpliwa bo nie przypominam sobie zeby auto kiedykolwiek stało na innym warsztacie niz moim.
Zasadniczo on od początku nie powalal osiagami ale drastrycznie zaczął chodzic ok pól roku temu.Tak jakby jakas czesc siadala az przestala dzialac i teraz jest totalnie slaby.
Katalizator wycięty(bo w nim wszystko latało) i wstawiona rura o tej samej srednicy co uklad wydechowy.
Czy na tym walku pisze gdzies nr czesci??
[ Dodano: Wto Sty 01, 2008 8:15 pm ]
Zagadka rozwiazana.
Na silniku prawdopodobnie jest załozone inne kolo na wałku rozrządu tzn.znak jest w innym miejscu.Bylo to widac dopiero przy sciągnietej pokrywie zaworow,na cylindrze na którym powinien byc zaplon zawór jeszcze nie do konca sie zamknąl co powodowalo utrate kompresji.
Z tego wniosek ze rozrząd był przestawiony o 3 zęby na wałku rozrzadu.
Teraz silnik ma 13 bar kompresji na kazdym cylindrze i chodzi prawie tak jak ABS powinien.
Pisze powinien dlatego ze prawdopodobnie pompa paliwa nie daje odpowiedniego cisnienia.
Jesli ktos ma mozliwosc to prosze o sprawdzenie ile powinno go byc.Chyba ze ktos wie.
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 00:30 przez Marek 81l, łącznie zmieniany 2 razy.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Witam kolego tak to prawda że powinno być ciśnienie większe ja w swoim wcześniej tzn. w wakacje mieżyłem po wymianie uszczelniaczy to wykażało 11.5, 12 , 12 ,11
więc coś u ciebie może być nie najlepiej. Fakt miałem gaz do dechy wciąnięty.
Teraz to pewnie nawet 10 u mnie nie ma miałem mały incydent lekko przeskoczył mi pasek o 2 oczka i w oleju była benzynka więc szykuje mi się remoncik.
A propo to zapytam się ciebie od razu przy remoncie nam plan zmienić wałek rozrządu na ten od 2.0l.będzie pasować i poprawi efekty?
Co o tym sądzisz?
więc coś u ciebie może być nie najlepiej. Fakt miałem gaz do dechy wciąnięty.
Teraz to pewnie nawet 10 u mnie nie ma miałem mały incydent lekko przeskoczył mi pasek o 2 oczka i w oleju była benzynka więc szykuje mi się remoncik.
A propo to zapytam się ciebie od razu przy remoncie nam plan zmienić wałek rozrządu na ten od 2.0l.będzie pasować i poprawi efekty?
Co o tym sądzisz?
Oto mój nowy nabytek. Bon Jovi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=210301
Zapraszam do oceny i podpowiedzi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=210301
Zapraszam do oceny i podpowiedzi.
Tez juz o tym myslałem.
Z tego co wiem to z samym montazem nie ma problemu ale jak sie to zachowa w praktyce to juz musi sie wypowiedziec ktos kto tak zrobił.
Ja sie przymiezalem do walka z DX,ale nie zdazylem.
Czy mialbys mozliwosc zrobienia mi drobnej przysługi??
Po ok 5 min po zgaszeniu auta zdejmij na moment przewod paliwa który doprowadza paliwo do wtrysku i zobacz czy leci pod cisnieniem czy nie?
Zajmuje to 3 min i potrzeba tylko srubokreta?
Bo juz sam nie wiem jak to ugryzc
Z tego co wiem to z samym montazem nie ma problemu ale jak sie to zachowa w praktyce to juz musi sie wypowiedziec ktos kto tak zrobił.
Ja sie przymiezalem do walka z DX,ale nie zdazylem.
Czy mialbys mozliwosc zrobienia mi drobnej przysługi??
Po ok 5 min po zgaszeniu auta zdejmij na moment przewod paliwa który doprowadza paliwo do wtrysku i zobacz czy leci pod cisnieniem czy nie?
Zajmuje to 3 min i potrzeba tylko srubokreta?
Bo juz sam nie wiem jak to ugryzc
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 253 gości