Słabe ogrzewanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Raval
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 22:22
Lokalizacja: Płock

Słabe ogrzewanie

Post autor: Raval » sob gru 22, 2007 20:16

VWitam :bajer: Mam taki problem, w moim Golfie 2 1.3 silniczek, słabo działa ogrzewanie wnętrza, jeszcze dzisiaj rano było normalnie. Wskazówka temperatury silnika zatrzymuje się zaraz na krawędzi białego pola i dalej nawet nie drgnie, a w komorze silnika sprawdzałem węże gumowe od chłodnicy i górny jest lekko ciepły, a dolny zimny. Czy to jest wina termostatu?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob gru 22, 2007 20:21

Wszystko na to wskazuje a konkretnie na to że termostat padł w pozycji otwartej tzn. że cały czas jest włączony duży obieg chłodzenia i silnik jest niedogrzany - ma to duży wpływ na większe zużycie paliwa no i brak ogrzewania w kabinie.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob gru 22, 2007 21:34

Raval czytaj http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... .vwgolf.pl

ale też stawiam na termostat
Ostatnio zmieniony sob gru 22, 2007 21:35 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.


:-k ...

Awatar użytkownika
Raval
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 22:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: Raval » sob gru 22, 2007 22:22

A jakiej firmy polecacie termostaty,cena nie gra roli i lepiej jest kupić na 84 czy 87 stopni? I jaka jest między nimi różnica?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob gru 22, 2007 22:26

Zdecydowanie WAHLER . A jaki? n
Najlepiej taki jak producent przewiduje.

Silnik MH ma 92 stopnie akurat.
Ostatnio zmieniony sob gru 22, 2007 22:29 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 23, 2007 00:21

Kod silnika: 2G, MH, NZ WAHLER termostat 84°C a tu jego nr 4264.84D cena ok 38 zł



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » ndz gru 23, 2007 00:38

83>07/86 termostat 92 stopnie
08/86>10/91 termostat na 85 stopni


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 23, 2007 00:55

zodiak pisze:83>07/86 termostat 92 stopnie
08/86>10/91 termostat na 85 stopni
zgodzę się ale do niego to to co pisałem, kuknij sam,ten 1 z końcówka b jest na 92 st,reszta na 84
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz gru 23, 2007 00:55 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Raval
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 22:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: Raval » ndz gru 23, 2007 16:07

jaszczur dziękuje bardzo za wiadomość ,ciekawe czy jutro otwarte jakieś sklepy motoryzacyjne :grin: a jeszcze mam pytanko, żeby wymienić termostat u mnie to nie obejdzie się bez spuszczania płynu z układu?



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz gru 23, 2007 19:53

Raval pisze:żeby wymienić termostat u mnie to nie obejdzie się bez spuszczania płynu z układu?
tak, ale w 1,3 o ile pamietam termostat jest u góry silnika w trójniku - więc nie będzie potrzeby spuszczania całego płynu z układu


:-k ...

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz gru 23, 2007 19:59

Panowie wezcie sobie pod uwage temperature na dworze.
Jezeli Ci sie to dzieje od 2,3 dni to odpusc sobie narazie naprawy bo pewnie wszystko bedzie ok.
Ja i brat mamy obydwoje te same silniki w golfach i od wczoraj wskazowka temperaturu nie potrafi zejsc z białego pola,u mojej dziewczyny w AAM tak samo.
Wątpie ze wszystkim trzem padły naraz termostaty.
Ja bym poczekał.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz gru 23, 2007 20:02

Marek 81l pisze:Jezeli Ci sie to dzieje od 2,3 dni
kolego temp. zew. nie ma tu nic do tego, silnik ma być dogrzany, przy niskich temp. trwa dłuzej dochodzenie do temp. roboczej ale wskaźnik ma wskazywać temp. roboczą


:-k ...

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz gru 23, 2007 20:03

Marek 81l pisze:Panowie wezcie sobie pod uwage temperature na dworze.
Jezeli Ci sie to dzieje od 2,3 dni to odpusc sobie narazie naprawy bo pewnie wszystko bedzie ok.
Ja i brat mamy obydwoje te same silniki w golfach i od wczoraj wskazowka temperaturu nie potrafi zejsc z białego pola,u mojej dziewczyny w AAM tak samo.
Wątpie ze wszystkim trzem padły naraz termostaty.
Ja bym poczekał.
sorry, ale piszesz glupoty

niewazne czy jest +30 czy -30 na dworze, silnik po przejechaniu paru kilometrow powinien miec 90 stopni niezaleznie od temp. na dworzu. Roznica jest tylko taka ze czym zimniej tym dluzej bedzie nagrzewal.



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz gru 23, 2007 20:48

Niepisze tu zeby sie z kims wadzic tylko pisze cos co moze pomóc , i co widze na innych przykładach.
Jesli Twoj silniczek grzeje sie przy -15 do 90 stopni po przejechaniu kilku kilometrow to swietnie.
Ja tylko pisze ze trzy inne silniki tez sie nie dogrzewają a tydzien temu bylo wszystko ok.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 247 gości