przepływomierz powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robertog

przepływomierz powietrza

Post autor: robertog » śr lip 20, 2005 22:30

jak poznać że jest do wymiany?

jakie są objawy?

ostatnio zdarza mi się że obroty mi nie chcą zejść po puszczeniu gazu i zostaje np 2 tys albo 3 tys albo 1500 - różnie. dzieje sie to na benzynie i na gazie - nie wiem juz o co chodzi :?

czy to może być przepływomierz?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: przepływomierz powietrza

Post autor: Borys » śr lip 20, 2005 22:40

robertog pisze:jak poznać że jest do wymiany?

jakie są objawy?

ostatnio zdarza mi się że obroty mi nie chcą zejść po puszczeniu gazu i zostaje np 2 tys albo 3 tys albo 1500 - różnie. dzieje sie to na benzynie i na gazie - nie wiem juz o co chodzi :?

czy to może być przepływomierz?
jezeli dobrze widze jakie auto masz to RP nie ma przepływomierza

odłącz aku na troche lub sprawdz silnik krokowy lub czujnik temp. niebieski


www.vrservice.pl

robertog

Post autor: robertog » śr lip 20, 2005 23:16

dzięx

ale tak na marginesie to wydaje mi sie ze silnik krokowy nie zapoda az tyle paliwa zeby silnik normalnie ciągnąl na 3-4 tys (tak na słuch bo nie mam obrotomierza) ale zdarza sie ze stoje na swiatlach i wyje niemilosiernie a na nastepnych za 500m juz jest ok. swego czasu pomagało "puknięcie" w pedał gazu ale teraz juz to niestety nie dziala.
a jak sprawdzałem w czasie tego wycia to cięgiełko od gazu cofa sie na maxa wiec chyba wszystko jest ok.

normalnie zglupialem :rolleyes:

jeszcze ten czujnik sprawdze



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 21, 2005 08:45

robertog pisze:dzięx

ale tak na marginesie to wydaje mi sie ze silnik krokowy nie zapoda az tyle paliwa zeby silnik normalnie ciągnąl na 3-4 tys (tak na słuch bo nie mam obrotomierza) ale zdarza sie ze stoje na swiatlach i wyje niemilosiernie a na nastepnych za 500m juz jest ok. swego czasu pomagało "puknięcie" w pedał gazu ale teraz juz to niestety nie dziala.
a jak sprawdzałem w czasie tego wycia to cięgiełko od gazu cofa sie na maxa wiec chyba wszystko jest ok.

normalnie zglupialem :rolleyes:

jeszcze ten czujnik sprawdze
silnik krokowy potrafi taką komedie zrobic by wprowadzic auto na takie obroty, sprawdz czujnik,


www.vrservice.pl

robertog

Post autor: robertog » czw lip 21, 2005 14:34

no dobra ale silnik krokowy nie ma nic wspólnego z gazem?



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw lip 21, 2005 14:44

Spróbuj przy pracującym silniku poprzechylać w prawo-w lewo wtrysk, chwytając od góry za obudowę dolotu powietrza nad wtryskiem (wychylać wtrysk na boki).
Czy ma to wpływ na obroty na biegu jałowym? Jeśli zmieniają się w miarę wychylania, to podstawka pod wtryskiem.



Awatar użytkownika
michalpwl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 10:29
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: michalpwl » pt lip 22, 2005 13:00

Stawiam na czujnik temp. na 99%. Odłącz go w momencie jak silnik trzyma za wysokie obroty, jeśli to on jest uszkodzony obroty automatycznie spadną. Powodzenia




Pozdrowka


A man is as old as he feels and a woman as old as she looks ;)

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lip 22, 2005 13:20

robertog pisze:no dobra ale silnik krokowy nie ma nic wspólnego z gazem?
ma, steruje połozeniem przepustnicy na wolnych obrotach bez znaczenia czy to LPG czy PB


www.vrservice.pl

robertog

Post autor: robertog » pn lip 25, 2005 18:41

tak więc okazało sie że to silnik krokowy :grrr:
:prayer: Borys

ma ktoś może na zbyciu taki silniczek?

BOSH 0 132 008 600

a może ktoś wie jak to ustrojstwo naprawić? przecież sprzedają regenerowane... ale 150 zeta to sporo - przynajmniej narazie nie targne finansowo :cry:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt lip 26, 2005 09:20

robertog pisze:tak więc okazało sie że to silnik krokowy :grrr:
:prayer: Borys

ma ktoś może na zbyciu taki silniczek?

BOSH 0 132 008 600

a może ktoś wie jak to ustrojstwo naprawić? przecież sprzedają regenerowane... ale 150 zeta to sporo - przynajmniej narazie nie targne finansowo :cry:
[url=http://]http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=57481779[/url]


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr lip 27, 2005 00:50

ja chyba mam taki

[ Dodano: Sro Lip 27, 2005 2:06 am ]
w środe wieczorem odpowiem



robertog

Post autor: robertog » śr lip 27, 2005 08:20

a za ile byś go oddał?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości