Cieknie ze skrzyni, mała przekladka elementu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Cieknie ze skrzyni, mała przekladka elementu

Post autor: slonik98 » pn gru 24, 2007 12:03

Witam. Jestem po swapie skrzyni z 4 biegowej na 5 biegową. Ogólnie wszystko chodzi spoko jednak zauwazyłem że z łączenia silnika ze skrzynią ucieka mi olej, przez co chyba zachlapało tarcze a raczej napewno i mi slizgo sprzęgło ;/. Jedyne miejsce z którego ucieka olej wydaje mi się jest zimering z którego wychodzi ten wałek główny. Dobrze kombinuje czy sie myle ? Bo chyba nie może uciekać z tamtąd gdzie wychodzi pręt wciskający sprzęgło ? . Jesli to ten zimering ( czy jak to sie pisze ) to czy da coś jego wymiana? i czy zrobie to w domowych warunkach ? dzięki za pomoc. Pozdro
Ostatnio zmieniony pn gru 24, 2007 15:37 przez slonik98, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » pn gru 24, 2007 12:15

pewnie leci z tego zimeringu lub z zimeringu na wale korbowym i tez ci zachlapie tarcze sprzegla jalk wyciagniesz skrzynie to zobaczysz z kad leci i sprawdz ten zimering na wale a co do wymiany to zrobisz to we wlasnych warunkach :bigok:



Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: slonik98 » pn gru 24, 2007 12:19

Dzięki i punkcik dla Ciebie. Tą robote przekłądam na 11 stycznia dopiero wtedy mam wolne i kupe czasu na robote. Narazie mam tego auto DOŚĆ jak narazie więcej leże pod nim niż jeżdże. Musze jakoś dojeździć. Jeszcze jedno pytanie ten zimering w skrzyni sie wybija jakos i poprostu wbija nowy ? bo raczej ze skrzyni ponieważ jak miałem tamtą wszystko było cacy.



Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » pn gru 24, 2007 12:24

jak wyciagniesz stary to na jego miejsce wbij nowy tylko jeszcze sprawdz jak wyglada walek czy nie jest mocno powycierany



Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: slonik98 » pn gru 24, 2007 12:32

Sprawdzić go w miejscu w któym siedzi zimering tak ?

[ Dodano: 24 Gru 2007 14:47 ]
Wlasnie do głowy przyszedł mi pewien pomysł tlko musicie mi powieziec czy by to szło zrobić. Chciałem przełozyć kolnierz z mojej skrzyni 4. Tam wszystko bylo spoko. Co o tym myslicie. Ten glówny wałek idzie od początku czy wychodzi z kołnierzem razem?



w12 650
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt gru 04, 2007 14:55
Lokalizacja: stargard szczec

sprawdz nie wałek ale wytnij z butelki plastykowej

Post autor: w12 650 » pn gru 24, 2007 17:36

i wbij delikatnie nowy symering bi inaczej lipa :bajer:



Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: slonik98 » pn gru 24, 2007 17:47

jak wybic stary symering?

[ Dodano: 25 Gru 2007 13:11 ]
dobra temat nieaktualny. Z polosiek pzez noc nalecialo duzo oleju. Szkrzynia szrot. Wkładam swoja poczciwą 4. Nie mam czasu bawić się w jej uszczelnianie. Sprzedam za 100. Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 362 gości