Vento - Sciąga przy przyspieszaniu i na luzie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Vento - Sciąga przy przyspieszaniu i na luzie.

Post autor: KickAss » pn gru 17, 2007 23:57

Witam.
Idzie mi o autko mojego ojca. Vento '96 1,9D.
Efekt jest taki: Dodaje gazu czy w ogóle jadę na biegu to samochód ma chęć wyjechać na lewo i muszę kontrować; jak odpuszczę gazu to zaczyna ciągnąć w prawo i znowu muszę kontrować. W sumie ruch kierownicy jest o jakieś 5 cm.

Sprawdziłem już heble - nie trzymają; zawieszenie nie wybite; gumy świeżo wyważone.
Aha, jakiś czas temu był taki efekt, że przy ok 95÷100 km/h zaczynało szarpać sterami, wyżej i niżej było spokojnie ale teraz jest sztywno.

Jakieś pomysły gdzie szukać ?!?


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » wt gru 18, 2007 00:12

Sprawdź stan tuleji metalowo gumowych w wahaczach ,tak zachowuje się samochód jak są pozrywane.



rallymix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr gru 12, 2007 22:44
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: rallymix » wt gru 18, 2007 00:15

Problem często wynika ze zużycia przekładnie kierowniczej, a jeśli auto ma wspomaganie tym bardziej, lub poprostu zlego ustawienia zbieżności.



Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Post autor: KickAss » wt gru 18, 2007 00:33

robertrog pisze:stan tuleji metalowo gumowych w wahaczach
No pomysł dość sensowny. Rano postawie na kanale i zobaczę. Chociaż nie wiem, czy dam radę bez szarpaków. Ale to szczegół.

[ Dodano: 21 Sty 2008 15:30 ]
To rano okazało się dość późne :grin: ale co tam.
Wstawiłem autko na diagnostykę i wyszło dlaczego tak się zachowuje...
robertrog pisze:stan tuleji metalowo gumowych w wahaczach
robertrog byłeś blisko. Efekt o którym pisałem zawdzięczamy zużytej końcówce drążka kierowniczego. Jest tak wytłuczona, że ledwo ubłagałem gościa o stempelek w dowodzie. Już są (nie "jest") kupione obie i na dniach wymieniamy.


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 246 gości