pokrywa nieszczelna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

pokrywa nieszczelna

Post autor: wladek78 » pt gru 21, 2007 21:11

siema koledzy na co moze wływać nieszcelna pokrywa silnkika
kable do świec (dwóch) sa mokre od oleju
okrywa jest na silikon i mechanik mowi ze nieszcelna gdzieś

moze to wpywać na obroty?



leoncio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:05
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: leoncio » pt gru 21, 2007 21:14

zdejmnij pokrywe wyczysc wszystko dokladnie ii poskladaj na dobrej uszczelce najlepiej orginal i bedzie wszystko oki



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » pt gru 21, 2007 21:37

sam tego nie zrobie bo wałki rozrzadu podtrzymuja pokrywe
wiec trzeba potem dobrze rozrzad ustawić
nie ma uszczeki tylko silikon, w oryginale tez



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pt gru 21, 2007 22:03

też mam jedną świecę umazaną zawsze w oleju i z tego co się dowiedziałem to często występuje to w tych silnikach.
problemów z obrotami nie mam tak więc nie wiem czy to ma jakiś związek.
żeby zdjąć pokrywę w naszych silnikach trzeba rozpinać rozrząd. Pokrywa uszczelniona jest specjalną pastą. Tym uszczelnieniem warto jest się zainteresować dopiero przy okazji wymiany rozrządu bo to będą jedne pieniądze



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pt gru 21, 2007 22:10

kiss pisze:też mam jedną świecę umazaną zawsze w oleju i z tego co się dowiedziałem to często występuje to w tych silnikach.
problemów z obrotami nie mam tak więc nie wiem czy to ma jakiś związek.
żeby zdjąć pokrywę w naszych silnikach trzeba rozpinać rozrząd. Pokrywa uszczelniona jest specjalną pastą. Tym uszczelnieniem warto jest się zainteresować dopiero przy okazji wymiany rozrządu bo to będą jedne pieniądze
ja mam umazane 3 swiece :grrr: szkoda ze ten silniczek ma tyle wad. a moze tam ida jakies oringi na spolowieniu pokrywy zaworów z blokiem w okolicach swiec??



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » pt gru 21, 2007 22:11

rozrzad dopiero co wymieniałem

teraz to zauwazył mechanik wiec chba bede musiał to zrobić, bo mowi zr moga byc spadki mocy ze zalewa przewod od swiecy i cylider nie pracuje ale nie wiem czy to mozliwe:(



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pt gru 21, 2007 22:43

spadkow nie bedzie jedyne co moze sie wydarzyc to szarpania tak jak u mnie, jak czasem jade cala droge tak ze 150 to olej chlapie niezle i duza ilosc oleju trafia na swiece i czasem jest takie szarpniecie podejrzewam ze wtedy przebicia dostaje kabel na obudowe przez olej



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » pt gru 21, 2007 22:48

mam szarpanie szczegolnie jka hamuje silnikiem to czuć takie podszarywania



Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » pt gru 21, 2007 23:07

wladek78 pisze:mam szarpanie szczegolnie jka hamuje silnikiem to czuć takie podszarywania
tez mam takie szarpanie, ale w poprzednim poscie chodzilo mi o troche inne szarpanie, takie gdy przekraczasz 3.5 tys i nagle jakby jeden zaplon wypadł, a co do szarpania przy hamowania silnikiem to tez sie glowiłem, i mysle ze wyczyszcze przepustnice bo mam kabel i adaptacja nie bedzie problemu, ale stawiam na to ze szarpie bo poduszka ta z dołu silnika szarpie, bo na wiekszych biegach nie szarpie jak puszczam gaz, bo silnik daje mniejszy opor, ale gdy na dwojce chamujesz silnikiem to jakby silnik sie zachwiał pozniej w druga strone odbija i wraca do normy, ot taka moja tearia, na wiosne sprawdzimy albo i wczesniej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 295 gości