Moze glupie pytanie ale rozgrzales silnik ? Temp oleju pokazuje dopiero od 50*C. Ponizej tego "---"marcin-kielce pisze: na wyświetlaczu 3 poziome kreski.
Założyłem MFA do TDI 1Z lecz nie działa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- marcin-kielce
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
ale bigozz czy na przewodzie jest masa czy nie to kontrolka świeci. A co do sposobu kotrolowania grubości okładzin to obaj chyba macie rację, może to być sterowane na 2 sposoby które opisaliście.
A wczoraj zrobiłem 30 km z tym ze 2 razy po 15 z dłuższym postojem wydaje mi sie że olej powinien sie zagrzać do tych 50 stopni choć wiadomo, że olej grzeje sie sporo dłużej niż ciecz chłodząca, no i na dworze było -5 st. C
A wczoraj zrobiłem 30 km z tym ze 2 razy po 15 z dłuższym postojem wydaje mi sie że olej powinien sie zagrzać do tych 50 stopni choć wiadomo, że olej grzeje sie sporo dłużej niż ciecz chłodząca, no i na dworze było -5 st. C
sprawdz polaczenie kostka licznika przewod 17 z U1/1 czy napewno wszystko kontaktuje moze poprostku kabelek ci sie rozlaczyl miedzy licznikiem a skrzynka dlatego ci nie pokazjue temperatury oleju. A kabel od czujnika temperatury do skrzynki bezpiecznikow oczywiscie masz bezposrednio podlaczony
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
michas28 pisze:nie pamietam dokladnie, niemam teraz auta poniewaz jestem za granica ale wiem ze ta kontrolke zgasilem ewentualnie mozesz wyjac zarowke jezeli cie to draznimarcin-kielce pisze:Nie udało mi sie tylko wygasić tej ciąglę swiecącej sie kontrolki od hamulców, podpinałem pod pin 14 masę tak jak pisał michas28 lecz nie dało to żadnego efektu, kontrolka cały czas sie świeci...
napisz czy jak zaciagasz reczny to zapala ci sie kontrolka od recznego druga czy niema zadnej reakcji. za hamulce czyli kontrolke recznego i poziomu plynu hamulcowego odpowiada 18 pin licznika i musi byc podlaczony do U2/10
witam Wszystkich
nie pisze za często bo staram się korzystać z opcji szukaj
problem jak wyżej po odpięciu pinu 14 i 18 kontrolka ręcznego dalej świeci
mam dwie wiązki jedna orginalną z 1Z bez MFA
a
druga orginalną z VW lub Seata z roku 1998 z MFA
po podpieciu licznika pod jedna i druga cały czas świeci kontrolka hamulca ręcznego
moze ktoś na jakiś pomysł ?
jak narazie wyciagnełem żarówke
dziekuje za pomoc
poprawiłem
do 14 pinu przy liczniku trzeba przypiąć mase
i po problemie
Ostatnio zmieniony czw gru 13, 2007 11:22 przez ilio, łącznie zmieniany 1 raz.
no i chyba problem rozwiazany
Ostatnio zmieniony pt gru 14, 2007 00:03 przez michas28, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
- klimat.gda
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 22:11
- Lokalizacja: Gdańsk
klimat.gda, napisz jaki masz licznik czy masz ABS w aucie, jak wyglada ta kontrolka od recznego bo moze jest to kontrolka zuzycia klockow a nie recznego.
Jezeli masz kontrolke niezapietych pasów to najprawdopodobniej masz licznik od Seata. Upewnij sie ze kabelek od spalania jest napewno wpiety w 9 pin ECU
Jezeli masz kontrolke niezapietych pasów to najprawdopodobniej masz licznik od Seata. Upewnij sie ze kabelek od spalania jest napewno wpiety w 9 pin ECU
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
- klimat.gda
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 22:11
- Lokalizacja: Gdańsk
sprawdz czy napewno pin 18 licznika jest polaczony z pinem 10 wtyczki U2
zobacz tez czy przy podlaczeniu do pinu 14 masy nie zniknie kontrolka ABS.
co do kontrolki pasow niemam jest tylko chyba jedna opcja wyjac zarówke bawilem sie tym troche i nie udalo mi sie jej zgasic w inny sposob.
wiazke licznik skrzynka robiles sam czy kupiles gotowa orginalna ?
zobacz tez czy przy podlaczeniu do pinu 14 masy nie zniknie kontrolka ABS.
co do kontrolki pasow niemam jest tylko chyba jedna opcja wyjac zarówke bawilem sie tym troche i nie udalo mi sie jej zgasic w inny sposob.
wiazke licznik skrzynka robiles sam czy kupiles gotowa orginalna ?
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
- klimat.gda
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 22:11
- Lokalizacja: Gdańsk
oczywiscie kabel od pinu 26 konczyl sie kostka i dalej przedluzyles go do ECU do pinu 9 . powinno to byc wolne miejsce zaslepione biala gumka ktora wyjoles i zamiast niej wpioles wsuwke i napewno jest to pin 9 ???
jutro bede zakladal mfa koledze w TDIku to jak cos to cykne foto i zobaczysz czy to napewno to miejsce w ktore wpioles swoj kabel
[ Dodano: Wto Maj 27, 2008 21:22 ]
PIN LICZNIKA 15 SKRZYNKA BEZP.U2/4
PIN LICZNIKA 17 SKRZYNKA BEZP.U1/1
PIN LICZNIKA 19 SKRZYNKA BEZP.U1/2
PIN LICZNIKA 6 SKRZYNKA BEZP.U2/8
PIN LICZNIKA 4 SKRZYNKA BEZP.U2/14
PIN LICZNIKA 26 WOLNA KOSTKA KABEL FILETOWO BIALY
jutro bede zakladal mfa koledze w TDIku to jak cos to cykne foto i zobaczysz czy to napewno to miejsce w ktore wpioles swoj kabel
[ Dodano: Wto Maj 27, 2008 21:22 ]
sprawdz te polaczenia czy sa te kableklimat.gda pisze:kupiłwm nową (uzywke) wiazke od golfa ktory miał wczesniej MFA i niczym sie nie rozni od mojej.
PIN LICZNIKA 15 SKRZYNKA BEZP.U2/4
PIN LICZNIKA 17 SKRZYNKA BEZP.U1/1
PIN LICZNIKA 19 SKRZYNKA BEZP.U1/2
PIN LICZNIKA 6 SKRZYNKA BEZP.U2/8
PIN LICZNIKA 4 SKRZYNKA BEZP.U2/14
PIN LICZNIKA 26 WOLNA KOSTKA KABEL FILETOWO BIALY
Ostatnio zmieniony wt maja 27, 2008 21:30 przez michas28, łącznie zmieniany 3 razy.
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
- klimat.gda
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 22:11
- Lokalizacja: Gdańsk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 338 gości