Problem z przyspieszeniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Problem z przyspieszeniem

Post autor: ace-mati » ndz gru 16, 2007 18:31

Witam mam golfa 2 1.6 w benzynie gaznik rocznik 89. otoz moj problem polega na tym ze jak przyspieszam na 1, 2 lub trojce samochod do 3-4 tys obr. zachowuje sie normalnie a pozniej zaczyna szarpac jakby nie dochodzilo paliwo lub lapal powietrze na 4 biegu zaczyna to sie od 3 tys obr. jak myslicie co to moze byc ??



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz gru 16, 2007 18:34

ace-mati pisze:jak myslicie co to moze byc ??

moze to byc przepustnica drugiego przelotu - uszkodzony silownik podcisnieniowy lub jego wezyk podcisnienia.

Napisz jeszcze jaki posiadasz ten gaznik 2e2 czy elektroniczny 2ee



Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » ndz gru 16, 2007 18:52

posiadam gaznik 2e2



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz gru 16, 2007 18:55

ace-mati pisze:posiadam gaznik 2e2

To w takim razie sprawdz ten silownik podcisnieniowy. Zdejmij z niego rurke podcisnienia i zassij przez nia powietrze. Jesli bedziesz mogl zassysac to powietrze caly czas to znaczy ze jest dziurawy ten silownik, jesli bedzie stawial ci opor i nie bedziesz mogl zassysac to znaczy ze ok. Sprawdz te te rurke podcisnienia.



Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » ndz gru 16, 2007 19:07

mam pytanie gdzie znajduje sie ten silownik podcisnieniowy. To jest to nad pompka paliwowa??



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz gru 16, 2007 19:12

ace-mati pisze:mam pytanie gdzie znajduje sie ten silownik podcisnieniowy. To jest to nad pompka paliwowa??

Znajduje sie z tylu gaznika taki czarny po lewej stronie patrzac na gaznik od przodu auta. Do niego odchodzi tylko jeden przewod podcisnieniowy. Bez problemu go znajddziesz bo z tylu gaznika jest tylko jeden taki silownik .



Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » ndz gru 16, 2007 19:24

mam jeszce jedno pytanie z tylu gaznika jest u mnie kawalek przewodu jakby podcisnieniowego i nie jest on do niczego podlaczaony poprostu se wisis. jak myslisz od czego on jest czy on ma tak wisiec czy ma byc gdzies podlaczony??



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz gru 16, 2007 19:29

ace-mati pisze:mam jeszce jedno pytanie z tylu gaznika jest u mnie kawalek przewodu jakby podcisnieniowego i nie jest on do niczego podlaczaony poprostu se wisis. jak myslisz od czego on jest czy on ma tak wisiec czy ma byc gdzies podlaczony??


z tylu gaznika "moze" sobie tylko jeden wisiec od filtra powietrza, kazdy inny bedzie wplywac negatywnie na prace silnika. Sprwdz dokaldnie dokad on idzie. Czy ten przewod jest zaslepiony czyms ?

[ Dodano: 16 Gru 2007 18:32 ]
Obrazek

tu masz schemat podcisnienia :chytry:



Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » ndz gru 16, 2007 19:33

on nie byl niczym zaslepiony. dopiero jak to zauwazylem to go zaslepilem i wtedy praca silnika sie poprawila.



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz gru 16, 2007 19:33

pod 5 jest ten silownik drugiego przelotu

[ Dodano: 16 Gru 2007 18:34 ]
ktory to moze byc na schemacie ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 16, 2007 19:34

wypadl pewnie wężyk od siłownika otwierającego przepustnicę drugiego stopnia
pod tym linkiem na pierwszym obrazku wszystko sobie sprawdzisz.
http://www.ruddies.business.t-online.de ... sweise.htm


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » ndz gru 16, 2007 19:39

dzieki jutro wszysto sprawdze i dam znac czy rozwiazalem ten problem.

a co do tego ktory to przewod to dokladnie nie pamietam ale chyba 2 lub3 od gory na schemacie



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz gru 16, 2007 19:42

Paweł Marek, co to jest taka sprezynka wygladajaca jak termostat na 4 rysunku z tego linka co zapodales? Podpisane to jest numerami 32 i 33 i znajduje sie na samym spodzie gaznika



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 16, 2007 20:33

Za chiny nie wiem, ale będzie to chyba zawór wzbogacania mieszanki przy pełnym obciążeniu, to co nr 35 na pierwszym rysunku. Albo to o co pytasz jest w innym typie tego gaźnika, albo tak dziwnie schematycznie narysowane że wygląda jakby było od spodu a jest z boku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 243 gości