witam-zawieszenie sportowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Bartik3

witam-zawieszenie sportowe

Post autor: Bartik3 » pt lip 08, 2005 19:11

Posiadam w moim golfie sportowe zawieszenie,golfik 1.6 III jest bardzo niski i chciałbym go podnieść,i tu moje pytanie.Jakiego typu moge zastosowac amortyzatory ze sprezynami bo moj golf jest obnizony z przodu o 8 cm i tył 6 cm,czy pasuja standartowe amortyzatory ze zwykłego zawieszenia,i z jakiej firmy w miare niedrogie.Dzieki-chyba że jest ktoś pójdzie ze mną na wymianę,ale tylko dobre i takie które mozna zakładać na sportowe zawieszenie.Dzieki



Awatar użytkownika
Emader
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt cze 03, 2005 00:53
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Post autor: Emader » pt lip 08, 2005 19:19

zawieszenie to wlasnie amortyzatory i sprezyny.

a ty chcesz zeby bylo bardziej miekkie i wyzsze czy tylko wyzsze???



Bartik3

Post autor: Bartik3 » pt lip 08, 2005 19:38

Chciałbym zeby był wyższy ,zamieściłem zdjęcia golfa wiec mozna zobaczyc,teraz mam sztywne jak skała zawieszenie,a chciałbym miec wyższy-ale nie wiem czy moge wymienic tylko sprezyny -raczej wydaje mi sie ze nie bo próbowałem podnieć amortyzator i jest sztywne,z tyłu lekko sie dało-moze dlateko ze tył jest 6 cm obnizony a przod 8.Chciałbym podniesc całe auto do pierwotnego stanu,poniewaz uszkodzona juz została obudow skrzyni,a polskie drogi wiadomo jakie są,Gliwickiej betonówki niepolecam na takie zawieszenie.:)I pytanie odnosnie amortyzatorow do sportowego zawieszenia i sprezyn -czy sa inne od fabrycznych wersji?-chniałbym podniesc całe auto o ok 10 cm:)-z reguły wszyscy obniżają wiec moge zaproponowac tranzakcję wymienną,nie jestem pewien w jakim sa stanie moje amortyzatory ale auto zostało przywiezione 2 tyg temu z niemiec i jeszcze nie jeżdziło po polskich drogach,poruszłaem sie tylko w niemczech i niezle sie jezdziło-wiec wydaje mi sie ze c amortyzatory są ok.



Awatar użytkownika
Emader
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt cze 03, 2005 00:53
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Post autor: Emader » pt lip 08, 2005 19:54

no to sie dowiedz jakie to zawieszenie i wrzuc do sprzedam napewno ktos to kupi a ty za ta kase napewno dostaniesz nowe calkiem dobre standardy
Pozdrawiam


[url]http://vwbits.com[/url]

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » sob lip 09, 2005 00:06

niop to masz dwa wyjścia....albo założysz na te amory co masz sportowe sprężyny ale z mniejszym obniżeniem czyli np. -40.....ale jeżeli chcesz podnieść auto tak jak seria to odpada....wtedy jedyną opcją jest założyć standardowe amory i spręzyny a sport sprzedać lub wymienić się na serie......
a patrzyłeś co to za zawias teraz masz założony ?? bo może się okazać że to gwint :D


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Post autor: CHECIK » sob lip 09, 2005 23:29

Jak chcesz tak jak go stworzyła fabryka to musisz wymienić springi i amory razem-koszt za nowe jak za sportowy zawias pewnie z 800 zł.



Bartik3

Post autor: Bartik3 » ndz lip 17, 2005 22:43

Spoko ,mam zawieszenie regulowane na gwincie wiec spoko jest podniose autko.

[ Dodano: Nie Lip 17, 2005 22:45 ]
Pytanie ,jaka jest cena takiego zawieszenia na gwincie
,przypuszczam ze to z firmy H&N,no i cena filtra stożkowego H&N



Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Post autor: CHECIK » ndz lip 17, 2005 23:11

Zawieszenie gwintowane jak w dobrym stanie to koło 800 do 1000 zł jest warte. Pozdro



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn lip 18, 2005 02:25

chyba chodzi o firmę H&R bo o czymś takim jak H&N nie słyszałem... z kolei nie wydaję mi się żeby H&R produkował stożki ;)

ale nawet gwintowanego zawieszenia nie podniesiesz do serii bo maxymalne położenie to jest chyba -30/40mm w stosunku do seryjnego...

cena gwintu tak jak Checik napisał ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Bartik3

sprostowanie

Post autor: Bartik3 » wt lip 19, 2005 22:43

Pogubiłem sie w tym ,chodziło mi o filtr stozkowy firmy K&N :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości