rozpórka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djszaman
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 09:29
Lokalizacja: NS
Kontakt:

rozpórka

Post autor: djszaman » sob gru 15, 2007 22:12

mam zamiar sobie zalozyc rozporke tylko ze musze wiercic dziury z przodu moge sobie normalnie wiercic czy pasuje zdjac amory? czy tak samo z tylem mozna?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images47.fotosik.pl/319/ba0a03ebd36ed9f5.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59645

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob gru 15, 2007 22:16

teraz sorki za moje lamerskie pytania:

zawsze przy zakładaniu rozpórki 3a wiercić dziury ??
po co jest rozpórka co daje ??



Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: kiler_444 » sob gru 15, 2007 22:20

Ja wierciłem z przodu bez wyciagania kolumn.Nie było zadnych problemów (Rozpórka firmy INXX. A co do tyłu to myślę że jak chcesz montować na bokach budy w której sa gniazda to pewnie nienbędzie dostepu na przykręcenie nakretki. :bigok:


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob gru 15, 2007 22:21

Co do dziur... według mnie żeby to było miało ręce i nogi trzeba :) na silikon chcecie kleić? :)
Amortyzator też trzeba wyjąć, ja u siebie od dołu złapałem jeszcze śruby nakrętkami, bez wyjęcia kolumn ani rusz.

A rozpórka dodaje sztywności karoserii... może wam się wydawać że buda auta jest sztywna, ale tak nie jest ;) :) A i jeszcze jedno... rozpórkę warto montować na podniesionym aucie :)


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt gru 25, 2007 15:11

barteKKK03, dzieki za objasnienia :pub:



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » śr gru 26, 2007 01:46

Nie polecam żadnego wiercenia i innych tego typu czynności, nie liczylbym na jakieś cuda jak buda będzie miała się rozlecieć to i tak się rozleci rozpórka to raczej efekt wizualny, przerabialem to już i wiem z własnego doświadczenia że szkoda kasy na takie wynalazki, Jeśli chodzi o sztywność i pracę karoserii gdyby pracowała nadmiernie widziałbyś to po pękających miejscach na łączeniu elementów. Jak już się bawić to porfesjonalnie obspawać i wzmocnić karoserie.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw gru 27, 2007 03:21

krzysiek82 pisze:Jeśli chodzi o sztywność i pracę karoserii gdyby pracowała nadmiernie widziałbyś to po pękających miejscach na łączeniu elementów. Jak już się bawić to porfesjonalnie obspawać i wzmocnić karoserie.
Krzychu ma racje od czego wkońcu jest pas przedni jeżeli jest w dobrym stanie ewntualne pęknięcia sa pospawane jest to nie potrzebne nad rozpurką bym się tylko zastanawiał jezeli szyba by pękała


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 314 gości