Panowie, kupiłem samochód to ABS czasem migał, potem przestał i wszsytko działało jak powinno, po tygodniu się zaświecił i tak juz został Ostatnio wziołem się za niego tzn. sprawdziłem czujniki i wartości były od 0,9-1,1 czyli ok, sprawdziłęm kable i izolacja cała, poteem wydmuchałem spreżonym powietrzem czujniki do czysta i nic kontorlka dalej świeciła Odstawiłem auto, rano przychodze, chcę odpalić a tu lipa ani nie zakręci, poszedł na popych i tu eureka ABS przestał świecić, działał bez problemów, kontrolka gasła po paru sekundach. I wesele trwało dwa dni, potem znowu to samo ;/
Byłem na VAG'u i ale nie umieja się połączyć, bo to jest jeden wielki składak a instalacja jest z 3 VW ;/ Ma może ABS jakieś swoje złacze, albo da się inaczej go "prześwietlić" ??
Jak zdiagnozować ABS??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
zacina ci sie pompka abs jest tam elektryczna zobacz czy jak wysiadasz z auta zgasisz silnik wyjmiesz kluczyk nic nie pracuje pod maska ja tak mialem szybko do domu i nie patrzylem rano wychodze a auto bez pradu jak niewylancza sie pomka to zdejmij kleme i trzeba sprawdzic czujnik cisnienia w pompie hamulcowej
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
W mkII ABS był kontolowany za pomocą kodów błyskowych (wtyczki kontrolne pod mieszkiem gałki od zmiany biegów), natomiast w mkIII był już interfejs komunikacyjny OBDII. Sprawdź, czy masz te wtyczki od mieszkiem.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Sprawa może być banalna!
Kontrolka od ABS uaktywnia się na zegarach gdy jest słaby akumulator lub słabe przewodzenie prądu na klemach akumulatora (wystarczy je przeczyścić) albo jest za mały prąd ładowania (z winy alternatora/ryglera/zaśniedziałych styków/ułamanych przewodów).
Proponuję najpierw abyś przeczyścił klemy akumulatora i zaciski przewodów na naich.
Kontrolka od ABS uaktywnia się na zegarach gdy jest słaby akumulator lub słabe przewodzenie prądu na klemach akumulatora (wystarczy je przeczyścić) albo jest za mały prąd ładowania (z winy alternatora/ryglera/zaśniedziałych styków/ułamanych przewodów).
Proponuję najpierw abyś przeczyścił klemy akumulatora i zaciski przewodów na naich.
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
nic nie pracuje, jak by pracowała to napewno bym tego nie zostawiłgolfiarz1 pisze:zacina ci sie pompka abs jest tam elektryczna zobacz czy jak wysiadasz z auta zgasisz silnik wyjmiesz kluczyk nic nie pracuje pod maska
OBD mam ale przez niego umie zrobić wszystko oprucz tego ABS ;/ Wtyczek nie mam, sprawa jest o tyle skomplikowana ze silnik mam z paska, instalacje z paska + mk2 + mk3, a sam ABS to bóg jeden wie... ;/Lipek81 pisze:Sprawdź, czy masz te wtyczki od mieszkiem.
no niestety nie jest tak jak mówiszSztomel pisze:Sprawa może być banalna!
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
A gdzie masz zamontowany sterownik ABS? (w golfie mkII był w bagażniku, a w mkIII chyba w komorze silnika, ale nie jestem pewien)
Jaki masz agregat od ABS? TEVES MKII (taki był w mkII)?
Jakie kabelki dochodzą do lampki sygnalizacyjnej ABS?
W golfie mkII były to: czarny, brązowo-biały, biało-niebieski, czerwono-zółty, szary lub szaro-zielony.
W golfie mkIII były to: zółto-czerwony, brązowy, czarno-zółty, czarno-czerwony. Czy widać jakąś rzeźbę przy tej lampce, czy jest wszystko oryginalnie? Sprawdź po prostu, czy wiązka od ABS wygląda oryginalnie?
Ile rządów pinów ma wiązka złącze od modułu ABS - jak dwa, to moduł jest od mkII, jak trzy, to od mkIII.
Jaki masz agregat od ABS? TEVES MKII (taki był w mkII)?
Jakie kabelki dochodzą do lampki sygnalizacyjnej ABS?
W golfie mkII były to: czarny, brązowo-biały, biało-niebieski, czerwono-zółty, szary lub szaro-zielony.
W golfie mkIII były to: zółto-czerwony, brązowy, czarno-zółty, czarno-czerwony. Czy widać jakąś rzeźbę przy tej lampce, czy jest wszystko oryginalnie? Sprawdź po prostu, czy wiązka od ABS wygląda oryginalnie?
Ile rządów pinów ma wiązka złącze od modułu ABS - jak dwa, to moduł jest od mkII, jak trzy, to od mkIII.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 256 gości