uszczelka pod głowica troche sie poci
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
uszczelka pod głowica troche sie poci
Witam wszystkich bardzo serdecznie mam mały problem z lewej strony poci mi sie uszczelka pod głowicą(i na pewno nie jest to wyciek spod zimeringa), autko zaczęło brać trochę oleju pół litra na około 4000tys km, czy mogę wymienić samom uszczelkę pod głowicą i ewentualnie uszczelniacze?? z góry dziękuje za odpowiedz (i przepraszam jeżeli był już taki temat)
PozdraVWiam
[ Dodano: 23 Gru 2007 16:17 ]
czy mam sie tym nie przejmować wo gule
PozdraVWiam
[ Dodano: 23 Gru 2007 16:17 ]
czy mam sie tym nie przejmować wo gule
[img][url=http://img154.imageshack.us/my.php?image=dsc03000azzzzqf7.png][img]http://img154.imageshack.us/img154/6006/dsc03000azzzzqf7.th.png[/img][/url][/img]
Re: uszczelka pod głowica troche sie poci
u mnie też się poci (więcej niż trochę) i sie tym nie przejmujęPaweł pisze:Witam wszystkich bardzo serdecznie mam mały problem z lewej strony poci mi sie uszczelka pod głowicą(i na pewno nie jest to wyciek spod zimeringa), autko zaczęło brać trochę oleju pół litra na około 4000tys km, czy mogę wymienić samom uszczelkę pod głowicą i ewentualnie uszczelniacze?? z góry dziękuje za odpowiedz (i przepraszam jeżeli był już taki temat)
PozdraVWiam
[ Dodano: 23 Gru 2007 16:17 ]
czy mam sie tym nie przejmować wo gule
mi bierze oleju około 1 litr na 1000km a tyle co tobie to jest pryszcz
jak już chcesz zmienić to tak uszczelka + uszczelniacze
oj panowie panowie
zmienić uszczelke to nie tak hop siup, po pierwsze potrzeba klucza dynamometrycznego, trza kupic nowe szpilki klucze do szpilek spiline trzeba oddać głowice do zakładu żeby zrobili co trzeba czyli planowanie wymiana uszczelniaczy docieranie zaworów itd. no chyba że nie robicie tego sami tylko oddajecie do mechanika
zmienić uszczelke to nie tak hop siup, po pierwsze potrzeba klucza dynamometrycznego, trza kupic nowe szpilki klucze do szpilek spiline trzeba oddać głowice do zakładu żeby zrobili co trzeba czyli planowanie wymiana uszczelniaczy docieranie zaworów itd. no chyba że nie robicie tego sami tylko oddajecie do mechanika
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
a kto mówi że ma to zrobić samBąku pisze: oj panowie panowie
zmienić uszczelke to nie tak hop siup, po pierwsze potrzeba klucza dynamometrycznego, trza kupic nowe szpilki klucze do szpilek spiline trzeba oddać głowice do zakładu żeby zrobili co trzeba czyli planowanie wymiana uszczelniaczy docieranie zaworów itd. no chyba że nie robicie tego sami tylko oddajecie do mechanika
to co wymieniłeś to norma
można samą uszczelkę + planowanie głowicyPaweł pisze:no właśnie tego sie obawiałem że jak już uszczelka to wszystko czyli co samej uszczelki nie mogę wymienić??
to jest twój wybór ale uszczelniacze to nie majątek a jedna robota
pomyśl o tym
Ostatnio zmieniony ndz gru 23, 2007 18:48 przez Szosownik, łącznie zmieniany 2 razy.
no to mnie zmartwiliście panowie hmmmm no trudno polatam jeszcze narazie tak jak jest i zobaczę co sie będzie działo(jeszcze co do stanu autka to powiem ze w zbiorniczku wyrównawczym nie ma ciśnienia tzn nie zapowietrza sie a filtr powietrza i przewody do niego sa czyściutkie nie ma w nich oleju czyli pierścienie całe) dzięki za zainteresowanie i pozdrawiamSzosownik pisze:można samą uszczelkę + planowanie głowicy
[img][url=http://img154.imageshack.us/my.php?image=dsc03000azzzzqf7.png][img]http://img154.imageshack.us/img154/6006/dsc03000azzzzqf7.th.png[/img][/url][/img]
wrzuć na luz i narazie jeździj bo po co ładować kasęPaweł pisze:no to mnie zmartwiliście panowie hmmmm no trudno polatam jeszcze narazie tak jak jest i zobaczę co sie będzie działo(jeszcze co do stanu autka to powiem ze w zbiorniczku wyrównawczym nie ma ciśnienia tzn nie zapowietrza sie a filtr powietrza i przewody do niego sa czyściutkie nie ma w nich oleju czyli pierścienie całe) dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam
ja na takim poceniu to jeździłem bardzo długo kiedyś Golfem zanim zrobiłem
Ostatnio zmieniony ndz gru 23, 2007 19:05 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
witam tez mam dziwny obiaw u siebie mianowicie na laczeniu glowicy z blokiem silnika zbiera sie olej nie jest to duzy wyciek, po jezdzie jest takze mokrawy utluszczony spod filtra oleju ? moze to wina slabo dokreconego filtra przy ostatniej wymianie ? (mozna filtr teraz jeszcze dociagnac ? )
a co do tego wycieku przy uszczzelce to bedzie dokladnie w tym miejscu co jest pokazane na zdięciu , czy to moze byc wina uszczelki glowicy ?
czy jest wogule zeby w tym miejscu z silnika wydostawal sie olej ?
dodam ze uszczelka pokrywy zaworow tesz przecieka bo po prawej stronie silnika gdiz ejest gumowa uszczelka taka polkolista jest zaciek , myslalem ze to moze kapie od goty z pod pokrywy zaworow wlasnie w to miejsce ale chyba raczje nei bo tam nie ma takiem mozliwosci zeby idaleni kapalo w to mijesce nie brudzac przy tym innych miejsc po dordze
- plynu chlodzacego nie ubywa olej jak by ciutke ubylo (sprawdza sie poziom oleju na cieplym czy zimnym silniku np. rano po nocy ? ) pod korkiem wlewu oleju jest troche bialego nalotu no ale teraz zima to chyba normalne )
a co do tego wycieku przy uszczzelce to bedzie dokladnie w tym miejscu co jest pokazane na zdięciu , czy to moze byc wina uszczelki glowicy ?
czy jest wogule zeby w tym miejscu z silnika wydostawal sie olej ?
dodam ze uszczelka pokrywy zaworow tesz przecieka bo po prawej stronie silnika gdiz ejest gumowa uszczelka taka polkolista jest zaciek , myslalem ze to moze kapie od goty z pod pokrywy zaworow wlasnie w to miejsce ale chyba raczje nei bo tam nie ma takiem mozliwosci zeby idaleni kapalo w to mijesce nie brudzac przy tym innych miejsc po dordze
- plynu chlodzacego nie ubywa olej jak by ciutke ubylo (sprawdza sie poziom oleju na cieplym czy zimnym silniku np. rano po nocy ? ) pod korkiem wlewu oleju jest troche bialego nalotu no ale teraz zima to chyba normalne )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 107 gości