Post
autor: grandi » sob gru 29, 2007 03:54
Orginalna uszczelka kosztuje 70 zł i jest jednoczęsćiowa przy wymianie uszczelki powinno sie za każdym razem wymienić szpilki a co do uszczelki 3 częściowej
a tam kupiłem u siebie 3 częściową jeżeli zachowasz odpowiednie procedury to nie cieknie zrobiłem na niej 30 tys i nadal trzyma
Usczelka 2,3 częściowa mój sposób
1. Jak zdejmieny starą powinno się zelsziwować taki nagar po starej b cieniutki paperem
ciernym żeby było równe
2.Odtłuścić powierzchnię benzyną e.
3.Usczelkę w kształcie U podkowy przy rozrządzie powinno się osadzić równo jak najbardziej , nie że z jednej strony jest zakryte całkiem a z drugiej szparka 2 mn , tylko równo bo jak się dokręci to dociśnie się równo na całej powieszchni.
4.Najpierw dokręcamy wszystkie śruby aż do poczucia lekkiego oporu
5.Potem wszystkie na krzyż równomiernie
6.Uszczelke dorkeca się po przejechniu 1000 km
Nie proponował bym jej smarować olejem , koszt uszczelki 2,3 częściowej 10-15 zł orginału 80 zł zalecane jest też jest wymienić wszytkie szpilki przy każdej wymianie uszczelki szpilki koszt koło 20 zł .
Tu
masz lin ja taką kupiłem pisząc U miałem na mysli czerwoną uszczelkę żeby równomiernie ją osadzić b proste samemu jakieś 20 min roboty
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;