Pomocy!! moje turbo w mkII GTD (sb) chyba umiera!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamilGTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lip 11, 2005 00:10
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Pomocy!! moje turbo w mkII GTD (sb) chyba umiera!!!

Post autor: kamilGTD » sob lip 16, 2005 00:50

:grrr: mam mkII GTD 80 km i wydaje mi sie że jest nieco mułowaty... gdy zasiskam przewód pomiędzy turbina a IC i dodaje gazu to nic sie nie dzieje 0 reakcji mam wrażenie jak gdyby turbo nie tłoczyło powietrza!!!! I co teraz???



mortas
Fuel is my Blood
Fuel is my Blood
Posty: 370
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mortas » sob lip 16, 2005 10:38

A może to wina pogody? Może czas na IC? Ostatnio jechałem Escortem ojca (też TD) i zauważyłem, przy takim upale zero przyspieszenia, walce niedługo by mnie wyprzedzały! Wracając w nocy (różnica ok 10 st. C), nie to auto!


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]

www.konstel.webs.com

Awatar użytkownika
YaeV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 29, 2005 14:49
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: YaeV » ndz lip 17, 2005 17:38

Witam też mam Golfika z takim samym Silnikiem GTDIntercooler :D
Co do pogody to może nie raczej chodzi tu o temperature powietrza na zewnątrz IC jest łatwiej schłodzić powietrze i w ten sposób w chłodniejszym powietrzu jest więcej tlenu jak wiemy tlen bierze udzuał w procesie spalania czym go więcej tym ten proces jest żywszy i sprawniejszy. Mój golfik osiąga moc przy 2500ogr/min przy 3000obr/min mogę poczuć się jak przy starcie Promu kosmicznego Discovery :grin:

Temat Turbin był już poruszany jak chcesz się dowiedzieć więcej o turboDoładowaniu to zajrzyj tu: :)
http://www.cartur.pl/
http://bluebox.zary.com.pl/porady/turbo.htm

Pozdrowienia :)


YaeVin

Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » ndz lip 17, 2005 21:08

Jedynym adekwantnym sposobem na sprawdzenie działania turbiny jest pomiar wydatku ciśnienia manometrem podczas jazdy, próba wyczucia wzrostu ciśnienia ręką jest idealna przy porannym oddawaniu moczu:)
Np, ja mam sprawne i sprawdzone turbo, auto chodzi doskonale bez względu na pogodę czy temperaturę mimo że nie mam intera, ale ściskanie sztywnego przecież węża na wylocie turbiny nie daje wyczuwalnego efektu, przecież to tylko 0,06-0,08 MPa (0,6-0,8 atm)
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn lip 18, 2005 00:17

dokladnie tam nie ma jakiegos wielkiego cisnienia,jak dasz mu ostro to lekko czuc ale nie na tyle zeby weza nieszlo zdusic,jak chcialem sprzedac golfa to zadzwonil domnie tyl umowilismy sie przyjechal
obejrzal i mowi otworz maske kazal odpalic wziol scisnol waz od turbiny dal lekko gazu i moze z 1500 obr i mowi domnie ze co to ma byc turbo niedziala,to oczywiscie zabilem typa smiechem,a auto chodzilo idealnie i kopa mialo byl to golf GTD silnik JR 70 koni,poprostu typ rozlozyl mnie na lopatki tym co zrobil...hehehe...,ale jak chcesz sprawdzoc sam czy turbina dobrze laduje to odpal auto i dodawaj powoli gazu jak dojdzie do ok 2.600 obr to chwile przytrzymaj to jak turbina dobrze laduje to sam powinien zamknac obrotomierz umnie przynajmniej tak bylo...pozdro...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

atomic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:10
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: atomic » pn lip 18, 2005 09:32

A wiesz to troche ciekawe co mowisz ja mam w passacie silnik 1.6 TD SB intercooler i od turbiny wychodzi nie jakis sztywny waz tylko zwykly cisnieniowy gumowy i jak silnik pracuje na wolnych obrotach to moge sobie go sciskac jak chce ale gdy pociagne silnikowi ok. 3000 obrotow to trzeba sie sporo postarac zeby go scisnac
Pozdrawiam



kamilGTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lip 11, 2005 00:10
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: kamilGTD » śr lip 20, 2005 23:05

Dzięki. Dzisiaj wrócilem z gór i zrobilem golfem 1660 km i zero problemów aż się zdziwiłem bo bałem się że będzie mu cieżko szło ale dał rade zajebiście. Byli z nami znajomi punto 1.2 60 km i jak porównywałem ich kopyto w puntolocie a w golfiku to żal mi ich było. A nie wiecie przez przypadek co mam zrobić z licznikiem prędkości bo zawyża o 15 km/h a fajnie by bylo gdyby dzialal normalnie?? pozdro!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 216 gości