kody błędów OBD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

kody błędów OBD

Post autor: vaclavo » sob lut 17, 2007 21:32

witam, mam problem i nie potrafie znaleźć

co oznaczają kody OBD:

00515

00525 ???

z góry dziekuje!!


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob lut 17, 2007 21:57

00515 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – skrót do B+ (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor

00515 P0340 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – brak sygnału (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor

00525 P0131 O2 czujnik – niskie napięcie – G39
To mi się pokazało na tej stronce:

http://www.obd-2.biz/vag.php

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » sob lut 17, 2007 22:00




vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » sob lut 17, 2007 22:41

dziekuje Panowie za pomoc :) oczywiscie punkciki juz są!! :bigok:


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob lut 17, 2007 22:46

również dzięki :pub:
A o co dokłądnie chodzi w temacie? Jak się zamochód zachowywał? Czy nie było objawów a podczas diagnozowania wyskoczyło?
Napisz będzie dostępne dla potomnych ( w szukajce wystarczy wpisać np 00525) :)
Pozdrawiam.



vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » ndz lut 18, 2007 09:58

zanim załozyłem LPG nie było żadnych błędów - a często przeprowadzałem diagnostke (mam interfejs) po założeniu gazu długo tego nie robiłem aż do wczoraj i pojawiły mi sie takie błędy jak 00561 (to wiem: skład mieszanki nie taki LPG ;]) 00515 (bo nie miałem silnika załączonego i własnie to do czego nie umiałem dojść 00525 (sonda lambda) spróbuje ją wyjąć i przeczyścić może dzirki soe przytkały od nagaru ;/

co Wy na to?? czy czyszczenie pomoże, cze mam rozglądać sie za nową?? dodam że mam sonde NTK NGK - czy to oryginałe czy już ktoś przedemną wymieniaŁ??

Wydaje mi sie że to właśnie przez instalacje LPG bo w wydechu jeżdrząc na gaziegromadzi sie dużo wiecej wody i sonde przez to chyba ch....j szczelił ;(
Mam jeszcze pomysł żeby wywalic kata - bo juz część sie oberwała i dzwoni - może wtedy woda nie będzie tak zalegać w wydechu :) :bajer:


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

sierars1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt gru 18, 2007 01:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sierars1 » wt gru 18, 2007 02:23

Witam
Jestem nowy i zauważyłem temacik więc żeby nie otwierać nowego to się pod niego podpiołem :).
Jestem od niedawna posiadaczem Golfika 3 znaczy nie ja tylko moja małżonka i w dniu dzisiejszym zrobiłem mu teścik i wyszło coś takiego i nie wiem czy mam się martwić czy może to poczekać bo samochodzik chodzi ładnie co prawda nie chodzi idealnie równo na wolnych ale jest po zmianie świec,kabli,kopułki wraz z palcem.
Samochodzik przyspiesza ładnie jak na taki motor nie odczuwam jakiś szarpań przy jeżdzie jednostajnej a u takie wyniki po teście.
Co wy o tym sądzicie.
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt gru 18, 2007 02:26 przez sierars1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » wt gru 18, 2007 09:45

[quote="vaclavo"]zanim załozyłem LPG nie było żadnych błędów - a często przeprowadzałem diagnostke (mam interfejs) po założeniu gazu długo tego nie robiłem aż do wczoraj i pojawiły mi sie takie błędy jak 00561 (to wiem: skład mieszanki nie taki LPG ;]) 00515 (bo nie miałem silnika załączonego i własnie to do czego nie umiałem dojść 00525 (sonda lambda) spróbuje ją wyjąć i przeczyścić może dzirki soe przytkały od nagaru ;/

co Wy na to?? czy czyszczenie pomoże, cze mam rozglądać sie za nową?? dodam że mam sonde NTK NGK - czy to oryginałe czy już ktoś przedemną wymieniaŁ??

Jak masz instalke II gen z komputerem i emulacja sondy lambda to po podpieciu kompa normalnie wywala blad sondy lambda tak jest u mnie w instalce Obrazek


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » wt gru 18, 2007 11:09

abpel pisze:dodam że mam sonde NTK NGK - czy to oryginałe czy już ktoś przedemną wymieniaŁ??
ja wymienialem bo gazownik spr na jakims testerze i wogule nie dzialala na lpg,a na pb ponoc czasem,wiec wymienilem na ngk,jaskos specjalnie roznicy nie poczulem



sierars1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt gru 18, 2007 01:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sierars1 » wt gru 18, 2007 13:04

Podobno przy gazie sondy szybciej padają tak słyszałem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości