Uszczelka pod gaznik , kołnierz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » czw gru 20, 2007 01:54

A jak wyciagnac ta gume co zostala przy gazniku?
Bo z tego co widze to ta guma i podstawa to powinna byc jedność nie?

wow, rozdwoila Ci sie podstawa hehe


Tak, z kolektora 4 srubki, co na zdjeciu sa, a od gaznika z gory sa 3 srubki na klucz 10. Na girze gaznika sa tylko 3 takie same, wiec nei bedziesz mial problemu z ich zlokalizowaniem. Normalnie, ta podastawa stanowi jednosc, i gaznik sie odkreca od podstawy wlasnie tymi 3 srubami na klucz 10



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw gru 20, 2007 02:03

I chodził z tak rozwaloną podstawą gaźnika? Ciekawe :D

Demontaż prosty, jak koledzy piszą w sumie 7 śruby szóstki, 4 w kolektor 3 przez gaźnik.



Awatar użytkownika
MarCons
Świdnica
Świdnica
Posty: 168
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:28
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: MarCons » czw gru 20, 2007 10:16

Brzechu, proponuje więc ją zabrać ze sobą, bo w sklepach mają dwa rodzaje takiej w lustrzanym odbiciu.


IV VAG Meeting Bielawa 12-13.05.2012 viewtopic.php?f=53&t=435930&start=14#p5281815
Obrazek

Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Brzechu » czw gru 20, 2007 15:13

No chodził tylko na gazie. :grin:
Ale jak sie wchodzilo w zakret i gaznik sie ruszal to silnik sie mulił.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 357 gości