Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
golfik88
- ...

- Posty: 714
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 14:48
- Lokalizacja: Siedlce
-
Kontakt:
Post
autor: golfik88 » sob gru 15, 2007 17:14
siemano, czy da sie wymienic regulator napiecia w alternatorze w mk II bez odkrecania go od silnika?? I prosilbym jak ktos ma schemat alternatora rozebranego, ten z ksiazki. Wielkie dzieki.
Pzdr
[ Dodano: 15 Gru 2007 16:15 ]
i bez rozbierania alternatora
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 11:17 przez
golfik88, łącznie zmieniany 1 raz.
-
jarekwolijn
- Nowicjusz

- Posty: 29
- Rejestracja: pn cze 04, 2007 01:29
- Lokalizacja: Płońsk
Post
autor: jarekwolijn » sob gru 15, 2007 23:26
Jasne ze sie da tylko trzeba pokombinować, chyba będziesz musiał poluzować ta śrubę od napinacza. Regulator jest przykręcony 2 śrubkami, jak go wymniesz to wyjdzie razem z szczotko-trzymaczem.
-
bodzio_j
- Lord GTI

- Posty: 3850
- Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
- Lokalizacja: Skawina
-
Kontakt:
Post
autor: bodzio_j » ndz gru 16, 2007 00:21
Da się. Nic nie trzeba luzować. Obok kabla który idzie do aku jest reg. napięcia. Biały plastyk z czarnym kółkiem, mocowany dwoma śrubkami.
-
Mis
- Forum Master

- Posty: 1126
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Mis » ndz gru 16, 2007 01:06
golfik88, w silnikach 1,6 i 1.8 nic nie trzeba luzowac, dostep jest bardzo ladny.
Schemat:dol:

-
MZiobro
- Gadatliwa bestia

- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: MZiobro » ndz gru 16, 2007 01:25
w zadnym MK2 nie trzeba nic ruszac , luzowac i co kto chce roic z altkiem...wykrecasz 2 sruby od regulatora wkladasz nowy i po sprawie....15min roboty

-
robertrog
- Użytkownik

- Posty: 273
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
-
Kontakt:
Post
autor: robertrog » ndz gru 16, 2007 07:54
w alternatorze Boscha można wymieńić bez wyjmowania altka ,ale u ojca w 1.3 (motorola) musiałem już go wyjmować
-
golfik88
- ...

- Posty: 714
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 14:48
- Lokalizacja: Siedlce
-
Kontakt:
Post
autor: golfik88 » ndz gru 16, 2007 21:51
tylko problem w tym ze ja mam alternator nie BOSHA tylko ten na V (Vilano czy jakos tak )
[ Dodano: 16 Gru 2007 20:57 ]
alternator valeo :p
-
robertrog
- Użytkownik

- Posty: 273
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
-
Kontakt:
Post
autor: robertrog » ndz gru 16, 2007 22:56
Valeo ,Motorola to to samo ,dlatego musisz go wymontować żeby wymienić regulator
-
golfik88
- ...

- Posty: 714
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 14:48
- Lokalizacja: Siedlce
-
Kontakt:
Post
autor: golfik88 » wt gru 18, 2007 20:41
czy w tym valeo jest taki sam regulator jak w bosh??????????????
-
miś fazi
- _

- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » wt gru 18, 2007 21:09
nie taki sam , całkiem inny , to paskudny altek do roboty
[ Dodano: 18 Gru 2007 20:10 ]
mi jak sie skonczą szczotki następnym razem to go wywale do śmietnika i kupie Bosha
-
bongo
- V.I.P.

- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » wt gru 18, 2007 21:11
robertrog pisze:Valeo ,Motorola to to samo ,dlatego musisz go wymontować żeby wymienić regulator
Bzdura
Ja mam Valeo i ostatnio wymieniałem regulator.Nic nie trzeba wyciągać,jedyne utrudnienie jest takie że dolną śrubę od regulatora trzeba "macać" bo od góry jej nie widać.
-
miś fazi
- _

- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » wt gru 18, 2007 21:14
mi jak sie skonczą szczotki następnym razem to go wywale do śmietnika i kupie Bosha
[ Dodano: 18 Gru 2007 20:21 ]

tu masz Valleo
[ Dodano: 18 Gru 2007 20:24 ]
bongo pisze:robertrog pisze:Valeo ,Motorola to to samo ,dlatego musisz go wymontować żeby wymienić regulator
Bzdura
Ja mam Valeo i ostatnio wymieniałem regulator.Nic nie trzeba wyciągać,jedyne utrudnienie jest takie że dolną śrubę od regulatora trzeba "macać" bo od góry jej nie widać.
wszystko zależy jak jest umocowany w aucie , czasem jest bardzo trudny dostęp żeby zdjąc plastikową maskownice
-
bongo
- V.I.P.

- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » wt gru 18, 2007 21:33
miś fazi, to co pokazałeś na zdjęciu to raczej nie jest Valeo.W Valeo nie ma osłony,jest cały regulator

-
miś fazi
- _

- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: miś fazi » wt gru 18, 2007 21:36
jest na pewno osłona , chyba że Ty masz jakiś inny typ , u żabojadów to normalne , auto z jednego rocznika ma pięc typów klocków hamulcowych
[ Dodano: 18 Gru 2007 20:38 ]
jutro machne fotke mojego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 62 gości