Nie chce odpalić.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Nie chce odpalić.

Post autor: no-name » wt gru 18, 2007 10:25

Witam,

Mam problem z odpaleniem auta.
:grrr: Doprowadziłem do pustki w baku.
Zatankowałem około 15l.
Po czym w dalszym ciągu nie odpala. Auto na pych odpaliło, ale po dodaniu gazu - gaśnie.
Co może być tego przyczyną?
Zapchany filtr paliwa? za słabe ciśnienie? Jak do zdiagnozować?



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » wt gru 18, 2007 10:39

miałem to samo w PFie wymiana filtra paliwa pomogła koszt 28zł filtron PP 836



Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Post autor: no-name » czw gru 20, 2007 10:13

adi87 pisze:miałem to samo w PFie wymiana filtra paliwa pomogła koszt 28zł filtron PP 836
a jak to wygląda wymian? da rade na parkingu przed blokiem? kanale?
czy takie rzeczy to tylko u mechanika? :D



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » czw gru 20, 2007 10:41

raczej musi być kanał chyba że byś go podniósł od strony pasazera i sie wczołgał ale na kanale wygodniej :D wystarczy zdjąć zaciski odłączyć przewody paliwowe poluzować śrubę trzymającą klamrę w której siedzi filtr wyjąc go i tyle :D



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw gru 20, 2007 10:47

sciagnij przewod paliwowy z listwy wtryskowej, przekrec kluczyk w stacyjce i patrz czy poleci paliwo wezykiem. Powinno leciec przez jakies 2 sek
Mozliwe ze uszkodziles jena z pomp paliwowych i przez to nie chce odpalic
Czy po przekreceniu kluczyka slychac pompe przez jakies 2 sek?



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » czw gru 20, 2007 11:02

agrala, widzisz o tym to ja już nie pomyślałem :D



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw gru 20, 2007 16:30

adi87 pisze:agrala, widzisz o tym to ja już nie pomyślałem :D
czasami trzeba myslec za dwoch :grin:



Tomek MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 20:08
Lokalizacja: z woj. Łódzkiego

Post autor: Tomek MK2 » czw gru 20, 2007 20:39

wymień filtr paliwa Sprawdz ciś jakie daje Jak za małe to wina pompy (mogłeś spalić lub zatrzeć) Najgorzej jak nawaliła ta podciśnieniowa pod spodem auta U mnie niestety tak było :grrr:


za szybki... ;-)

Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Post autor: dj domin1 » czw gru 20, 2007 20:55

Tomek MK2 pisze:wymień filtr paliwa Sprawdz ciś jakie daje Jak za małe to wina pompy (mogłeś spalić lub zatrzeć) Najgorzej jak nawaliła ta podciśnieniowa pod spodem auta U mnie niestety tak było :grrr:
Witam. Pozwolicie że się przyłącze. A jakie powinna dawać ciśnienie ta pompa pod samochodem? Ja mam silnik PL. U mnie chyba też ona zaczyna szwankować, bo głośno chodzi i auto coś słabsze :grrr:



Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Post autor: no-name » pt gru 21, 2007 09:03

agrala pisze: Czy po przekreceniu kluczyka slychac pompe przez jakies 2 sek?
słychać, pompa buczy



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pt gru 21, 2007 09:12

no-name, zacznij od wymiany filtra pewnie jeszcze Hans go zakładał... Filtr itak by się przydało wymienić nawet jeśli to nie jego wina ale z tego co piszesz to zaczęło się to dziać po wyjeżdżeniu do pusta baku więc stawiam na filterek jednak



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt gru 21, 2007 21:47

to ze paliwo bylo zjechne do konca nie oznacza ze jest to wina filtra, tu jest palstikowy zbiornik wiec nie powinno byc syfu w baku a poza tym jezeli by byl to moglby zapchac filtr nawet przy pelnym zbiorniku.
Pompa paliwa zacieasie kiedy chodzi na sucho, to ze slychac pope nie oznacza ze jest ok, tu sa 2 pompy paliwowe wiec nalezalo by sparwdzic cisnienie jakie one daja lub scianac przewod z listwy wtryskowej i sparawdzic czy ono leci i jak mocno.
Moze tez byc uszkodzony regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Sciagnij przewod i zobacz czy leci paliwo, to nic nie kosztuje i zajmuje nie duzo czasu



Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » pt gru 21, 2007 22:03

prawie dokladnie mialem to samo, tyle ze do zera nie wyjezdzilem paliwa, ale prawie do zera, wymiana filtra usunela problem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 254 gości