Witam mam dylemat. Posiadam golfa III silnik 2E
Dziś zaświeciła mi sie kontrolka od stanu płynu chłodniczego- ubyło go
przy dolewaniu sprawdzałem jeszcze stan oleju po czym odpaliłem silnik i tak nie wiem czemu odkreciłem korek wlewu opleju i silnik zaczoł wariować.
Jaki powód?? może ubytek płynu to tylko zbieg okoliczności.
Auto nie kopci i dalej ma pełna moc.
Jakieś sugestie?
Uszczelka pod głowica?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Uszczelka pod głowica?
teoretycznie nie powinno tak się dziać na odkręconym korku olejudlugi_ pisze:Witam mam dylemat. Posiadam golfa III silnik 2E
Dziś zaświeciła mi sie kontrolka od stanu płynu chłodniczego- ubyło go
przy dolewaniu sprawdzałem jeszcze stan oleju po czym odpaliłem silnik i tak nie wiem czemu odkreciłem korek wlewu opleju i silnik zaczoł wariować.
Jaki powód?? może ubytek płynu to tylko zbieg okoliczności.
Auto nie kopci i dalej ma pełna moc.
Jakieś sugestie?
a z tym płynem to sprawdź czy nie masz wycieków
jakby płyny się wymieszały to praktycznie powinno już być po jeździe
jak nie ma płynu na bagnecie to dobrze jest
zazwyczaj każdy kto ma ubytki płynu zwala to na uszczelkę a później się okazuje że jednak był niezlokalizowany wyciek
posprawdzaj krućce i przewody a także obejżyj pompę wody
Ostatnio zmieniony sob gru 15, 2007 17:17 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 403 gości