Po pierwsze nie wiem jaką mam wersję golfa(brak klimy,elektrycznych szyb i lusterek oraz ABS-u, reszta jest). I teraz pytanie, po zamknięciu auta tuż obok rygla drzwi kierowcy zaczyna mrugać dioda(zamontowana oryginalnie) i czy to oznacza autoalarm?? Czy czujnik wstrząsowy, ponieważ po zamknięciu auta miałem otwartą klapę silnika i w momencie zamknięcia jej auto zaczęło wyć i otworzenie auta kluczykiem "rozbroiło" alarm. Gdy stuknie się auto dioda zaczyna szybciej pulsować, a nie zauważyłem żadnej centrali sterującej.
Następne pytanie dotyczy fotela pasażera, jest na nim luz i blokada ciężko chodzi. Luz jest minimalny, ale wyczuwalny po zablokowaniu fotela ma luz góra dół, oraz mechanizm blokowania fotela chodzi opornie, trzeba kucnąć obok i obserwując zablokować fotel. Więc domyślam się że przyczyna tkwi w mechanizmie blokowania fotela, bo prowadnice są oki. Czy ktoś miał taki problem i wie co trzeba zrobić, bo gdy wyjmę fotel to chciałbym to od razu zrobić i mieć z głowy irytujący problemik.
Małe problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
alarm jest taki ze jak otworzysz i zamkniesz z klucza to uzbroi i rozbroi alarm ale jesli po zamknieciu wybijesz okno i otworzysz od srodka to bedzie wyctaki dziwny jestten alarm
a co do klapy jak zamkniesz klape zamkniiesz autko otworzysz klape to tez bedzie wyc bo stan na czujnikach sie zmienia
a co do klapy jak zamkniesz klape zamkniiesz autko otworzysz klape to tez bedzie wyc bo stan na czujnikach sie zmienia
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości