1.6 zapala, ale po dodaniu gazu gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kj110571
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt paź 26, 2007 14:09
Lokalizacja: Lubaczów- PODKARPACIE

1.6 zapala, ale po dodaniu gazu gasnie

Post autor: kj110571 » pt gru 14, 2007 20:41

Mam golfa II 1,6 benzyna gaz. Rano gdy zapalam go pali na dotyk na benzynie ale gdy ruszam z miejsca zaraz gaśnie. Pomóżcie Może miał ktoś podobny problem i go pomyślnie rozwiązał.
Ostatnio zmieniony sob gru 15, 2007 09:51 przez kj110571, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 14, 2007 20:48

nie działa ssanie jak należy. Znajdziesz wszystko pod hasłami Pierburg 2EE jeśli to silnik PN, lub Pierburg 2E2 jeśli to RH czy EZ
Ostatnio zmieniony sob gru 15, 2007 00:29 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pt gru 14, 2007 20:52

napisz jaki osiadasz silnik. Bo byly dwa gazniki 2ee i 2e2



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » sob gru 15, 2007 00:25

To co napisal Pawel Marek - problem z ssaniem.
A najprawdopodobniej zle wyregulowana sprezyna bimetalowa(przynajmniej u mnie wlasnie to bylo problemem,a mialem ten sam problem).



kj110571
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt paź 26, 2007 14:09
Lokalizacja: Lubaczów- PODKARPACIE

Post autor: kj110571 » sob gru 15, 2007 09:33

posiadam silnik z gaźnikiem pierburg 2e2

[ Dodano: 15 Gru 2007 08:36 ]
napiszcie proszę jak wyregulować tę sprężynę bimetalową bo jak się rozgrzeje to pięknie chodzi.



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » sob gru 15, 2007 18:21

Na zimnym silniku powinna byc zamknieta, na odpalonym odchylona na 3-4mm a na goracym powinna stac pionowo. Ustawiasz ja krecac ta kopolka z wezykami po prawej stronie gaznika na gorze :) musisz poluzowac tam 3 srobki :) (najlepiej to wyregulowac na oko sprawdizc jak silnik dziala i tyle :))
Zalozylem post dokladnie z tym samym plus jeszcze pare szczegolow wiec nie wiem czemu poprostu sobie nie poszukales tylko zakladasz nowy ....
Pozdro i milej zabawy :D



kj110571
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt paź 26, 2007 14:09
Lokalizacja: Lubaczów- PODKARPACIE

Post autor: kj110571 » ndz gru 16, 2007 11:03

dzięki tyle tych postów jest że jakos nie wyczytałem,samochód stał całą noc na dworze więc idę sprawdzę czy ta klapka jest zamknięta



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 312 gości