[mk 2] źle działają wycieraczki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Agamek12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 863
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
- Lokalizacja: Radzymin / Warszawa
[mk 2] źle działają wycieraczki
1. po pociągnięciu dźwigni do siebie wycieraczki wykonują kilka machnięć i zatrzymują się w górnym położeniu.
2. po włączeniu czasówek wycieraczki ruszają po około 1 s i działają w sposób ciągły.
3. po lekkim podciągnięciu do góry wycieraczki są w ruchu tak długo, jak długo podciągnieta jest dźwignia.
ostatnio takie numery zdarzają się coraz częsciej. co jest przyczyną, co trzeba naprawić/wymienić? jakie są koszty?
2. po włączeniu czasówek wycieraczki ruszają po około 1 s i działają w sposób ciągły.
3. po lekkim podciągnięciu do góry wycieraczki są w ruchu tak długo, jak długo podciągnieta jest dźwignia.
ostatnio takie numery zdarzają się coraz częsciej. co jest przyczyną, co trzeba naprawić/wymienić? jakie są koszty?
Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
mam dokladnie to samo, przekaznik zostal zdiagnozowany przez elektryka jako dobry, silniczek sam wyjmowalem i rozbieralem i tez jest w porzadku. podejrzenie elektryka padlo na wlacznik wycieraczek (ta manetke przy kierownicy). ja sie ciesze bo nie mam mfa . z waska manetka wlacznik kosztuje ok. 40 pln, z szeroka ok. 60 a z mfa kosztuje ok. 240 pln. i tu sie sprawdza taka szkola " im mniej masz bajerow, tym mniej sie moze zepsuc "
Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl
www.scirocco.pl
Widzę kolego że się do końca nie znasz na tym...czy masz MFA czy go nie masz to żeby naprawić styczniki manetki nie musisz wymieniać całej manetki. Skoro MFA działa dobrze (włącznik na manetce) to można kupić zwykłą manetkę i przełożyć same styczniki tzn podstawę bo tam nie ma żadnch złącz do MFA. Manetkę z MFA kupujemy tylko wtedy gdy nam się włącznik zepsuje od MFA albo manetka ułamie.kamil993 pisze:mam dokladnie to samo, przekaznik zostal zdiagnozowany przez elektryka jako dobry, silniczek sam wyjmowalem i rozbieralem i tez jest w porzadku. podejrzenie elektryka padlo na wlacznik wycieraczek (ta manetke przy kierownicy). ja sie ciesze bo nie mam mfa . z waska manetka wlacznik kosztuje ok. 40 pln, z szeroka ok. 60 a z mfa kosztuje ok. 240 pln. i tu sie sprawdza taka szkola " im mniej masz bajerow, tym mniej sie moze zepsuc "
Co to problemu to trzeba sprwadzić styki pod kierownicą i przekaźnik...o ile dobrze pamiętam to przekaźnik ma nr 19.
http://jetta.of.pl/
Gdzieś tu ( w dziale "warsztat") jest dokładny opis działania wycieraczek, z rozpiską styków przekaźnika i przełącznika zespolonego.
BTW, dziekuję kolegom z Forum za podanie tego linka w ich postach, przekazuję niniejszym dalej
V.
Gdzieś tu ( w dziale "warsztat") jest dokładny opis działania wycieraczek, z rozpiską styków przekaźnika i przełącznika zespolonego.
BTW, dziekuję kolegom z Forum za podanie tego linka w ich postach, przekazuję niniejszym dalej
V.
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
Wycieraczki.
Witam.Ja zacząłbym od sprawdzenia styku wyłącznika krańcowego w silniczku.Nowy można
przylutować lub przynitować.To jest 1godzina roboty.Pozdrawiam.Andrzej.
przylutować lub przynitować.To jest 1godzina roboty.Pozdrawiam.Andrzej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości