Golf 1.4 16 V olej zawory. Objawy choroby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pablo123

Golf 1.4 16 V olej zawory. Objawy choroby

Post autor: pablo123 » wt lip 19, 2005 20:27

Moi drodzy
Ponowie moja prośbe .
szukam pomocy do okreslenia stanu użytkowania mojego autka / golf kombi ,1999 1.4 16 v
z dużym przebiegiem.autko ostatnio popija mi olej ( jakieś 0,5 l/ 1000 km ) i do tego pogrywa wyrażnie jeden zaworek.Zastanawiam się jak mogę mu pomóc bo jest to dla niego nie zdrowe. Serwis ? Chyba nie.
Poszukuje jakiegos cudnego fachowca z okolicy Częstochowy.

Wybaczcie mi błędy ale piszę tu dopiero drugi raz.

Pozdr.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt lip 19, 2005 21:03

Najpierw sprawdź jak wygląda ciśnienie na tłokach. Jak będzie zbyt niskie, to wymiana pierścieni.


Volskwagen - Das Auto.

pablo123

Post autor: pablo123 » wt lip 19, 2005 21:13

dzięki juz jakiaś wskazówka



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » wt lip 19, 2005 22:20

a jak duzy ten przebieg?



pablo123

Post autor: pablo123 » wt lip 19, 2005 22:51

200 tys. ale przy 90 tys wymiana całej góry ze względu na zerwanie paska rozrządu.Góra nowa. serwis w niemczech ( koszt 1800 € ), częsci. Pewna wymiana
Pozdr.



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » wt lip 19, 2005 22:55

jezeli 200kkm to moim zdaniam nie będzie to zwykłe zuzycie silnika musiało cos pasc, zmiez cisnienie na cylindrach i juz powinienes cos wiedzieć



pablo123

Post autor: pablo123 » wt lip 19, 2005 23:00

ok. dobra wskazówka. a może coś z pompą i smarowanie. często załączała mi sie kontrolka ( uwaga Olej ) pomimi tego że był stan . Moze jakość oleju , za rzadki albo coś. I ten felerny zawór.

Pozdr.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr lip 20, 2005 16:08

Najpradopodobniej to przez ten zawór z tą kontrolką oleju.


Volskwagen - Das Auto.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości